Een echte vriend.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moest het gewoon echt even kwijt
Word jij docent?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik word later veel soepelere docent dan chloro
Ja al die waardeloze smoesjes werken niet bij mijquote:Op woensdag 28 september 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vertraging door serverafhandeling
Hoezo :squote:
mijn kluisje was weggelopenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja al die waardeloze smoesjes werken niet bij mij
Laat je ons straks weten hoeveel van x aantal niet hebben ingeleverd? En zet je morgen periscope-stream aan wanneer je ze straft?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja surequote:Op woensdag 28 september 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik word later veel soepelere docent dan chloro
Altijd echt sad als je vertelde dat je kat je huiswerk had verscheurd en het werd niet geloofd.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, niet gelachen
wil je nog een kans?
Economie?quote:
Ik moet nu nog 8 van de 57quote:Op woensdag 28 september 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat je ons straks weten hoeveel van x aantal niet hebben ingeleverd? En zet je morgen periscope-stream aan wanneer je ze straft?
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat, denk je van niet?
Nee.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nee.
Bij voorbaat puntaftrek hier.
Ik ga zelf mijn punt maar aftrekken, geeft meer voldoening.
niet echt origineelquote:
Wil bij jou alleen punt zuigenquote:
voorletter.achternaam@school.nlquote:
Alsof wij al die zooi hier lezen..quote:Op woensdag 28 september 2016 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
niet echt origineel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |