Oh als het mag is het niet leuk.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o oke nou hoop je goed volspuit ahahah
Omdat het om te janken is zeker hahahquote:Op woensdag 28 september 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moeder maakt ook geen grapjes over de seks die ik met haar heb haha
ja, mensen creepy stalken mij niet want lelijk dus weenie goed hoe ik dit moet ontvangen, snap jequote:
dikke stacks manquote:
welnee, veel allochtonen vinden het nodig om in een getunde opel cadet hard rap op te zetten.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef jamesdeen het volgende:
Volgens mij lok je (onbewust) wel wat uit als een willekeurige neger zijn geldbriefjes aan je tentoonstelt
Haha ga je lekker bemoeien met jezelf met je misvormde schaamlippen.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat het om te janken is zeker hahah
ja ik vind nie erg maar ga daar niet naar kijkenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zat gisteren 3 uur in een drugsgesprek
dit gesprek is niet gevoerdquote:Op woensdag 28 september 2016 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dat vage drugsgesprek en de wereld is niet echt de wereld als je nuchter bent van jullie in die driehoeksverhouding gisteren dan.
Weet niet of ik nu moet uitleggen of moet zeggen dat je niet lelijk bentquote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, mensen creepy stalken mij niet want lelijk dus weenie goed hoe ik dit moet ontvangen, snap je
Hoe krijg je dat zo snel gevonden engerd.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is van de hypocriete Ashqelon
Haha heb geen misvormde schaamlippen waarom zou je zoiets zeggen wow deed echt zeer :squote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ga je lekker bemoeien met jezelf met je misvormde schaamlippen.
Echt wel ik was er bij in gedachten.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik vind nie erg maar ga daar niet naar kijken
[..]
dit gesprek is niet gevoerd
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat zo snel gevonden engerd.
Uit chai haar excelbestandje gehaaldquote:Op woensdag 28 september 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / [KLB SC] Hoeren neuken nooit meer werken
Ik zeg maar wat in de hoop dat het je daadwerkelijk kwetst omdat het waar blijkt te zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha heb geen misvormde schaamlippen waarom zou je zoiets zeggen wow deed echt zeer :s
geilquote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt wel ik was er bij in gedachten.
waarschijnlijk gewoon imgur, gepost door ash invullen in mycroftquote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat zo snel gevonden engerd.
ins_838432quote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Uit chai haar excelbestandje gehaald
eerste, want tweede is een leugen hahaquote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of ik nu moet uitleggen of moet zeggen dat je niet lelijk bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |