abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165642611
Vrijwel elke dag zie ik op het perron en in de trein een meisje tot wie ik me enorm aangetrokken voel. Ze lijkt me een intelligente, leuke en lieve vrouw. Ik ben bepaald geen casanova en wil geen creepy stalkergedrag vertonen, dus ik houd respectvol afstand en hoop op toevallig oogcontact of een spontane gelegenheid voor een gesprekje.

Ik heb een paar keer gemerkt dat ze naar mij keek en één keer keek ze me een paar seconden aan en lachte naar me. Ik was zo van mijn á propos dat ik onhandig heb teruggelachen, maar niets heb gezegd. :@

Beste Fok!ers, wat moet ik doen? Is het heel creepy om nadrukkelijker contact met haar te zoeken?

Bij voorkeur serieuze reacties, maar om flauwe grappen kan ik ook lachen... -O-
pi_165642807
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
_O-

Maar serieus, je kan toch gewoon een praatje met haar beginnen als je toevallig in de buurt staat.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_165642927
Als je bang bent om creepy te zijn, dan kun je beter een bonsai nemen.

Gewoon struikelend afstappen op haar en hoi zeggen, terwijl je keel dichtslipt. Waarschijnlijk wijst ze je af. Maar dat hoort bij de vak
Als ze je leuk vindt, dan vind ze het vast lief.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_165642979
quote:
Vrijwel elke dag zie ik op het perron en in de trein een meisje tot wie ik me enorm aangetrokken voel. Ze lijkt me een intelligente, leuke en lieve vrouw. Ik ben bepaald geen casanova en wil geen creepy stalkergedrag vertonen, dus ik houd respectvol afstand en hoop op toevallig oogcontact of een spontane gelegenheid voor een gesprekje.

Ik heb een paar keer gemerkt dat ze naar mij keek en één keer keek ze me een paar seconden aan en lachte naar me. Ik was zo van mijn á propos dat ik onhandig heb teruggelachen, maar niets heb gezegd. :@

Beste Fok!ers, wat moet ik doen? Is het heel creepy om nadrukkelijker contact met haar te zoeken?

Maak een opmerking waarom het zo koud/warm is. Maak paar minuten een praatje. Vraag haar om haar naam en dan haar telefoonnummer om "iets" te doen.
pi_165643035
quote:

Aanmelden op "Hartstocht in de trein"
pi_165643102
Gewoon een keer Hoi zeggen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 29 september 2016 @ 11:48:54 #7
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_165643178
Duw een briefje met je telefoonnummer in d'r handen voor je instapt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_165643205
Dat is mijn vriendin! :(
pi_165643285
Je kunt r beter volgen tot ze op een rustig plekje is. Liefst ook S' avonds.
Verstuurd vanaf mijn Horloge
pi_165643378
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:39 schreef Atak het volgende:

[..]

Maak een opmerking waarom het zo koud/warm is. Maak paar minuten een praatje. Vraag haar om haar naam en dan haar telefoonnummer om "iets" te doen.
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:48 schreef Bart het volgende:
Duw een briefje met je telefoonnummer in d'r handen voor je instapt.
Deze 2 zijn wel tof, hoewel je nummer 2 een beetje kan aanpassen als je wat waaghalziger bent, bijvoorbeeld:

"Hey, je ziet er goed uit, bel me! *stopt briefje met je 06 in haar hand*"
pi_165643461
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:53 schreef Yamahihi het volgende:
He bah, jij wordt nu wel héél erg pervers -O-
pi_165643492
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:31 schreef dimmak het volgende:

[..]

_O-

Maar serieus, je kan toch gewoon een praatje met haar beginnen als je toevallig in de buurt staat.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:36 schreef Mathemaat het volgende:
Als je bang bent om creepy te zijn, dan kun je beter een bonsai nemen.

Gewoon struikelend afstappen op haar en hoi zeggen, terwijl je keel dichtslipt. Waarschijnlijk wijst ze je af. Maar dat hoort bij de vak
Als ze je leuk vindt, dan vind ze het vast lief.
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:45 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon een keer Hoi zeggen
Maar zou ze het niet heel raar vinden als ik haar zomaar aanspreek? Ik bedoel, ik ken haar niet. Ik heb me lang afgevraagd wat haar blik en glimlach betekenden. Ik was drie dagen in de wolken. Maar ben heel bang dat ik er teveel achter zoek.

Ik ben echt een kruk als het om vrouwen gaat... ;(
pi_165643505
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:53 schreef Yamahihi het volgende:
Dat is hoe jij aan je vriendje gekomen bent? :+
pi_165643515
quote:
4s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:50 schreef Leonos het volgende:
Dat is mijn vriendin! :(
O+ Samen delen?
pi_165643532
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Maar zou ze het niet heel raar vinden als ik haar zomaar aanspreek?
Misschien wel. Misschien niet. Niet geschoten is altijd mis. En als ze het zo verschrikkelijk vindt dat je haar aanspreekt is het misschien toch niet zo'n leuk meisje.
Conscience do cost.
pi_165643548
quote:
Ze zitten vaak op je?
pi_165643566
gewoon een keer naast haar gaan zitten als het druk is en dan beginnen met; jezus wat is het druk hier, waar moet je heen? ofzo. Als dat een beetje soepel gaat nummer vragen om gezellig samen te reizen ;)
heroes always get remembered but you know legends never die.
pi_165643612
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Misschien wel. Misschien niet. Niet geschoten is altijd mis. En als ze het zo verschrikkelijk vindt dat je haar aanspreekt is het misschien toch niet zo'n leuk meisje.
Tja, dat is waar.

In de trein proberen de meeste mensen elkaars blikken te ontwijken. Eigenlijk doet iedereen alsof hij/zij de enige reiziger is. In dat opzicht vond ik het wel opmerkelijk dat ze me aankeek, mijn blik een paar seconden vasthield en naar me lachte. Maar then again: misschien doet ze dat wel bij meer mensen en betekent het niks :{
pi_165643622
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ze zitten vaak op je?
:) I wish.
pi_165643626
quote:

[..]

[..]

[..]

Maar zou ze het niet heel raar vinden als ik haar zomaar aanspreek? Ik bedoel, ik ken haar niet. Ik heb me lang afgevraagd wat haar blik en glimlach betekenden. Ik was drie dagen in de wolken. Maar ben heel bang dat ik er teveel achter zoek.

Wat lief allemaal O+ Zo te lezen heb je al iets voor een gesprekje. Ga d'r aanspreken! ^O^
pi_165643696
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:06 schreef Wenteleef het volgende:
gewoon een keer naast haar gaan zitten als het druk is en dan beginnen met; jezus wat is het druk hier, waar moet je heen? ofzo. Als dat een beetje soepel gaat nummer vragen om gezellig samen te reizen ;)
Nou, we stappen al een half jaar op hetzelfde station in en op hetzelfde station uit. Dus die zin zou niet werken. Maar een keer hallo zeggen en wat vragen zou niet als heel creepy worden beschouwd?
pi_165643723
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:08 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Wat lief allemaal O+ Zo te lezen heb je al iets voor een gesprekje. Ga d'r aanspreken! ^O^
*Verzamelt moed* :o
pi_165643738
Tja, ligt er een beetje aan hoe en wanneer je het zegt natuurlijk. als ze bezig is met dr mobiel of half ligt te slapen is het vreemder dan als ze je al aankijkt en glimlacht. gewoon het goede moment vinden!
heroes always get remembered but you know legends never die.
pi_165643760
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:12 schreef Wenteleef het volgende:
Tja, ligt er een beetje aan hoe en wanneer je het zegt natuurlijk. als ze bezig is met dr mobiel of half ligt te slapen is het vreemder dan als ze je al aankijkt en glimlacht. gewoon het goede moment vinden!
Meestal leest ze een boek. O+ Misschien kan ik vragen wat ze leest?
  donderdag 29 september 2016 @ 12:16:45 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_165643809
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Meestal leest ze een boek. O+ Misschien kan ik vragen wat ze leest?
Leuk. :)
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')