Jij bent zeker net ontgroend de afgelopen maand en blij dat je er nu bij hoort?quote:Op woensdag 28 september 2016 09:48 schreef jatochneetoch het volgende:
Dat natuurlijk ontstaan van jouw vriendengroep is zeker nooit goed gebeurt, dat je zo moet haten op wat anderen doen
quote:
Hij hoopt natuurlijk dat die poep in zijn haar hem veel gaat opleveren later.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij bent zeker net ontgroend de afgelopen maand en blij dat je er nu bij hoort?
Je moet het er maar voor over hebben...quote:Op woensdag 28 september 2016 09:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk dat die poep in zijn haar hem veel gaat opleveren later.
Type hete aardappel en het dédain van een ceo van een fortune 500 bedrijf zeker?quote:Op woensdag 28 september 2016 09:57 schreef jogy het volgende:
Beetje ontgroenen lijkt me geen punt, iemand een hersenbloeding rammen is op zich wel een dingetje. En als ik dan Giel vanochtend hoor bellen met de Vindicat voorzitter dan geef ik wel een paar keer binnensmonds over. Wat een figuur is dat zeg.
Jawel, maar dat schept juist een band.quote:terwijl het in feite het botvieren van frustraties van gekrenkte zielen op weerloze andere gekrenkte en gefrustreerde zielen is
Geen gezonde.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Jawel, maar dat schept juist een band.
Politicus en Bankdirecteur inéén gerold. 'Intern onderzoek' , 'Mogelijke betrokkenen', 'Kunnen we nu nog geen uitspraak over doen' Huurrrrrhurrrrquote:Op woensdag 28 september 2016 10:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Type hete aardappel en het dédain van een ceo van een fortune 500 bedrijf zeker?
Jozef Fritzl schiep ook een band.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Jawel, maar dat schept juist een band.
Lijkt me wel een gezelligere persoon in de omgang dan het gros van die Vindicatballen.quote:
eey deadprez banga lijst zien?quote:Op woensdag 28 september 2016 10:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me wel een gezelligere persoon in de omgang dan het gros van die Vindicatballen.
nee, niet echt interesse inquote:Op woensdag 28 september 2016 10:13 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
eey deadprez banga lijst zien?
Ben je ziekquote:
Chai, zo scherp als een scheermes.quote:
nee wil die treurigheid niet aanmoedigenquote:
Eens. Wat een naar mannetje is die Giel. Enorme kneus.quote:Op woensdag 28 september 2016 09:57 schreef jogy het volgende:
Beetje ontgroenen lijkt me geen punt, iemand een hersenbloeding rammen is op zich wel een dingetje. En als ik dan Giel vanochtend hoor bellen met de Vindicat voorzitter dan geef ik wel een paar keer binnensmonds over. Wat een figuur is dat zeg.
Neh, Giel is leuk, of in ieder geval goed aan te horen op zich.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Wat een naar mannetje is die Giel. Enorme kneus.
Nee niet mijn ding, maar als anderen dat wel leuk vinden moeten ze dat lekker doen. Waarom zou ik mij daar druk over moeten maken?quote:Op woensdag 28 september 2016 09:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij bent zeker net ontgroend de afgelopen maand en blij dat je er nu bij hoort?
Natuurlijk, als jij je in je bek wilt laten pissen om ergens bij te horen moet je dat vooral doen. Maar volgens mij hebben de studentes niet erom gevraagd om vernederd te worden middels een bangalijst. En denk jij dat de jongen die een hersenoedeem heeft opgelopen daar bewust voor gekozen heeft>?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:17 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Nee niet mijn ding, maar als anderen dat wel leuk vinden moeten ze dat lekker doen. Waarom zou ik mij daar druk over moeten maken?
En wat hebben dromen van mannen precies te maken met je laten vernederen om bij een vereniging te passen?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:24 schreef Drieklank het volgende:
Je laat jezelf wel erg kennen met deze klacht. Iedere man droomt weleens van een leven waarin hij niet gehinderd door enige verantwoordelijkheid zijn zin kan hebben met iedere dame die hem bevalt.
Dat is maar weinig mannen gegeven en het enige waar de rest zich dan nog over op kan winden zijn dit soort nieuwsberichten.
Bangalijsten staan los van studentenverenigingen, dat gebeurd overal..quote:Op woensdag 28 september 2016 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Natuurlijk, als jij je in je bek wilt laten pissen om ergens bij te horen moet je dat vooral doen. Maar volgens mij hebben de studentes niet erom gevraagd om vernederd te worden middels een bangalijst. En denk jij dat de jongen die een hersenoedeem heeft opgelopen daar bewust voor gekozen heeft>?
quote:Op woensdag 28 september 2016 11:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, Giel is leuk, of in ieder geval goed aan te horen op zich.
Studeren aan een universiteit houdt geen goede baan in met een Duitse auto's en een Amerikaans landgoed, gezond eten houdt geen lang en ziekte vrij leven in, gitaar spelen houdt geen rocksterrenstatus in, naar de sportschool gaan houdt geen modellenlijf in, je tandenpoetsen houdt niet in dat je geen gaatjes krijgt.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En wat hebben dromen van mannen precies te maken met je laten vernederen om bij een vereniging te passen?
Of wil je nu werkelijk beweren dat lidmaatschap van Vindicat een zorgeloos leven met onbeperkt toegang tot alle vrouwen inhoudt?
Ja het is hip om Giel te haten, dan ben ik maar niet hip.quote:
Stoer. Lekker tegen mainstream ingaan.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja het is hip om Giel te haten, dan ben ik maar niet hip.
Daar verschillen de meningen over. Maar die Vindicat voorzitter was wel een flapdrol van een veel hogere orde.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stoer. Lekker tegen mainstream ingaan.
Al ben jij degene die aanhaalt dat het hip is om Giel te haten. Weet niet goed waar dat op gebaseerd is.
Die vent is gewoon een ontzettende mongool. Niks met hip te maken.
Je legt een relatie tussen lid zijn van Vindicat en het doen van lekkere meisjes en het is niet duidelijk waar dat op gebaseerd is. Prima, ik denk dat ik meer lekkere meisjes heb gepakt dan de gemiddelde corporale floris Jan met zijn bierbuik. Maar dat is een zinloze discussie wie meer meisjes pakt, ik ben vooral benieuwd waar jij op baseert dat leden van Vindicat meer meisjes pakken dan niet leden.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:43 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Studeren aan een universiteit houdt geen goede baan in met een Duitse auto's en een Amerikaans landgoed, gezond eten houdt geen lang en ziekte vrij leven in, gitaar spelen houdt geen rocksterrenstatus in, naar de sportschool gaan houdt geen modellenlijf in, je tandenpoetsen houdt niet in dat je geen gaatjes krijgt.
Toch behelzen al die activiteiten bepaalde beloften waar mensen zich tot aangetrokken voelen.
Is het niet ontzettend zonde van de tijd en je energie om je daar druk over te maken? Heb je geen doel die meer aandacht waard is? De enige reden dat ik me kan bedenken waarom jij je hier zo druk om maakt, is omdat het je dwarszit.
Misschien ben je wat introvert en haal je goede cijfers voor een moeilijke studie en denk je: waar doe ik het allemaal voor, ik zit hier alleen op mijn kamer op FOK! te posten terwijl die kneuzen wel allemaal lekkere meisjes doen. Maar ik ben daar veel te goed voor. Ik ben zo slim, ik ben tenminste iemand die nadenkt over het leven, die goede cijfers haalt en later een goede baan gaat krijgen, ik ervaar geen groepsdruk zoals die andere stomme mensen, ik drink gewoon een biertje met wat vrienden. Je probeert er boven te staan om je beter te voelen over je eigen tekortkomingen.
Maar misschien zie ik het allemaal verkeerd.
Ja, hij weet toch waar hij aan begint?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Natuurlijk, als jij je in je bek wilt laten pissen om ergens bij te horen moet je dat vooral doen. Maar volgens mij hebben de studentes niet erom gevraagd om vernederd te worden middels een bangalijst. En denk jij dat de jongen die een hersenoedeem heeft opgelopen daar bewust voor gekozen heeft>?
Lid moet hebben van iemand?quote:Op woensdag 28 september 2016 13:32 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Ja, hij weet toch waar hij aan begint?
Ik heb echt 0 medelijden hoor. Keuzes. Ik vind het gewoon tokkies. Zelfde van Albertus. Ik weet niet veel van Vindicat, ken maar 1 meisje die erbij zit. Maar van Albertus weet ik dat je sowieso lid moet hebben van iemand van die vereniging, ik bedoel je zal 't maar accepteren.
Mijn klacht gaat over mensen die zich laten vernederen om ergens bij te horen en als ze er eenmaal bijhoren zelf anderen vernederen en daarbij regelmatig over de schreef gaan, en het gegeven dat dit bij de zelfbenoemde elitaire clubs vaker voor lijkt te komen.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:37 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Bangalijsten staan los van studentenverenigingen, dat gebeurd overal..
En slaan ook, blijkbaar is er een ruzie ontstaan oid want lichamelijk geweld hoort natuurlijk niet bij een ontgroening.
Jouw OP gaat voor het grootste gedeelte over haat tegen mensen die bij een studentenvereniging willen/zitten en niet over deze incidenten.
Oh, tja..quote:Op woensdag 28 september 2016 14:24 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Seks moet hebben met iemand van de vereniging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |