je bent gwn traagquote:
nee snap k ik ook niequote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja alsof ik nog moeite neem hier te openen
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ligt ze aan de ketting? Verder is zo'n neuspiercing ook altijd wat jammer.
Zo'n neuspiercing heet een septum.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ligt ze aan de ketting? Verder is zo'n neuspiercing ook altijd wat jammer.
vind t wel geilquote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
jammer ongeacht de naamquote:Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n neuspiercing heet een septum.
O, die gebruik ik altijd op het lab, maar zal wel iets anders zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n neuspiercing heet een septum.
gwn alle drie nog laten zettenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooi. Dan had ik deze combi gehad.Mis mijn 2 neusknopjes ook wel.
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooi. Dan had ik deze combi gehad.Mis mijn 2 neusknopjes ook wel.
Als ik daar geld voor heb dan spaar ik liever nog even door en tattoo erbij.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn alle drie nog laten zetten
ah ja, kan ik me wel voorstellen iddquote:Op donderdag 29 september 2016 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik daar geld voor heb dan spaar ik liever nog even door en tattoo erbij.
mooi is ook maar een subjectief begripquote:
Tatoeages zijn nu belangrijker voor mij dan piercings.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja, kan ik me wel voorstellen idd
Nicequote:
wat voor eenquote:
Mag ik vragen als die op Netflix staat?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:51 schreef deadprez het volgende:
ik kan jullie trouwens allemaal de film the salton sea aanraden
ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ik vragen als die op Netflix staat?
oh okquote:
quote:
niet verwacht van ons paardenmeisjequote:
ben je ook ;squote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
Opeens heb ik het idee dat ik omringd ben door alto's
En nu moet je huilen?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
jij mag niet klagen, je hebt zelf piercingsquote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
Je hebt piercings en je hebt alto-piercingsquote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij mag niet klagen, je hebt zelf piercings
Ik zondag nog.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al twee weken niet gejankt, trots op mezelf
Tegenwoordig heet dat toch geen alto meer :squote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
neenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt piercings en je hebt alto-piercings
Wat voor piercings heb jij dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt piercings en je hebt alto-piercings
preciesquote:Op donderdag 29 september 2016 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi is ook maar een subjectief begrip
Als jij dan Gotham gaat kijkenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:51 schreef deadprez het volgende:
ik kan jullie trouwens allemaal de film the salton sea aanraden
hoe danquote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet dat toch geen alto meer :s
neequote:
maar uiteindelijk dus toch niet?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat iemand mijn verjaardag ging vergeten.
Nee maar weet niet of dat kwam omdat ik hem erop wees of niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar uiteindelijk dus toch niet?
Ja matige shit. Las dus dat Danny het druk heeft met verbouwen van zijn huis ofzo. Maar ja om dan helemaal maar niet om te kijken naar FOK!quote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef deadprez het volgende:
k zie dat je nog steeds niet je volledige abo hebt trouwens
Lol watquote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Geen gewone hipster, maar vieze hipster of zo.
ohquote:Op donderdag 29 september 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Geen gewone hipster, maar vieze hipster of zo.
ah das wel minder jaquote:Op donderdag 29 september 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar weet niet of dat kwam omdat ik hem erop wees of niet.
mss heeft hij de hoop al opgegevenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja matige shit. Las dus dat Danny het druk heeft met verbouwen van zijn huis ofzo. Maar ja om dan helemaal maar niet om te kijken naar FOK!
Ik vind wel dat als dit nog een paar dagen duurt dat ik wel een weekje extra erbij mag hebben.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:59 schreef deadprez het volgende:
mss heeft hij de hoop al opgegeven
opeens alles op zwartquote:Op donderdag 29 september 2016 13:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah das wel minder ja
[..]
mss heeft hij de hoop al opgegeven
Ga nou maar weer weg.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar jij bent dus ook een alto-(vieze hipster?)type![]()
M'n wereld stort in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |