gewoon 3000+ kcal naar binnen werkenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nice, maar je groeit wel? als je een wielrennerlichaampje hebt, dan groei je echt kapot lastig
ben je beetje een eter?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon 3000+ kcal naar binnen werken
zou van mezelf niet hele dag doorvreten, maar als ik wil kan het wel verder, ook geen probleem mee danquote:
hmm, kan ik niet over oordelen. weet wel dat 3000kcal heel veel is. dan kan je 2 potten pindakaas leeg lepelen. en stel je wil ook nog wat conditie, als ecto kan je heel goed hardlopen of wielrennen, dan moet je wel 5000kcal per dag vreten..quote:Op woensdag 28 september 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
denk sowieso dat mensen die zeuren dat ze heel moeilijk groeien toch beetje zichzelf voor de gek houden met de hoeveelheid die ze daadwerkelijk eten
maar enig bewijs heb ik niet
denk dat 5k lichtelijk overdreven is maar iets boven de 3k is al echt gewoon letterlijk hele dag dooreten, jaquote:Op woensdag 28 september 2016 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm, kan ik niet over oordelen. weet wel dat 3000kcal heel veel is. dan kan je 2 potten pindakaas leeg lepelen. en stel je wil ook nog wat conditie, als ecto kan je heel goed hardlopen of wielrennen, dan moet je wel 5000kcal per dag vreten..
denk dat je dat ook wel gaat merken in de portemonnee
nee, dat is ook het relaxe.. in de ochtend kan ik ook nauwelijks wat naar binnen krijgen. ben sowieso niet zo'n eter ook.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik krijg voor 10 uur eigenlijk alleen fruit een beetje fatsoenlijk weg, dat is wel kut trouwens
heb jij met je vasten natuurlijk geen last van zeker
vreet tegenwoordig zo'n heel pak alpro pap op naast banaantje en waterquote:Op woensdag 28 september 2016 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, dat is ook het relaxe.. in de ochtend kan ik ook nauwelijks wat naar binnen krijgen. ben sowieso niet zo'n eter ook.
als ik ontbijt is dat vaak een banaan en wat melk atten
dat ziet er zeker ideaal uit jaquote:Op donderdag 29 september 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets ofzo
Sowieso weinig verfrissender dan halfwakker ijskoud watertje drinkenquote:Op donderdag 29 september 2016 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
sowieso altijd met water beginnen, drink zo'n shake beker (nog van whey) leeg van 750ml
ook dat, maar je merkt ook dat je veel sneller opstart ofzo.. apart. vooral als je slechte nacht hebt gehadquote:Op donderdag 29 september 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso weinig verfrissender dan halfwakker ijskoud watertje drinken
krijg brood echt niet wegquote:Op donderdag 29 september 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begin met sinaasappelsap en thee en wat brood
Daarna eigenlijk niks tot lunch en dan misschien tussendoortje en dan is het alweer tijd voor diner
Heb een tijd cornflakes geprobeerd, dat kreeg ik niet weg. Smakeloos. Ga toch niet beginnen aan chocoladeshit ochtends vroegquote:Op donderdag 29 september 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
krijg brood echt niet weg
sws tarweproducten 's ochtends...
kotste vroeger de helft srs alweer uit tijdens tandenpoetsen
gewoon voor de leuk?quote:Op donderdag 29 september 2016 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, denk dat dit ongeveer 50% van het aantal frames voor 1 filmpje is, alles gemaakt in MS paint
[dit is nog een raw sketch, niks ingekleurd/verfijnd /gecorrigeerd]
bedoeling is om het uiteindelijk in moviemaker met de juiste FPS te gaan editen en dan voices toe te gaan voegen
gifje puur even als test
doe jij toch ook met sinaasappelsapquote:Op donderdag 29 september 2016 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker je kinderen volproppen met suikers om half 8
dima?quote:Op donderdag 29 september 2016 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, denk dat dit ongeveer 50% van het aantal frames voor 1 filmpje is, alles gemaakt in MS paint
[dit is nog een raw sketch, niks ingekleurd/verfijnd /gecorrigeerd]
bedoeling is om het uiteindelijk in moviemaker met de juiste FPS te gaan editen en dan voices toe te gaan voegen
gifje puur even als test
als 't slaagt op YT gooien, maar ben nogal kritisch dus dan moet 't echt goed zijnquote:
Ja goed, dat is waar. Vroeger mocht ik dan ook geen sinaasappelsap ochtendsquote:Op donderdag 29 september 2016 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe jij toch ook met sinaasappelsap
och, als ze rest van de dag niet al te gek doen met energy drankquote:Op donderdag 29 september 2016 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker je kinderen volproppen met suikers om half 8
das wel chill aan op jezelf wonen, niemand die je ontbijt judgedquote:Op donderdag 29 september 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed, dat is waar. Vroeger mocht ik dan ook geen sinaasappelsap ochtends
Sowieso wat je dan drinkt en vreet. Maar dan moet je wel jezelf in hand kunnen houden...quote:Op donderdag 29 september 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
das wel chill aan op jezelf wonen, niemand die je ontbijt judged
Oude kaas met mosterdquote:Op donderdag 29 september 2016 01:17 schreef Kaas- het volgende:
Ja ik dacht dat jullie cafe snachts wel open was maar ik ga nu ook pitten.
Rukken.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:24 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb fucking dumpert gecheckt en youtube abonnees gezien.. wtf moet ik nu dan als niemand hier is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |