Wat heeft hij nou weer gedaan?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat we de krankzinnige Vidal-show niet op herhaling zien.
Hij ging stevig door op was het Saul of Koke waar hij zichzelf ook bij blesseerde ongeveer.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat heeft hij nou weer gedaan?
Helemaal gelijk, dat is er meer een voor als je constant rond/in de 16 hangt van je tegenstander, die scoort op de gekste momenten dan.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo gek natuurlijk. Müller is niet je meest gewenste rechtsbuiten tegen Atlético.
Best een idioot, ik mis em niet bij Juve, hoe goed hij ook kan ballen.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ging stevig door op was het Saul of Koke waar hij zichzelf ook bij blesseerde ongeveer.
Daarom verraste het me ook dat zoveel mensen verbaasd waren dat Guardiola hem op de bank zette in duel 1 vorig seizoen.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, dat is er meer een voor als je constant rond/in de 16 hangt van je tegenstander, die scoort op de gekste momenten dan.
Was de beste middenvelder joh.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Best een idioot, ik mis em niet bij Juve, hoe goed hij ook kan ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |