intermittent fasting staat dit niet toequote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef Kurovski het volgende:
Bijna altijd toast met kaas/tomaat/komkommer oid voor het slapen.
ik was gewoon even de eerste post van jullie allemaal aan het opzoekenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sow, niet verkeerd.. maar beetje stalken of wat ben je aan het doen?;P
;Pquote:Op woensdag 28 september 2016 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sow, niet verkeerd.. maar beetje stalken of wat ben je aan het doen?;P
Voor jou altijdquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Willoow het volgende:
Zijn jullie ook bang in het donker?
is geen gekke vraag als je ineens met posts uit 2013 van mij komt? :xquote:Op woensdag 28 september 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik was gewoon even de eerste post van jullie allemaal aan het opzoeken
jezelf niet TE speciaal maken hè
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
intermittent fasting staat dit niet toe
Nou zeg :squote:
Hey TARDIS.quote:
als ik alleen thuis ben welquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Willoow het volgende:
deed eerst één van trollscience uit 2010 en die deed nergens moeilijk overquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is geen gekke vraag als je ineens met posts uit 2013 van mij komt? :x
Wel voor daglichtquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Willoow het volgende:
Ja, ik ook 's avonds als ik wil slapen.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik alleen thuis ben wel
als ik alleen door de stad loop niet
ben wel bang voor de dood, jij?
nee joh de dood is een gevoelig jongetje dat houdt van dansen en van kunstquote:Op woensdag 28 september 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik alleen thuis ben wel
als ik alleen door de stad loop niet
ben wel bang voor de dood, jij?
ik zou jullie allemaal bij mij op de kamer laten slapen als jullie dan beter kunnen slapenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik ook 's avonds als ik wil slapen.
Nee, voor de dood niet.
finkers heb makkelijk lullenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh de dood is een gevoelig jongetje dat houdt van dansen en van kunst
Liefquote:Op woensdag 28 september 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou jullie allemaal bij mij op de kamer laten slapen als jullie dan beter kunnen slapen
Zullen we spoonenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is geen gekke vraag als je ineens met posts uit 2013 van mij komt? :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |