Denk het niet. Zelfs je lijstjes niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gemist zou worden.
haha als iedereen meedeed was het nog grappigerquote:Op donderdag 29 september 2016 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Bij ons werd een keer een leerlinge verkracht in ons bijzijn
haha gekke kinderen die middelbare studenten
geloof d'r niks vanquote:Op donderdag 29 september 2016 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Na middelbare werd ik super serieus.quote:
Werd soms de trampoline er nog bij gebruikt ookquote:Op donderdag 29 september 2016 12:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha als iedereen meedeed was het nog grappiger
Jullie middelbare school had nauwe banden met Vindicat?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verstandig.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver gaan vriend.
Zo kom je hier niet over.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Na middelbare werd ik super serieus.
Kan bestquote:
Er groeit wel weer een nieuwe aan.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:09 schreef Drug het volgende:
klb sc zonder crip is als een plant zonder vrucht
Sow.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie middelbare school had nauwe banden met Vindicat?
stoerste wat ik ooit heb gedaan was een keer naar huis gaan omdat we 6 tussenuren hadden en toen een les met een vervangende docent waar we toch nooit iets dedenquote:
Fok persona hè.quote:
en daarna samen douchen?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stoerste wat ik ooit heb gedaan was een keer naar huis gaan omdat we 6 tussenuren hadden en toen een les met een vervangende docent waar we toch nooit iets deden
gingen ik en een vriend heel sneaky naar mijn huis om wii sports te spelen hihi
nee dat zou raar zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en daarna samen douchen?
Haha, beter.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stoerste wat ik ooit heb gedaan was een keer naar huis gaan omdat we 6 tussenuren hadden en toen een les met een vervangende docent waar we toch nooit iets deden
gingen ik en een vriend heel sneaky naar mijn huis om wii sports te spelen hihi
kan best dusquote:Op donderdag 29 september 2016 12:09 schreef Drug het volgende:
klb sc zonder crip is als een plant zonder vrucht
Snap ik.quote:
mag ik die plaatjes zien?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nouja, slechts 3 plaatjes gestegen op het "mensen die mij pijn hebben gedaan" lijstje
gewoon je UIquote:Op donderdag 29 september 2016 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik ben buiten FOK! een heel serieuze astronoom met als hobbies origami, het uitpluizen van mensen hun belasting aangiftes en luisteren naar klassieke muziek.
[..]
mag ik die plaatjes zien?
speelde hoofdzakelijk bowlen en honkbal en daar ga nie van zweten niequote:Op donderdag 29 september 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo? je houdt niet van zweet na sport en je houdt van experimenteren
Lelykquote:
Waarom nou weer?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde een grap over hoink maken maar zie net dat hoink daadwerkelijk een ban heeft
jeetje
matig maar okequote:Op donderdag 29 september 2016 12:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
speelde hoofdzakelijk bowlen en honkbal en daar ga nie van zweten nie
Once you get bannedquote:Op donderdag 29 september 2016 12:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom nou weer?
Zijn ook wel steeds dezelfden die een ban krijgen, alleen Aber lijkt zich wat beter te gedragen
waarom vraag je dat aan mij, ik zeg net dat ik er pas net achterkwam achterlijke idiootquote:Op donderdag 29 september 2016 12:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom nou weer?
Zijn ook wel steeds dezelfden die een ban krijgen, alleen Aber lijkt zich wat beter te gedragen
Ik gedraag me altijdquote:Op donderdag 29 september 2016 12:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom nou weer?
stoerquote:Op donderdag 29 september 2016 12:17 schreef Willoow het volgende:
Ik heb dit jaar maar 3x een ban gehad, allemaal in dezelfde maand.
Ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:17 schreef Willoow het volgende:
HOUD TOCH DIE DEBIELE VETKWABBEN DICHT GVDquote:Op donderdag 29 september 2016 12:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom vraag je dat aan mij, ik zeg net dat ik er pas net achterkwam achterlijke idioot
oke, 0 streetscreds krijg je van mijquote:Op donderdag 29 september 2016 12:17 schreef Willoow het volgende:
neequote:Op donderdag 29 september 2016 12:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vinden jullie mij tegenwoordig ook echt een brave broeder?
Mijn vriendjes van de middelbare school zijn voor een gedeelte over de verschillende corpora terecht gekomen. Bij de meeste ben ik af en toe wel als introducee binnen geweest en ken ook wel de mooie verhalen van de groentijden. Ik moet zeggen, veel zat er op de middelbare school al inquote:Op donderdag 29 september 2016 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie middelbare school had nauwe banden met Vindicat?
die zijn altijd al dicht, heb je ooit gehoord van zwaartekracht mongoolquote:Op donderdag 29 september 2016 12:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
HOUD TOCH DIE DEBIELE VETKWABBEN DICHT GVD
Jij krijgt een stickertje vandaag.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
oke, 0 streetscreds krijg je van mij
NEE, MAAR IK WEET WEL DAT JOUW ZWAARTE-ENERGIE 1000 MAAL HOGER LIGT DAN DIE VAN MIJquote:Op donderdag 29 september 2016 12:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die zijn altijd al dicht, heb je ooit gehoord van zwaartekracht mongool
niet gelezenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
NEE, MAAR IK WEET WEL DAT JOUW ZWAARTE-ENERGIE 1000 MAAL HOGER LIGT DAN DIE VAN MIJ
Er is in je bek gepist?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn vriendjes van de middelbare school zijn voor een gedeelte over de verschillende corpora terecht gekomen. Bij de meeste ben ik af en toe wel als introducee binnen geweest en ken ook wel de mooie verhalen van de groentijden. Ik moet zeggen, veel zat er op de middelbare school al in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |