quote:Op donderdag 29 september 2016 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij voorkeur serieuze reacties, maar om flauwe grappen kan ik ook lachen...
Maak een opmerking waarom het zo koud/warm is. Maak paar minuten een praatje. Vraag haar om haar naam en dan haar telefoonnummer om "iets" te doen.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrijwel elke dag zie ik op het perron en in de trein een meisje tot wie ik me enorm aangetrokken voel. Ze lijkt me een intelligente, leuke en lieve vrouw. Ik ben bepaald geen casanova en wil geen creepy stalkergedrag vertonen, dus ik houd respectvol afstand en hoop op toevallig oogcontact of een spontane gelegenheid voor een gesprekje.
Ik heb een paar keer gemerkt dat ze naar mij keek en één keer keek ze me een paar seconden aan en lachte naar me. Ik was zo van mijn á propos dat ik onhandig heb teruggelachen, maar niets heb gezegd.![]()
Beste Fok!ers, wat moet ik doen? Is het heel creepy om nadrukkelijker contact met haar te zoeken?
Aanmelden op "Hartstocht in de trein"quote:Op donderdag 29 september 2016 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrijwel elke dag zie ik op het perron en in de trein een meisje tot wie ik me enorm aangetrokken voel. Ze lijkt me een intelligente, leuke en lieve vrouw. Ik ben bepaald geen casanova en wil geen creepy stalkergedrag vertonen, dus ik houd respectvol afstand en hoop op toevallig oogcontact of een spontane gelegenheid voor een gesprekje.
Ik heb een paar keer gemerkt dat ze naar mij keek en één keer keek ze me een paar seconden aan en lachte naar me. Ik was zo van mijn á propos dat ik onhandig heb teruggelachen, maar niets heb gezegd.![]()
Beste Fok!ers, wat moet ik doen? Is het heel creepy om nadrukkelijker contact met haar te zoeken?
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Maak een opmerking waarom het zo koud/warm is. Maak paar minuten een praatje. Vraag haar om haar naam en dan haar telefoonnummer om "iets" te doen.
Deze 2 zijn wel tof, hoewel je nummer 2 een beetje kan aanpassen als je wat waaghalziger bent, bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 29 september 2016 11:48 schreef Bart het volgende:
Duw een briefje met je telefoonnummer in d'r handen voor je instapt.
He bah, jij wordt nu wel héél erg perversquote:Op donderdag 29 september 2016 11:53 schreef Yamahihi het volgende:
Je kunt r beter volgen tot ze op een rustig plekje is. Liefst ook S' avonds.
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar serieus, je kan toch gewoon een praatje met haar beginnen als je toevallig in de buurt staat.
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:36 schreef Mathemaat het volgende:
Als je bang bent om creepy te zijn, dan kun je beter een bonsai nemen.
Gewoon struikelend afstappen op haar en hoi zeggen, terwijl je keel dichtslipt. Waarschijnlijk wijst ze je af. Maar dat hoort bij de vak
Als ze je leuk vindt, dan vind ze het vast lief.
Maar zou ze het niet heel raar vinden als ik haar zomaar aanspreek? Ik bedoel, ik ken haar niet. Ik heb me lang afgevraagd wat haar blik en glimlach betekenden. Ik was drie dagen in de wolken. Maar ben heel bang dat ik er teveel achter zoek.quote:
Dat is hoe jij aan je vriendje gekomen bent?quote:Op donderdag 29 september 2016 11:53 schreef Yamahihi het volgende:
Je kunt r beter volgen tot ze op een rustig plekje is. Liefst ook S' avonds.
Misschien wel. Misschien niet. Niet geschoten is altijd mis. En als ze het zo verschrikkelijk vindt dat je haar aanspreekt is het misschien toch niet zo'n leuk meisje.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar zou ze het niet heel raar vinden als ik haar zomaar aanspreek?
Ze zitten vaak op je?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben echt een kruk als het om vrouwen gaat...
Tja, dat is waar.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien wel. Misschien niet. Niet geschoten is altijd mis. En als ze het zo verschrikkelijk vindt dat je haar aanspreekt is het misschien toch niet zo'n leuk meisje.
Wat lief allemaalquote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar zou ze het niet heel raar vinden als ik haar zomaar aanspreek? Ik bedoel, ik ken haar niet. Ik heb me lang afgevraagd wat haar blik en glimlach betekenden. Ik was drie dagen in de wolken. Maar ben heel bang dat ik er teveel achter zoek.
Ik ben echt een kruk als het om vrouwen gaat...
Nou, we stappen al een half jaar op hetzelfde station in en op hetzelfde station uit. Dus die zin zou niet werken. Maar een keer hallo zeggen en wat vragen zou niet als heel creepy worden beschouwd?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:06 schreef Wenteleef het volgende:
gewoon een keer naast haar gaan zitten als het druk is en dan beginnen met; jezus wat is het druk hier, waar moet je heen? ofzo. Als dat een beetje soepel gaat nummer vragen om gezellig samen te reizen
*Verzamelt moed*quote:Op donderdag 29 september 2016 12:08 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Wat lief allemaalZo te lezen heb je al iets voor een gesprekje. Ga d'r aanspreken!
Meestal leest ze een boek.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:12 schreef Wenteleef het volgende:
Tja, ligt er een beetje aan hoe en wanneer je het zegt natuurlijk. als ze bezig is met dr mobiel of half ligt te slapen is het vreemder dan als ze je al aankijkt en glimlacht. gewoon het goede moment vinden!
Leuk.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal leest ze een boek.Misschien kan ik vragen wat ze leest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |