Trein-cadeautje ook echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat heel europa een beetje duur is
lachwekkend idee natuurlijk
zelfs d66 ziet dat in, had ik niet verwacht
Naar de Machu Pichu of hoe je dat ook speltquote:
Thanks JC scheelt mij weer een google zoektocht.quote:
Dit klinkt triest en elitair.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen die geen TV kijken vaak intelligenter en interessanter zijn, en daarom mensen die nog wel aan het kastje verslingerd zijn even om hun nummer willen zetten.
Oké kom maar in m'n agenda kijken om te zien of ik tijd hebquote:
Don't try too hardquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
inso mag als jou zeggen tegen mij
omdat het mijn fokmaat is
die alles kan vertellen wat hem dwars zit
Upload maar even.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké kom maar in m'n agenda kijken om te zien of ik tijd heb
You don`t sayquote:
ja kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:50 schreef Flippiee het volgende:
Naar de Machu Pichu of hoe je dat ook spelt
Valt wel mee. Ik heb namelijk ook moeite met tokkie programma's op rtl 5 dus dat is wel de other side of the storyquote:
nee want jij treitert mijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
inso mag als jou zeggen tegen mij
omdat het mijn fokmaat is
die alles kan vertellen wat hem dwars zit
quote:
Dus wel of geen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb namelijk ook moeite met tokkie programma's op rtl 5 dus dat is wel de other side of the story
quote:
Nee ben niet gekke henkiequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
denk jij dan ook dat er een vuiltje op je scherm zit?
gastquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een vrouw nodig voor deze sores
geen vrije jongen als typisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |