Kouder dan -18 kost alleen maar stroom.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:40 schreef Piger het volgende:
Temperatuur waarschijnlijk.
Je hebt steraanduiding. Zon vriesvakje in je koelkast is vaak 2 max 3 sterren. Dat betekent i.i.g niet kouder dan -18 (vaak -16 of zelfs -12).
Een wat betere vriezer (****) gaat tot -21/-24 waar je veel langer voedsel in mag/kan bewaren. Ik verwacht dat ze met diepvries die laatste bedoelen.
Er is een verschil tussen invriezen en bevroren bewaren. Bij die eerste wil je toch echt kouder dan -18.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kouder dan -18 kost alleen maar stroom.
Warmer dan -18 is verkorte bewaartijd.
Onzin, wij hebben vriezers van min 80 bij mijn stageplek. Worden wel degelijk andere dingen in bewaard dan bij min 20 (al onze andere vriezers).quote:Op woensdag 28 september 2016 15:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kouder dan -18 kost alleen maar stroom.
Warmer dan -18 is verkorte bewaartijd.
Dat is wel veel he? Doe eens een foto?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onzin, wij hebben vriezers van min 80 bij mijn stageplek. Worden wel degelijk andere dingen in bewaard dan bij min 20 (al onze andere vriezers).
Ik ben nu niet daar.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:10 schreef halfway het volgende:
[..]
Dat is wel veel he? Doe eens een foto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |