heb je nooit probleem meequote:Op woensdag 28 september 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
FF uit me mouw schudden
lol
Ik heb de cee'd SW. Die was 23Kquote:Op woensdag 28 september 2016 20:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel kost kia ceed dan nieuw
Parkeer altijd 5 blokken verderop.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:01 schreef JanCees het volgende:
Hoe moet dat met je zakenrelaties Haags
kan je toch niet met kia ceed aankomen
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Parkeer altijd 5 blokken verderop.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Parkeer altijd 5 blokken verderop.
misschien moet je voor de loterij biddenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou echt nooit een nieuwe auto kopen zolang ik de loterij niet win.
Wat heb jij nu voor wagen dan? Je hebt het een keer verteld maar ben het vergeten.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou echt nooit een nieuwe auto kopen zolang ik de loterij niet win.
Ik koop geen loten dus dat moet dan in de vorm van een rijke vrouw zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moet je voor de loterij bidden
Space Star met een deur in een andere kleur dan de rest van de wagen. TOPquote:Op woensdag 28 september 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb jij nu voor wagen dan? Je hebt het een keer verteld maar ben het vergeten.
of loten kopenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik koop geen loten dus dat moet dan in de vorm van een rijke vrouw zijn.
ranged roverquote:Op woensdag 28 september 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb jij nu voor wagen dan? Je hebt het een keer verteld maar ben het vergeten.
quote:
Het was toch een bestelbusje ofzoquote:Op woensdag 28 september 2016 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die rijdt nog altijd in Albanie rond waarschijnlijk
Nee joh. Al neem ik wel een werkbus mee naar huis elke dag.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Het was toch een bestelbusje ofzo
jaquote:Op woensdag 28 september 2016 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt dat eigenlijk onder gokken volgens een streng Rooms Katholiek
Lekker man, voor een keertje.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had 1 keer barkie gewonnen alleen
Koop altijd die oudejaarslot van staatsloterij. Maar idd weinig prijs.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
elke oud en nieuw koop ik altijd loten overal van
nooit prijs
mijn ma wil per se lid blijven van postcode loterijquote:Op woensdag 28 september 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
elke oud en nieuw koop ik altijd loten overal van
nooit prijs
volgens catholic.com forum is daarom loterij wel legaal volgens de kerkquote:Op woensdag 28 september 2016 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn ma wil per se lid blijven van postcode loterij
want je steunt goede doelen LOL
Gelukkig heb je zoveel spannende hobby's dat er genoeg alternatieven zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gewoon echt geen zin om Psv te gaan zitten kijken.
Die directeuren van die goede doelen zijn onderhand rijker dan Bill Gates.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn ma wil per se lid blijven van postcode loterij
want je steunt goede doelen LOL
Niet doen dan. Enkel samenvattingen kijken zo heel af en toe bevalt mij meer dan goed dit jaar.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gewoon echt geen zin om Psv te gaan zitten kijken.
valt allemaal wel meequote:Op woensdag 28 september 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die directeuren van die goede doelen zijn onderhand rijker dan Bill Gates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |