Als jij dan Gotham gaat kijkenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:51 schreef deadprez het volgende:
ik kan jullie trouwens allemaal de film the salton sea aanraden
hoe danquote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet dat toch geen alto meer :s
neequote:
maar uiteindelijk dus toch niet?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat iemand mijn verjaardag ging vergeten.
Nee maar weet niet of dat kwam omdat ik hem erop wees of niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar uiteindelijk dus toch niet?
Ja matige shit. Las dus dat Danny het druk heeft met verbouwen van zijn huis ofzo. Maar ja om dan helemaal maar niet om te kijken naar FOK!quote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef deadprez het volgende:
k zie dat je nog steeds niet je volledige abo hebt trouwens
Lol watquote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Geen gewone hipster, maar vieze hipster of zo.
ohquote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Geen gewone hipster, maar vieze hipster of zo.
ah das wel minder jaquote:Op donderdag 29 september 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar weet niet of dat kwam omdat ik hem erop wees of niet.
mss heeft hij de hoop al opgegevenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja matige shit. Las dus dat Danny het druk heeft met verbouwen van zijn huis ofzo. Maar ja om dan helemaal maar niet om te kijken naar FOK!
Ik vind wel dat als dit nog een paar dagen duurt dat ik wel een weekje extra erbij mag hebben.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:59 schreef deadprez het volgende:
mss heeft hij de hoop al opgegeven
opeens alles op zwartquote:Op donderdag 29 september 2016 13:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah das wel minder ja
[..]
mss heeft hij de hoop al opgegeven
Ga nou maar weer weg.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar jij bent dus ook een alto-(vieze hipster?)type![]()
M'n wereld stort in
ja dat zou wel zo eerlijk zijn idd want tis wel echt belachelijkquote:Op donderdag 29 september 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind wel dat als dit nog een paar dagen duurt dat ik wel een weekje extra erbij mag hebben.
jaquote:
Gewoon volledige duur van juiste abo eisen ondanks je nu al een halve abo hebquote:Op donderdag 29 september 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja matige shit. Las dus dat Danny het druk heeft met verbouwen van zijn huis ofzo. Maar ja om dan helemaal maar niet om te kijken naar FOK!
ik rock gewoon zwerverstyloquote:Op donderdag 29 september 2016 14:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar jij bent dus ook een alto-(vieze hipster?)type![]()
M'n wereld stort in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |