Misschien een iets hogere verversingsfrequentie?quote:Op donderdag 29 september 2016 08:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hee hans
[ afbeelding ]
volledig getekend in MS painttis nog maar een sketch dus heel slordig maar gaat om de beweging/animatie
leuk hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 08:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hee hans
[ afbeelding ]
volledig getekend in MS painttis nog maar een sketch dus heel slordig maar gaat om de beweging/animatie
Aliasing effect denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:00 schreef HPLC het volgende:
zijn die benen grijs ofzo? Wat onduidelijke lijnen die soms ook nog lijken te verdwijnen
quote:In computer graphics, the process by which smooth curves and other lines become jagged because the resolution of the graphics device or file is not high enough to represent a smooth curve. Smoothing and antialiasing techniques can reduce the effect of aliasing.
quote:Op donderdag 29 september 2016 08:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien een iets hogere verversingsfrequentie?
quote:Op donderdag 29 september 2016 08:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
leuk hoor
Maar moet ik dit ergens van kennen?
nee in paint Is de kwaliteit gewoon normal, maar dit is via zo'n gifmaker dus die verneutk dat helemaal. als je t wil animeren moet dat in moviemaker of AVS.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:00 schreef HPLC het volgende:
zijn die benen grijs ofzo? Wat onduidelijke lijnen die soms ook nog lijken te verdwijnen
nu nog niet zoveelquote:
Gaan ze elkaar aftrekken?quote:Op donderdag 29 september 2016 08:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hee hans
[ afbeelding ]
je kan prima gifs maken met GIMPquote:Op donderdag 29 september 2016 09:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee in paint Is de kwaliteit gewoon normal, maar dit is via zo'n gifmaker dus die verneutk dat helemaal. als je t wil animeren moet dat in moviemaker of AVS.
[..]
nu nog niet zoveel
brrr ga weg griezel gespotquote:Op donderdag 29 september 2016 08:02 schreef MAHL het volgende:
The fuck is dat toch met die SE die helemaal wordt opgehemeld, volgens mij heeft bijna niemand hier haar pics gezien
En ze staat ook niet in de fok dropbox
Mogen wij dat zelf even uitmaken? Dank u welquote:Op donderdag 29 september 2016 09:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Toto is blij met zijn paint project, gun hem dat geluk dan ook jongens
nee, nu even nietquote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mogen wij dat zelf even uitmaken? Dank u wel
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Komt ook wel echt griezelig over, jaquote:Op donderdag 29 september 2016 09:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
brrr ga weg griezel gespot
vind ik srs ja, echt most creepy user 2k16quote:Op donderdag 29 september 2016 09:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Komt ook wel echt griezelig over, ja
Waar sta ik op die lijst?quote:Op donderdag 29 september 2016 09:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik srs ja, echt most creepy user 2k16
Zijn een paar anderen ook sterk in de race.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik srs ja, echt most creepy user 2k16
voor mij niet, maar kan niet in je dm kijkenquote:Op donderdag 29 september 2016 09:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zijn een paar anderen ook sterk in de race.
Inderdaad pas maar op.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Willoow het volgende:
Kan beter niet de griezels opnoemen.
quote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Willoow het volgende:
Kan beter de niet griezels opnoemen.
Hehehequote:
Jij vindt alle dames griezels?quote:Op donderdag 29 september 2016 09:38 schreef Willoow het volgende:
Niet griezels: hzaw, der mann, hplc, dp, 2nutz, bietel, Etto, frass, Pharkus, Frank, eend, le_prof, murdera, Gridlok (rip),
Vergeet er vast een paar, maar dan heb je pech.
Dames zijn sws uitgesloten van griezeligheid, omdat vrouwquote:
En toch haat je mequote:Op donderdag 29 september 2016 09:38 schreef Willoow het volgende:
Niet griezels: hzaw, der mann, hplc, dp, 2nutz, bietel, Etto, frass, Pharkus, Frank, eend, le_prof, murdera, Gridlok (rip), bozehaas, alle vrouwen,
Vergeet er vast een paar, maar dan heb je pech.
Ik geloof er ook niks vanquote:Op donderdag 29 september 2016 09:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig wel hoor.
Dat staat er toch los vanquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 09:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dames zijn sws uitgesloten van griezeligheid, omdat vrouw
quote:Op donderdag 29 september 2016 09:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Troll en etsu zijn ook gern griezels bijvoorbeeld
haha jawel is een lijstje!quote:Op donderdag 29 september 2016 09:48 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
En het is geen lijstje, noem maar gewoon de niet griezels op.
Nee, ik doe niet aan lijstjes.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha jawel is een lijstje!
Wie nog meer niet?quote:Op donderdag 29 september 2016 09:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mag haags niet maar haags is geen griezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |