Dit is echt een hele domme postquote:Op woensdag 28 september 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er wordt dan ook meestal niet gevoetbald met Pasen
Speelt inderdaad vrij matig voorlopig.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:08 schreef Bronson_ het volgende:
Prupper valt de laatste tijd ook wel weer flink door de mand.
Meestal kijk ik dan de Future Cup inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt een hele domme post
Een verontrustende blik in je geest dit kerel.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:10 schreef Abed het volgende:
Propper mist de handjobs van van Ginkel na de wedstrijd.
Er is bijna altijd wel voetbal tijdens de Hoogmis.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal kijk ik dan de Future Cup inderdaad
Of ben ik nu in de war daar er de laatste keer toevallig interlands waren tijdens Pasenquote:Op woensdag 28 september 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is bijna altijd wel voetbal tijdens de Hoogmis.
Het staat 2-2, dus dit is een bijzondere conclusiequote:
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:10 schreef Abed het volgende:
Propper mist de handjobs van van Ginkel na de wedstrijd.
een conclusie eindigt niet op een vraagtekenquote:Op woensdag 28 september 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het staat 2-2, dus dit is een bijzondere conclusie
Ik geen éénquote:Op woensdag 28 september 2016 22:13 schreef Pascalus het volgende:
PSV in het groen![]()
Hoeveel uitshirts hebben jullie?
Hopen op een Rotterdamse opleving.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:13 schreef Pascalus het volgende:
PSV in het groen![]()
In de CL hebben we andere uitshirts, net zoals vorig jaarquote:Op woensdag 28 september 2016 22:13 schreef Pascalus het volgende:
PSV in het groen![]()
De interlandweek is altijd eind maart. Pasen was dit jaar inderdaad precies toen, maar dat was meer bij toeval.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of ben ik nu in de war daar er de laatste keer toevallig interlands waren tijdens Pasen
Wat een blunder dit
zo vallen ze niet opquote:Op woensdag 28 september 2016 22:13 schreef Pascalus het volgende:
PSV in het groen![]()
Ja, lichtblauwe toch?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In de CL hebben we andere uitshirts, net zoals vorig jaar
Even gewoon razendsnel berekend, hoek van impact, terugkaatsing, snelheid zodat hij zich maar minimaal hoefde in te spannen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Zorro het volgende:
Keeper wist al waar die ging komen, hij lag daar al vast.
Zo'n Nederlands elftal oefenmatch gevoel.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:16 schreef F.M.D. het volgende:
Leo Oldenburger. Verschrikkelijk. Alleen die stem al.
Die moet het lekker houden bij de oefenpotjes van Oranje en verder niks.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:16 schreef F.M.D. het volgende:
Ja, als Van Persie scoort tegen Albanië...quote:Op woensdag 28 september 2016 22:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo'n Nederlands elftal oefenmatch gevoel.
Ofwel die had meer geluk dat de bal net wel aan de goede kant viel.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:17 schreef Vasion het volgende:
Dolberg deed dat beter, eerlijk is eerlijk
Misschien komt ie weer met een nieuwtje van een taxichauffeurquote:Op woensdag 28 september 2016 22:16 schreef F.M.D. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |