Nee maar kan naar werk met de trein wat nog beter is ook ivm file.quote:
Rijbewijs jongeuh. Nu kan ik legaal rond rijden.quote:
bevalt het werk nogquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:00 schreef Flippiee het volgende:
Nee maar kan naar werk met de trein wat nog beter is ook ivm file.Dus sowieso beetje onnodig
Wow Gefeliciteerd flipsiequote:Op maandag 3 oktober 2016 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar kan naar werk met de trein wat nog beter is ook ivm file.Dus sowieso beetje onnodig
[..]
Rijbewijs jongeuh. Nu kan ik legaal rond rijden.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa nooit meer per se auto rijden![]()
ik heb al jaren niet geredenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gewoon een enorme hekel aan auto rijden. Maar hey het is zogenaamd handig. Handig hoor iets kunnen besturen met vier wielen nou nou nou wat is me dat handig. Man man man. Vier wielen kunnen besturen. Werkelijk fantastisch.
Ach je zou misschien nog beter kunnen zijn dan de gemiddelde debiel die al x aantal jaar rijdt. Man man man. Wat een idioten zijn er op de weg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb al jaren niet gereden
Moet denk weer gaan lessen als ik ooit auto koop
Ik moest hier wel om grinniken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb gewoon een enorme hekel aan auto rijden. Maar hey het is zogenaamd handig. Handig hoor iets kunnen besturen met vier wielen nou nou nou wat is me dat handig. Man man man. Vier wielen kunnen besturen. Werkelijk fantastisch.
Same hier, maar ik ga dus mooi geen nieuwe lessen volgen. Gewoon met gevaar voor eigen leven die weg op scheuren jwzquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Same.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt sneller dan je lief is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ze die zelfrijdende auto's nou even verder ontwikkelen
doe je ook meequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:07 schreef Sked het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)n-bioscoop-1.6471724
@Fok-it
je moet eens in azie rijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach je zou misschien nog beter kunnen zijn dan de gemiddelde debiel die al x aantal jaar rijdt. Man man man. Wat een idioten zijn er op de weg.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Same.
Vind er ook helemaal niks aan.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Same hier, maar ik ga dus mooi geen nieuwe lessen volgen. Gewoon met gevaar voor eigen leven die weg op scheuren jwz
zijn jullie allemaal van de verkeerde kant (homo)?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal ook wel geen auto rijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:47 schreef Sked het volgende:
[..]
nee ik ken die gozer
hij is me iets te gay
raaarrrquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
volgens mij niet nee
had ie geen geld voor ofzo
nee over die gozer van het bureauquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
heb je het over die ene model van burberry
lijkt me dan wel een top iemand om mee samen te werkenquote:
Wat is deze haat ineens jochie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jimmy zal ook wel zo'n verkapte zijn
hardop gelachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
oh dear oh dear
was sof hier maar iets meer
ze is weg, de boel verlaten
nu zit ons hart vol gaten
opdoeken de topic ,uit dat licht
voor het echte leven gezwicht
(einde)
Oh dan hoef ik niemand mee te brengen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
kom robbetje vechten jimmy
2vs2
ik neem jc mee
mag ik ook mee met gevecht tegen jimmyquote:
ga je ook robbetje vechtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
mag ik ook mee met gevecht tegen jimmy
Gaan we nog een keer naar de film?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
mag ik ook mee met gevecht tegen jimmy
ligt eraan of je het gevecht overleefdquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gaan we nog een keer naar de film?
Oke, wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan of je het gevecht overleefd
nee ik ben er voor de supportquote:
Ik denk dat ik een motor/scooter veiliger vind.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet eens in azie rijden
is leuk
Mooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
oh dear oh dear
was sof hier maar iets meer
ze is weg, de boel verlaten
nu zit ons hart vol gaten
opdoeken de topic ,uit dat licht
voor het echte leven gezwicht
(einde)
zijn de hormonenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:
inso was leuker toen hij nog niet getrouwd was
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
dit is het verhaal van jimmy dean
altijd grote woorden maar een nederlaag had ie niet voorzien
2vs2 was het samen met jancees
totdat de huisarts hem naar het ziekenhuis verwees
we moeten een robbetje vechten
om deze woorden te beslechten
jimmy, deze ballade is voor jou
omdat ik niet zoveel van je hou
(einde)
Jij ook voor je onder de plak zatquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:
inso was leuker toen hij nog niet getrouwd was
zelfs in de slechte dagen moet de banter van hoog niveau zijnquote:
prachtig dit gebaar waardeer ik zeerquote:
A gentleman walks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef Flippiee het volgende:
Veel mensen ana het wachten voor de bus #proletenvervoer
nee johquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan niet zeggen
dan gaat typisch mij treiteren
Laat je niet zo beinvloeden door zo'n jochie joh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan niet zeggen
dan gaat typisch mij treiteren
Enige probleem is dat ik een vrouw ben.quote:
Zie het verschil nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Paupers bewegen zich lopend voort. Cruciaal verschil.
A lady is walkedquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
Enige probleem is dat ik een vrouw ben.
ZOquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat je niet zo beinvloeden door zo'n jochie joh.
[..]
Enige probleem is dat ik een vrouw ben.
nee joh, alleen begrijp ik het gewoon vaak niet waarom je zoiets zou willenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
jij bent denigrerend naar elke vorm van burgerlijke sores
Nooit beweerd of gewild te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook geen gentleman.
heb typisch hoog zittenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
Laat je niet zo beinvloeden door zo'n jochie joh.
Vind klopping een tyfusmongoolquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:38 schreef Typisch het volgende:
Kloppinggod over tv bijvoorbeeld. Daar kan ik het wel me eens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |