Het valt me op dat je de oplossing wel enkel bij haar legt. Zo van: zij is in de overgang, dus zij moet het ook oplossen, hoe ik me voel.quote:Weg gaan speelt wel eens door mijn hoofd. Maar hoop dat het toch een keer veranderd en wil diep van binnen dat wij gelukkig zijn met z'n 4en.. Zie dat ze er veel aan probeert te doen. Echter lukt het haar dus niet om nu het tij te keren.
Dat wil ik ook weleens weten.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:30 schreef Curiosity het volgende:
Gezien de leeftijd van de kinderen is ze nog niet zo oud. Of heb ik het mis.
Dit ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:30 schreef miss_sly het volgende:
Het lijkt me heet moeilijk voor een partner, dat vooropgesteld. Ik denk dat dingen bestempelen als 'drama' sowieso niet constructief werkt. Probeer haar gevoel te erkennen, er te laten zijn, en niet weg te relativeren.
Ja, is toch logisch! Als je een griepje hebt moet je het toch ook zelf uitzieken!quote:Op woensdag 28 september 2016 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het valt me op dat je de oplossing wel enkel bij haar legt. Zo van: zij is in de overgang, dus zij moet het ook oplossen, hoe ik me voel.
Je kunt je ook afvragen waarom de overgang daar nauwelijks voorkomt. Verschil in leefstijl? Voeding? Andere rolverdeling waardoor vrouwen minder gestrest zijn?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:46 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Het fenomeen "ovegang" komt in Azie nauwelijks voor.
I beg to differ.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:46 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, is toch logisch! Als je een griepje hebt moet je het toch ook zelf uitzieken!
Je kunt hooguit een beetje haar tegemoet komen, een glaasje wat er of bouillon brengen.
Zou voor haar eens goed in het internet snuffelen, er zijn tips, ik meen bv soja produkten eten, die zouden helpen. Het fenomeen "ovegang" komt in Azie nauwelijks voor. Hee, alweer een reden om een Aziatische vrouw te preferen. Want helaas ts ´er, die overgang duurt minimaal 5 jaren, en al gauw 8-10, sommigen wel 13 jaar! Heeft ze ook last van "opvliegingen"? Dat haar gewoon van het ene op het andere moment gigantisch het zweet uitbreekt. Is allemaal een hormonale kwestie!
Sterkte jongen!
Goeie planning welquote:Op woensdag 28 september 2016 21:03 schreef I14027 het volgende:
Mijn vriendin is nu officieel begin dit jaar in de overgang.
Wij hebben 2 kids van 3 en 4 jaar.
Wat een kutreactiequote:Op donderdag 29 september 2016 00:29 schreef madam-april het volgende:
En hoe denk je dat het voor haar is? Denk je niet dat zij (juist nu ze het zo zwaar heeft) iemand nodig heeft die er voor háár is? Iemand die haar en haar gevoelens serieus neemt?
Ik lees alleen maar 'ikke, ikke, ikke', denk je überhaupt weleens aan hoe het voor haar is? Wat zij misschien nodig heeft?
Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp best dat het voor jou niet altijd makkelijk is maar kom op zeg verplaats je eens in haar..
Moet je eens kijken wat er allemaal in het huishouden is te doen om haar te ontlasten als zij ligt te slapen.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:03 schreef Redbullkid het volgende:
Ts kan ook weinig voor haar betekenen als ze alleen maar ligt te slapen is het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |