Dus als een kind niet naar school wil, mag je hem er niet naar toebrengen?quote:
Wat begrijp je niet aan wederrechtelijk?quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:02 schreef Chay_Marc het volgende:
[..]
Dus als een kind niet naar school wil, mag je hem er niet naar toebrengen?
Ik vind dat niemand zich mag bemoeien, wat een ouder met zijn kind doet.
Ik vermoed dat de vader in het bezit is van Indiaas paspoort van het kind. Op het vliegveld kan hij op vragen naar de moeder beteuterd zeggen dat hij weduwnaar is.quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:01 schreef Physsic het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe je zo'n kind uiteindelijk in India krijgt. Eerst een groot stuk met de auto en pas het vliegtuig nemen ergens waar ze niet naar het paspoort van het kind of toestemming van de andere ouder vragen? Of is dat op geen enkel vliegveld meer nodig?
Gelukkig denkt 99,9% daar anders over...quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:02 schreef Chay_Marc het volgende:
[..]
Dus als een kind niet naar school wil, mag je hem er niet naar toebrengen?
Ik vind dat niemand zich mag bemoeien, wat een ouder met zijn kind doet.
Of via een mensenhandelaar. In de bagageruimte, met wat slaappillen, van een klein vliegtuig.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:46 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de vader in het bezit is van Indiaas paspoort van het kind. Op het vliegveld kan hij op vragen naar de moeder beteuterd zeggen dat hij weduwnaar is.
Ik vind het pas raar als mensen zich met andermans kinderen bemoeien. We leven in een zogenaamd vrij land.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gelukkig denkt 99,9% daar anders over...
Je zou maar gezegend zijn met verslaafden, geestelijk gestoorde of pedoseksuelen als ouders.
Ik vind dat je maar een rare uitspraak doet.
Soms is dat nodig, vaak niet, maar soms wel...quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:06 schreef Chay_Marc het volgende:
[..]
Ik vind het pas raar als mensen zich met andermans kinderen bemoeien. We leven in een zogenaamd vrij land.
Over misbruik kun je met mij beter niet pratenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:59 schreef ootjekatootje het volgende:
En kinderen die thuis misbruikt worden, hebben die dan gewoon pech gehad?
Blij dat jij mijn partner niet bent.
Waarom zitten die kinderen dan niet in een pleeghuis? Kan me niet voorstellen dat de kinderen daar zelfstandig wonen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Soms is dat nodig, vaak niet, maar soms wel...
Die waakhond is helaas wel nodig.
Geloof je dat niet, doen we hier morgen even een rondje door de wijk. Lopen hier kindjes rond die GEEN ouders thuis hebben. Blij dat er een vangnet is.
Ouder zit in de bak, de andere woont ver weg in het buitenland, jongen woont bij opa maar die werkt ook gewoon, dus jongen zit alleen thuis.quote:Op maandag 3 oktober 2016 16:38 schreef Chay_Marc het volgende:
[..]
Waarom zitten die kinderen dan niet in een pleeghuis? Kan me niet voorstellen dat de kinderen daar zelfstandig wonen?
Of bedoel je dat de kinderen alleen gelaten worden als de ouders even wegzijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |