abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:09:43 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7129132
Dat vroeg ik me af... toen ik bij mijn vrouw was toen had ik veel energy ,terwijl zij juist steeds maar in bed wou en wilde dat ik dat ook deed. Ik was heel energiek en heb uren gelopen en wilde musea bezoeken enzo. Ging heel laat naar bed en was vroeg helemaal uitgerust uit de veren! Nu ben ik alleen en heb ik meer slaap nodig, moet ik me meer zetten tot dingen en ben ik sneller vermoeid.

En dat terwijl je met vrouw de nodige tijd aan allerlei aardig sportieve aktiviteiten moet besteden!

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:11:14 #2
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7129155
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 21:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dat vroeg ik me af... toen ik bij mijn vrouw was toen had ik veel energy ,terwijl zij juist steeds maar in bed wou en wilde dat ik dat ook deed. Ik was heel energiek en heb uren gelopen en wilde musea bezoeken enzo. Ging heel laat naar bed en was vroeg helemaal uitgerust uit de veren! Nu ben ik alleen en heb ik meer slaap nodig, moet ik me meer zetten tot dingen en ben ik sneller vermoeid.

En dat terwijl je met vrouw de nodige tijd aan allerlei aardig sportieve aktiviteiten moet besteden!

Ze woont toch in Thailand?
Zij heeft al die musea enzo allang gezien... Logisch dat ze alleen in bed wil liggen (daar kan je toch ook sportief doen )
Geluk is een richting, geen punt
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:11:51 #3
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7129166
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 21:11 schreef Yvonnetje het volgende:

[..]

Ze woont toch in Thailand?
Zij heeft al die musea enzo allang gezien... Logisch dat ze alleen in bed wil liggen (daar kan je toch ook sportief doen )

Thailand..

Enne DIE sportieve aktiviteiten bedoelde ik ook..

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7129202
et is biologisch bewezen dat wanneer je verliefd bent er andere hormonen worden aangemaakt die er voor zorgen dat je speciale krachten krijgt... t klinkt als een videospelletje maar het is echt waar en het heeft nix te maken met een depressie nu je alleen bent, maar je voelt je super met een relatie (tenminste dat is de bedoeling......)
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:17:03 #5
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7129251
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 21:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Thailand..

Enne DIE sportieve aktiviteiten bedoelde ik ook..

Je hebt weer een andere vrouw
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:19:59 #6
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7129294
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 21:17 schreef Yvonnetje het volgende:

[..]

Je hebt weer een andere vrouw

Ik heb nooit een vrouw in Thailand gehad hoor, je bent niet goed op de hoogte Yvonnetje, "Ga terug naar AF en u krijgt geen F200,- "
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7129306
Ik draai het even om, kost een man in je leven energie, ja, veel te veel, ik mis mijn mannetje wel maar vind mijn vrijheid zalig en nobody ter verantwoording, alleen mijn kids en Poekie.
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:21:42 #8
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7129310
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ik heb nooit een vrouw in Thailand gehad hoor, je bent niet goed op de hoogte Yvonnetje, "Ga terug naar AF en u krijgt geen F200,- "

Oh... Nou dan heb ik vast iets gemist (maar dis offtopic hoor)
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:25:14 #9
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7129382
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 21:21 schreef Yvonnetje het volgende:

[..]

Oh... Nou dan heb ik vast iets gemist (maar dis offtopic hoor)

Ik vind Thaise vrouwen vaak wel erg aantrekkelijk en ik keek mijn ogen uit daar, maar da's wat anders!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:26:22 #10
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_7129407
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 21:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ik vind Thaise vrouwen vaak wel erg aantrekkelijk en ik keek mijn ogen uit daar, maar da's wat anders!

Niet offtopic in je eigen topic! oh oh oh
pi_7129438
Misschien omdat vrouwen op hogere leeftijd hun 'piek' bereiken dan mannen? Bij vrouwen ligt die piek rond hun 30 en kan voortduren tot hun 50ste.
I tried to sniff coke once but the icecubes got stuck up my nose
  dinsdag 3 december 2002 @ 21:46:12 #12
36657 macabre
slikken kreng!
pi_7129804
Neurologen hebben imo vastgesteld dat je energie krijgt van degene die jij aantrekkelijk vindt, want:
1. Je ziet dus iemand die er lekker uitziet (visueel extern)
2. Dan denk je bijv bij jezelf van omfg dat is een lekker wijf met dikke tieten (auditief intern)
3. Omdat je denkt dat het een lekker wijf is geef je je hersenen automatisch het signaal om alert te reageren (kinestetisch intern)

De nummers en volgorde waarop iemand denkt en reageert is per persoon verschillend btw. Iemand kan dus ook eerst een lekker wijf zien (visueel extern) en dan in z'n gedachten zien hoe hij eropaf stapt (visueel intern) en een praatje met haar houden (auditief extern)

Ok hierboven is een hoop slap gelul, maar wel de waarheid

Om een simpel voorbeeld te geven voor diegenen die het niet snappen:
Als je een lekker wijf ziet, neem je meteen een alerte houding aan. Als je bijv in de bus zit en er komt iemand aanlopen, ga jij automatisch rechtop zitten. (Let er maar eens een keer op hehe)
Of als je loopt en je ziet een lekker kontje doe je je borst omhoog of je ademhaling wordt sneller --> Allemaal alerte houding, dus energie

Als je eenmaal je prooi hebt geneukt of op lange termijn een relatie mee hebt gehad, kun je erop uitgekeken raken. Je zal nieuwe partners gaan zoeken. Je toont minder interesse bij je oude partner dus je houding verandert ook --> minder energie

dinsdag 3 december 2002 @ 22:00:10 #13
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_7130132
Man, ze geeft je meer energie. Als ik bij me vriendin ben kan ik ook veel langer zonder eten terwijl ik dan toch redelijk inspannende dingen doe
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  woensdag 4 december 2002 @ 14:19:13 #15
39445 abUser
ik moet jou niet
pi_7140762
quote:
Op woensdag 4 december 2002 09:53 schreef dolle_hond het volgende:
zowel als
wat hij zegt, het kost energy (als je geluk heb VEEL ) en het levert ook veel energy op
ik sta op mijn strepen, als je daar niet tegen kan dan ga je maar ergens anders gaan stoepkrijten.
pi_7141272
Laten we het even omdraaien BHFH: volgens mij zou jij een vrouw veel energie kosten. En dan met name die energie die er in gaat zitten om iets van jouw gedachtengang te snappen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 4 december 2002 @ 16:01:18 #17
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7143055
quote:
Op woensdag 4 december 2002 14:38 schreef Ripley het volgende:
Laten we het even omdraaien BHFH: volgens mij zou jij een vrouw veel energie kosten. En dan met name die energie die er in gaat zitten om iets van jouw gedachtengang te snappen.
nou ja zeg.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7143208
quote:
Op woensdag 4 december 2002 16:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

nou ja zeg.

Ja sorry, maar het valt me zo op dat je praat over vrouwen alsof ze een andere diersoort zijn of zo.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7143820
quote:
Op woensdag 4 december 2002 16:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja sorry, maar het valt me zo op dat je praat over vrouwen alsof ze een andere diersoort zijn of zo.

Da's dan waarschijnlijk de eerst zinnige opmerking van die kerel op dit forum ooit
...Trust me, I'm gonna be a doctor... (H)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')