abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2016 @ 16:33:20 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166060232
Er wordt nu verwacht dat Apple 5-7 miljoen extra iphones gaat verkopen door het gedoe met de Samsung Accus.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_166131032
Kak, ik dacht dat de iPhone 7 qua uiterlijk hetzelfde zou zijn als de 6(s) maar dat is dus niet zo ;( Nu kan ik een nieuw hoesje bestellen, duurt weer een maand vanuit China.
/doos
Tap tap tap
pi_166132092
Ik heb voor het eerst een hoesje van Apple zelf gekocht. O+ Het bruine leren hoesje voor de 7. Fucking duur, maar zo mooi. O+
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:42:26 #204
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166132616
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 20:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor het eerst een hoesje van Apple zelf gekocht. O+ Het bruine leren hoesje voor de 7. Fucking duur, maar zo mooi. O+
Zonde van je geld. De marges op die accessoires zijn om niet goed van te worden :{

Zelf een doorzichtig plastic hoesje van 7 euro, werkt ook perfect om mijn telefoon in goede conditie te houden.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166132758
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 20:42 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Zonde van je geld. De marges op die accessoires zijn om niet goed van te worden :{

Zelf een doorzichtig plastic hoesje van 7 euro, werkt ook perfect om mijn telefoon in goede conditie te houden.
Mwa, heb al veel hoesjes geprobeerd. Niks komt in de buurt van een origineel hoesje.
pi_166133010
quote:

[..]

Als ik me daar druk over zou maken, zou ik geen Apple kopen. Bij m'n vorige hoesjes schrok ik nadat ik het hoesje er vanaf haalde. Waren de randjes van m'n telefoon helemaal bekrast omdat er zand of stof tussen was gaan zitten. Deze heeft een zachte binnenkant. O+ Verder erg stevig, fijne knopjes en hij ziet er gewoon heel stijlvol uit.
pi_166168610
Is er softwarematig een optie om de knop aan de zijkant die de telefoon op mute zet onschadelijk te maken? Ik mis veel telefoontjes omdat in de broekzak dat knopje veel uit zichzelf op mute gaat.
pi_166168798
quote:

[..]

Ik kom overal alleen hoesjes voor de 6s tegen -O- Ik hou wel van foute hoesjes, misschien is dat het :P
Tap tap tap
  maandag 24 oktober 2016 @ 12:48:50 #209
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_166169407
Sinds twee dagen eindelijk de 7+ binnen. Moet wel wennen aan de nieuwe homeknop en iOS 10. Mijn 6S Plus draaide op iOS 9.3.3 met jailbreak. Ik kan niet zeggen dat ik alles een verbetering vind, maar die camera is wel erg leuk speelgoed.

Ik hoop wel dat Apple snel picture in picture video implementeert. Er is geen enkele reden waarom dat niet op de iPhone zou kunnen werken, zeker niet gezien de 7+ een snellere Soc én meer RAM heeft dan de 9.7" iPad Pro.
  maandag 24 oktober 2016 @ 12:53:36 #210
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_166169472
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 12:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sinds twee dagen eindelijk de 7+ binnen. Moet wel wennen aan de nieuwe homeknop en iOS 10. Mijn 6S Plus draaide op iOS 9.3.3 met jailbreak. Ik kan niet zeggen dat ik alles een verbetering vind, maar die camera is wel erg leuk speelgoed.
Haha, same! :') Ik was helemaal in de war door iOS 10, omdat mijn 6 nog draaide op 9.3.x :P
De nieuwe homeknop went wel snel, moet ik zeggen! :)
pi_166173064
Ik heb laatst een iPhone 6 gekocht, maar nu zou ik ook graag m'n eigen mp3's af willen spelen op dat ding. En dan niet met de één of andere cloud-oplossing, maar gewoon lokaal vanuit de opslagruimte van het ding zelf.

Klopt het dat ik die mp3's met iTunes moet overzetten naar de iPhone en dan met software van een derde partij (bijv. VLC) moet afspelen? Is er een manier om het gebruik van iTunes te vermijden en toch die mp3's over te zetten? Iemand verder nog tips?
pi_166173113
quote:
5s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:55 schreef hpeopjes het volgende:
Ik heb laatst een iPhone 6 gekocht, maar nu zou ik ook graag m'n eigen mp3's af willen spelen op dat ding. En dan niet met de één of andere cloud-oplossing, maar gewoon lokaal vanuit de opslagruimte van het ding zelf.

Klopt het dat ik die mp3's met iTunes moet overzetten naar de iPhone en dan met software van een derde partij (bijv. VLC) moet afspelen? Is er een manier om het gebruik van iTunes te vermijden en toch die mp3's over te zetten? Iemand verder nog tips?
VLC heb je niet nodig. Gewoon je playlist maken in iTunes en dan gewoon synchroniseren. Als je een Android had dan kon je hem gewoon overzetten maar bij Apple heb je iTunes nodig.
pi_166173172
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:59 schreef Atak het volgende:

[..]

VLC heb je niet nodig. Gewoon je playlist maken in iTunes en dan gewoon synchroniseren. Als je een Android had dan kon je hem gewoon overzetten maar bij Apple heb je iTunes nodig.
Exact, werkt redelijk.
pi_166173190
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 20:46 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Mwa, heb al veel hoesjes geprobeerd. Niks komt in de buurt van een origineel hoesje.
Originele hoesje beschermt de onderkant geen eens. Het beste is zo'n doorzichtige dikke hoesje. Die beschermen ook de onderkant en ook het beeldscherm omdat de zijkanten een beetje uitsteekt.
pi_166173233
Trouwens ik heb nog steeds mijn iPhone 6s plus 128 gb. Het is een ongelofelijke kut ding maar ik kan hem niet voor een redelijke prijs kwijt.
pi_166173464
Wel jammer dat iOS tegenwoordig zoveel bloatware bevat. Bij Android is dat ook wel zo, maar dan kun je er nog zelf voor kiezen om een telefoon met een zo kaal mogelijk OS te kopen (bijv. een Motorola of een Nexus) en dan valt het allemaal wel mee.

Ik ben echt zeker een uur bezig geweest om alles uit te zetten waar ik geen behoefte aan heb, Al dat cloud-geneuzel bijvoorbeeld, en natuurlijk Siri. Wie de fok zit er nu écht op een Siri te wachten??? Ik heb wel even die Belgische vrouwenstem gedownload, die klonk wel erg geyl btw.

Enfin, wel jammer weer dat als je Siri uitzet, je er meteen de totaal nutteloze functie 'Stembediening' voor terug krijgt, die je niet uit kunt schakelen en die ook meteen heel irritant in de weg gaat zitten.

Maar ben verder wel tevreden hoor, met m'n iPhone! Het is en blijft nu eenmaal een erg mooi en gelikt uitziend wonder van techniek.
pi_166174180
^ Klopt, zowat 10 stock Apps die niet weg kunnen en ik nooit gebruik. :X
DolphinScreensaver.exe
  maandag 24 oktober 2016 @ 17:14:22 #218
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166174304
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:04 schreef lDDQD het volgende:
^ Klopt, zowat 10 stock Apps die niet weg kunnen en ik nooit gebruik. :X
iOS 10 kan dat wel afaik
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 24 oktober 2016 @ 17:19:19 #219
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_166174377
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 16:24 schreef hpeopjes het volgende:
Wel jammer dat iOS tegenwoordig zoveel bloatware bevat. Bij Android is dat ook wel zo, maar dan kun je er nog zelf voor kiezen om een telefoon met een zo kaal mogelijk OS te kopen (bijv. een Motorola of een Nexus) en dan valt het allemaal wel mee.

Ik ben echt zeker een uur bezig geweest om alles uit te zetten waar ik geen behoefte aan heb, Al dat cloud-geneuzel bijvoorbeeld, en natuurlijk Siri. Wie de fok zit er nu écht op een Siri te wachten??? Ik heb wel even die Belgische vrouwenstem gedownload, die klonk wel erg geyl btw.

Enfin, wel jammer weer dat als je Siri uitzet, je er meteen de totaal nutteloze functie 'Stembediening' voor terug krijgt, die je niet uit kunt schakelen en die ook meteen heel irritant in de weg gaat zitten.

Maar ben verder wel tevreden hoor, met m'n iPhone! Het is en blijft nu eenmaal een erg mooi en gelikt uitziend wonder van techniek.
Ik vind dat geen bloatware. Het zijn gewoon functies die uit kunnen. En cloudgeneuzel is niet nutteloos.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_166174451
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

iOS 10 kan dat wel afaik
Ja, sommige (niet allemaal) verstoppen kan inderdaad. Ze staan echter wel nog op de partitie
DolphinScreensaver.exe
pi_166174527
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik vind dat geen bloatware. Het zijn gewoon functies die uit kunnen. En cloudgeneuzel is niet nutteloos.
Of je een functie nu inbouwt in je OS, of "apart" meelevert in een niet te verwijderen app, dat maakt natuurlijk niets uit. Het blijft imho bloatware en ik vraag me serieus af wie er nu echt op zoiets als Siri zit te wachten.

Cloudgeneuzel kan best nuttig zijn, maar is nutteloos voor degene die er geen behoefte aan heeft (zoals ik). Het enige dat ik daarvan gebruik is 'Vind mijn iPhone', maar dat had beter gewoon een aparte functie kunnen zijn, i.p.v. onderdeel van iCloud.

Anyway, verder niks mis met iPhone hoor. Maar standaard staat altijd bijna alles 'aan'. En ik vind het altijd zo'n gedoe om uit te vinden wat er allemaal uit kan en mag en waar dat precies in de instellingen zit enzo.
pi_166174809
quote:

Stembediening vind ik zelf wel fijn. Als je bijv een snel een timer wilt instellen is het ideaal.
  maandag 24 oktober 2016 @ 17:48:34 #223
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166174897
quote:

Er is inderdaad echt niemand die ik ken die Siri serieus gebruikt :')

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het zijn gewoon functies die uit kunnen.
Onwaar, of heb jij een manier gevonden om stembediening uit te schakelen?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166174963
Worden er nou nieuwe IPads aangekondigd aankomende donderdag op het Apple event?
pi_166174990
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:51 schreef bjanaan het volgende:
Worden er nou nieuwe IPads aangekondigd aankomende donderdag op het Apple event?
Dat hangt er vanaf wat je onder "nieuw" verstaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')