Verklaart wel een hoop hequote:Op donderdag 29 september 2016 12:33 schreef BozeHaas het volgende:
Haha Pharkus was vroeger een feut
Nee ben nooit lid geweest. Of aspirant lid. Maar ken er wel genoeg.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:33 schreef BozeHaas het volgende:
Haha Pharkus was vroeger een feut
Alsof mij het ook maar ene fuck zou interesseren hoe de piemel van ene gozer eruit ziet.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Mannen hebben een lijstje in schrifvorm. Vrouwen kwekken de hele dag door over zelfde soort zaken.
shots naar stimoquote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof mij het ook maar ene fuck zou interesseren hoe de piemel van ene gozer eruit ziet.
Kan me niet voorstellen dat andere vrouwen daar wel hele dagen over praten....
Lijk je me wel het type voorquote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
Maarja ik zit dan ook niet bij een studentenvereniging...
Vind erover praten en op internet zetten niet hetzelfdequote:Op donderdag 29 september 2016 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Neuh, maar omgekeerd zullen er ook lijsten zijn, binnen de jaarclubjes van de meisjes zal de penislengte van de bestuursleden ook wel over de tong gaan, dan wel opgeschreven in een pdfje ter lering en vermaak.
Ik geloof ook niet dat de strekking was dat het op het internet verspreid moest worden.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vind erover praten en op internet zetten niet hetzelfde
waarom benoem je dit? de sekse is toch helemaal niet relevant?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Neuh, maar omgekeerd zullen er ook lijsten zijn, binnen de jaarclubjes van de meisjes zal de penislengte van de bestuursleden ook wel over de tong gaan, dan wel opgeschreven in een pdfje ter lering en vermaak.
ja maar jij kijkt ook alleen naar innerlijk enzo, heel veel vrouwen zijn echt oppervlakkig hoor.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof mij het ook maar ene fuck zou interesseren hoe de piemel van ene gozer eruit ziet.
Brad op 4quote:
Ik hoor echt van alles hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat kinderachtig.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoor echt van alles hoor![]()
Dan zie je zo'n gozer en denk je: Ohja, jij was degene die hem niet stijf kreeg zonder pilletje.
Ofzo
Uuh oke. Dat wil je toch helemaal niet van iemand weten? Ik niet iigquote:Op donderdag 29 september 2016 12:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan zie je zo'n gozer en denk je: Ohja, jij was degene die hem niet stijf kreeg zonder pilletje.
Ofzo
gelukkig waren er over mij nooit verhalen, was ook geen kans voor verderquote:Op donderdag 29 september 2016 12:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ofzo
Mi gaddoquote:Op donderdag 29 september 2016 12:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |