Bij dragenenzo is ie er nog wel? Of heb je een Toddler nodig?quote:Op zondag 27 november 2016 08:21 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ohja, is ook zo. Daar is alleen mijn eeuwige tweede keus (Later Gator) uitverkocht.
Ik heb een Toddler nodig, maar er is altijd wel 1 die ik tòch mooier vind dan Later Gator en ben voorzien inmiddels. Ik heb Zoölogy gekocht.quote:Op maandag 28 november 2016 17:18 schreef onomatopee het volgende:
Helden! Dank
[..]
Bij dragenenzo is ie er nog wel? Of heb je een Toddler nodig?
Ik zal het nog even laten weten, hoe hij bevalt.quote:Op zondag 27 november 2016 21:13 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat een mooie Ludann!Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen
Kom je naar mij toe donderdag? Draagkracht Utrechtquote:Op dinsdag 29 november 2016 14:47 schreef nectarientje het volgende:
Bij de draag-o-theek geweest en hoewel het gezellig was, heeft het helaas niet opgeleverd wat ik hoopte. Ik hoopte wat verschillende blends/merken te kunnen voelen maar die hebben ze, afgezien van een linnen-katoen, niet. Allemaal didymos ook. Dus nu weet ik eigenlijk nog niets.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:56 schreef Bloesem. het volgende:
Kom je naar mij toe donderdag? Draagkracht Utrecht
quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:58 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik heb bijna alleen artipoppe's maar ik heb wel alle blends die je kan bedenken.
Je bent hier welkom om te komen voelen, ik woon regio den haag
Geen haast voor mij, baby komt pas in aprilquote:Op dinsdag 29 november 2016 14:53 schreef LuDann het volgende:
Ik zal het nog even laten weten, hoe hij bevalt.Voor nu duurt het wachten lang.
yeeeeeeeeeeyyy wat super!quote:Op zondag 4 december 2016 09:54 schreef Burdie het volgende:
ik heb mijn diso gevonden
.
Oscha Marakesh Cairns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |