quote:Op woensdag 28 september 2016 07:52 schreef Deisyy het volgende:
Deze tt![]()
Een herfst als gisteren mag wel
Daar zeur jij nooit overquote:
Klopt, geen idee het het komt, maar ik ben er.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zeur jij nooit over![]()
Wat ben je vroeg trouwens.
Ik heb jou volgens mij nog nooit met een slecht humeur gezien. Wat is je geheim?quote:Op woensdag 28 september 2016 07:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, geen idee het het komt, maar ik ben er.![]()
En zoals altijd goed gehumeurd.
En indd dat zeuren laat ik aan anderen over, ik geniet....
Ik maak me niet meer druk, neem de dag zoals ie komt, alles rustig aan.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jou volgens mij nog nooit met een slecht humeur gezien. Wat is je geheim?
Dat eerst ja, is heel belangrijk, aan de meeste dingen kan je toch niets veranderen.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak me niet meer druk, neem de dag zoals ie komt, alles rustig aan.
En uiteraard veel lekkere muziek luisteren.
Laatst had ik wat mot met broertje, dat voelt ook niet goed, en ik heb, na een mnd of 3 de eerste stap gezet om de lucht te klaren, want ik ben de verstandigste.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat eerst ja, is heel belangrijk, aan de meeste dingen kan je toch niets veranderen.
Dat cursusgeld is het meer dan waard geweest
Goed van je Mo, je hebt inderdaad niets aan al dat gedoe om niets.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laatst had ik wat mot met broertje, dat voelt ook niet goed, en ik heb, na een mnd of 3 de eerste stap gezet om de lucht te klaren, want ik ben de verstandigste.
Al dat gedoe om niks, daar koop je niks voor.![]()
Werk ze.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van je Mo, je hebt inderdaad niets aan al dat gedoe om niets.
Ik ga eens richting werk
mijn kont doet ook pijn........ ben gisteren genomen.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:20 schreef mrspoeZ het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes!
Ik heb pijn in mijn kont. En sportdag.
Als het maar lekker was ..quote:Op woensdag 28 september 2016 08:46 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
mijn kont doet ook pijn........ ben gisteren genomen.
Wat is herftsquote:Op woensdag 28 september 2016 08:45 schreef Anthonie24 het volgende:
worden jullie ook al zo moe van de herfts?
Is het er weer voor?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:10 schreef chufi het volgende:
Nog steeds te vroeg.. Ik ga zo maar eens een rondje fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |