Of van de kapperquote:Op woensdag 28 september 2016 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien komt ie weer met een nieuwtje van een taxichauffeur
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:19 schreef Tjacka het volgende:
Dit doet mij enorm aan NEC denken en dat is geen goed teken voor PSV
Die verdient ook veel Pikachuquote:Op woensdag 28 september 2016 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een zwarte in Rusland.
Die zal het zwaar hebben.
Met een 2-2 stand had Ajax nu CL gespeeld.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:19 schreef Tjacka het volgende:
Dit doet mij enorm aan Ajax denken en dat is geen goed teken voor PSV
zolang hij niet op mannen valt zal het wel meevallenquote:Op woensdag 28 september 2016 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een zwarte in Rusland.
Die zal het zwaar hebben.
gisterenquote:Op woensdag 28 september 2016 22:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Met een 2-2 stand had Ajax nu CL gespeeld.
Dan hadden we geen Ziyech gehad.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Met een 2-2 stand had Ajax nu CL gespeeld.
Ze moeten dit winnen om nog mee te draaien voor plaats 2quote:Op woensdag 28 september 2016 22:22 schreef Max23 het volgende:
Overigens gaat PSV dit nog wel winnen
3quote:Op woensdag 28 september 2016 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze moeten dit winnen om nog mee te draaien voor plaats 2
Gelijkspel hier en winnen thuis is ook voldoende, maar we mogen inderdaad eigenlijk niet verliezen hierquote:Op woensdag 28 september 2016 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze moeten dit winnen om nog mee te draaien voor plaats 2
Jij ziet Rostov dat doen?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij ziet PSV tegen Bayern winnen? En in Madrid?
Jij zegt dat ze moeten winnen om mee te doen om plek 3, lijkt mij sterkquote:
Je moet toch voor het hoogst haalbare gaanquote:Op woensdag 28 september 2016 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij ziet PSV tegen Bayern winnen? En in Madrid?
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze moeten winnen om mee te doen om plek 3, lijkt mij sterk
Waarom moet je winnen om mee te doen voor plek 3 dan?quote:
Omdat Rostov dan alles moet verliezen. Of PSV moet nu gelijk spelen en thuis winnen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom moet je winnen om mee te doen voor plek 3 dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ken er nog een.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Als je nu gelijkspeelt doe je toch gewoon mee voor plek 3quote:Op woensdag 28 september 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat Rostov dan alles moet verliezen. Of PSV moet nu gelijk spelen en thuis winnen.
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja dat zeg ik...quote:Op woensdag 28 september 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je nu gelijkspeelt doe je toch gewoon mee voor plek 3
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan dit niet helemaal rijmen dan met de quotes in de spoilerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Davy is ontzettend dom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |