Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om hier zomaar op deze heilige grond te posten?
ik vind dat je met "heilige grond" ernstig tekort schiet in je bewoording verder hoor weenie ;squote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet van het kliekje dus wat doe je hierquote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ironischquote:Op woensdag 28 september 2016 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee was gewoon een grapje, maar hzaw neemt het verkeerd op door zijn autisme.
"het geluid van steen op dood"quote:Op woensdag 28 september 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet van het kliekje dus wat doe je hier
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:24 schreef Catkiller het volgende:
Kom laten we een moderator wegpesten net zoals we met huge en Pharkus hebben gedaan.
Jij hebt toch ook een hekel aan moslims en links? Dan zit je hier goedquote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt hè.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:24 schreef Catkiller het volgende:
Kom laten we een moderator wegpesten net zoals we met huge en Pharkus hebben gedaan.
Oh ja sorry jij zit bij ze in de oudemannenclub zeker?quote:
nee over dat er iets aan de tempelwand knaagtquote:Op woensdag 28 september 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"het geluid van steen op dood"
Gaat dit over de rapper Steen?
ey zeer dp en ik zijn dr ook nog hèquote:Op woensdag 28 september 2016 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een hekel aan moslims en links? Dan zit je hier goed
Ik maak me snel weer uit de voeten, veel plezier saampjes.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:23 schreef zeer het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet van het kliekje dus wat doe je hier
Ik ben underkoffer mod.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja sorry jij zit bij ze in de oudemannenclub zeker?
Je bedoelt Gibsonquote:Op woensdag 28 september 2016 20:24 schreef Catkiller het volgende:
Net zo'n slappe vaatdoek als Remqo is dat.quote:
o ik niet? ;squote:Op woensdag 28 september 2016 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey zeer dp en ik zijn dr ook nog hè
Halloquote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha wat een watjequote:Op woensdag 28 september 2016 20:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik maak me snel weer uit de voeten, veel plezier saampjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |