Precies, ik ga Atletico - Bayern kijken.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig heb je zoveel spannende hobby's dat er genoeg alternatieven zijn.
Ik kijk ook echt veel minder dan voorheen.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen dan. Enkel samenvattingen kijken zo heel af en toe bevalt mij meer dan goed dit jaar.
Wel een hele stomme plek om je fortuin te verstoppenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdat al je geld in die beelscherm van je zit.
Watte?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdat al je geld in die beelscherm van je zit.
is dit een bewerking van het horst wessel lied of kan ik dit veilig aanzettenquote:
Je zou je niet moeten schamen voor horst wessel liedquote:Op woensdag 28 september 2016 20:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
is dit een bewerking van het horst wessel lied of kan ik dit veilig aanzetten
denk dat mn ouders het niet zo oke vindenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zou je niet moeten schamen voor horst wessel lied
Celtic - Manchester Cityquote:Op woensdag 28 september 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt veel minder dan voorheen.
Dat fok traag is heeft niets met mijn pc te makenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Trage pc, maar super goed scherm. Was een diss.
Wat vind jij van Servie eigenlijk?
Wat gezellig dat je ook meekijktquote:Op woensdag 28 september 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies, ik ga Atletico - Bayern kijken.
Gelukkig volg jij het schaatsen goed voor de redactie.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef Vasion het volgende:
Ik kijk helemaal niet uit naar vanavond he. Terwijl ik normaal zou overwegen om Atleti - Bayern of PSV Rostov te kijken.
Nee, heb je wel ZDF?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef JanCees het volgende:
ik kan op nu.nl toch bayern kijken?
Sorry sorry dat ik deze nerdshit niet begrijp.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat fok traag is heeft niets met mijn pc te maken
[ afbeelding ]
Bedankt, en insgelijks.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gezellig dat je ook meekijkt
Nee, alleen voetbal is mijn specialiteit.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig volg jij het schaatsen goed voor de redactie.
Het wordt tijd dat we weer trots zijn op volk en vaderlandquote:Op woensdag 28 september 2016 20:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk dat mn ouders het niet zo oke vinden
mn pa vind het al niet leuk dat ik in moffenshirts loop en naar oktoberfesten ga
SLa ik ook over.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Celtic - Manchester City
Zou ik hooguit overwegen puur omdat het vrij ludiek dan wel hilarisch moet worden.
Man, man, man het is maar goed dat je vader je nooit zal zien posten.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sorry sorry dat ik deze nerdshit niet begrijp.
Doen ze goed.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las laatst op blendle dat Polen sommige tsetsjenische "vluchtelingen" al 39 keer heeft geweigerd.
Polen, de poortbewaarders van de EU.
Volgens Vasion moet je even al je spaargeld eruit halen.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb geen tv meer in principe want die is kaduuk
ik herken hier amper horstwessel inquote:
Wat een teleurstellingquote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb geen tv meer in principe want die is kaduuk
Dat heeft niets met mijn vader te maken.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Man, man, man het is maar goed dat je vader je nooit zal zien posten.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we weer trots zijn op volk en vaderland
nu is amnesty boos op ze maar gelukkig doen wij niet mee aan die globalistische propagandaquote:
Je zoekt vanachter de computer naar je biologische vader door verschillende databronnen zoals online archiefkasten te raadplegen maar boekt weinig resultaat door gebrekkige serverkennisquote:Op woensdag 28 september 2016 20:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat heeft niets met mijn vader te maken.
Dit zal ik toelichten aan de hand van de volgende afbeelding.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu is amnesty boos op ze maar gelukkig doen wij niet mee aan die globalistische propaganda
al deze problemen komt door Clinton die Gadaffi bewust heeft laten vermoorden en er om lachtequote:Op woensdag 28 september 2016 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]Ze zijn ook al boos op die club Bulgaren die de grens afstropen op illegalen.
Kutwijfquote:Op woensdag 28 september 2016 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al deze problemen komt door Clinton die Gadaffi bewust heeft laten vermoorden en er om lachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |