je bent gwn traagquote:
nee snap k ik ook niequote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja alsof ik nog moeite neem hier te openen
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ligt ze aan de ketting? Verder is zo'n neuspiercing ook altijd wat jammer.
Zo'n neuspiercing heet een septum.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ligt ze aan de ketting? Verder is zo'n neuspiercing ook altijd wat jammer.
vind t wel geilquote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
jammer ongeacht de naamquote:Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n neuspiercing heet een septum.
O, die gebruik ik altijd op het lab, maar zal wel iets anders zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n neuspiercing heet een septum.
gwn alle drie nog laten zettenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooi. Dan had ik deze combi gehad.Mis mijn 2 neusknopjes ook wel.
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooi. Dan had ik deze combi gehad.Mis mijn 2 neusknopjes ook wel.
Als ik daar geld voor heb dan spaar ik liever nog even door en tattoo erbij.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn alle drie nog laten zetten
ah ja, kan ik me wel voorstellen iddquote:Op donderdag 29 september 2016 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik daar geld voor heb dan spaar ik liever nog even door en tattoo erbij.
mooi is ook maar een subjectief begripquote:
Tatoeages zijn nu belangrijker voor mij dan piercings.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja, kan ik me wel voorstellen idd
Nicequote:
wat voor eenquote:
Mag ik vragen als die op Netflix staat?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:51 schreef deadprez het volgende:
ik kan jullie trouwens allemaal de film the salton sea aanraden
ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ik vragen als die op Netflix staat?
oh okquote:
quote:
niet verwacht van ons paardenmeisjequote:
ben je ook ;squote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
Opeens heb ik het idee dat ik omringd ben door alto's
En nu moet je huilen?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
jij mag niet klagen, je hebt zelf piercingsquote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
Je hebt piercings en je hebt alto-piercingsquote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij mag niet klagen, je hebt zelf piercings
Ik zondag nog.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al twee weken niet gejankt, trots op mezelf
Tegenwoordig heet dat toch geen alto meer :squote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
neenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt piercings en je hebt alto-piercings
Wat voor piercings heb jij dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt piercings en je hebt alto-piercings
preciesquote:Op donderdag 29 september 2016 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi is ook maar een subjectief begrip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |