Helemaal naar de klote!quote:Op donderdag 29 september 2016 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, gelukkig is vanavond de kantine open
volledig van het padjequote:Op donderdag 29 september 2016 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helemaal naar de klote!
Nooit. Je houding komt ook geforceerd en gemaakt over.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoopte dat je zou zwichten voor mijn dominante houding
Ja, waar zijn alle leuke gebruikers?quote:
daar spreekt u meequote:Op donderdag 29 september 2016 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, waar zijn alle leuke gebruikers?
ghehe, zeker Belgenquote:Op donderdag 29 september 2016 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
Blijft mooi topic
KLB / Collega's die niet nadenken
[..]
He hoi!
dm chai.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
Weet iemand nog wat de lay-out van het forum was hiervoor? Ik zie net dat het ongeveer een jaar geleden is geïntroduceerd, maar ik heb echt geen idee meer.
Volgens mij niet.quote:
pm danquote:
Geen idee, heb nieuwe nooit gezien. Zit alleen mobiel en tablet hier.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
Weet iemand nog wat de lay-out van het forum was hiervoor? Ik zie net dat het ongeveer een jaar geleden is geïntroduceerd, maar ik heb echt geen idee meer.
Mobiel is zo kut, hoe houd je dat vol? Hoe ziet het op de tablet er dan uit?quote:Op donderdag 29 september 2016 11:10 schreef Willoow het volgende:
Zit alleen mobiel en tablet hier.
Weet niet, went wel. Zelfde als mobiel, maar dan groter.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mobiel is zo kut, hoe houd je dat vol? Hoe ziet het op de tablet er dan uit?
Maar waarom?quote:
Echt?quote:
https://web.archive.org/web/*/forum.fok.nlquote:Op donderdag 29 september 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
Spekkiequote:Op donderdag 29 september 2016 11:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://web.archive.org/web/*/forum.fok.nl
veel plezier
Hey heyquote:Op donderdag 29 september 2016 11:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan je nu weer een jaar beledigen zonder schuldgevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |