Draaide dit soort dingen in homo disco in die jaren.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik trek dit soort muziek erg goed
Okéquote:Op donderdag 29 september 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draaide dit soort dingen in homo disco in die jaren.
Was een zeer populaire tent bij hetero vrouwen .quote:Op donderdag 29 september 2016 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké
Nou ja, ik vind die 80s sound gewoon erg leuk.
Het blijft lastig balanceren op het randje.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is wel een beetje fout. Hoog Modern Talking-gehalte.
Het luistert prettig weg.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft lastig balanceren op het randje.
Ieder heeft zo z'n eigen stijl. Ik heb wel verschillende muziekstijlen, maar ik probeer dat een beetje vloeiend over te laten lopen.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is mijn insteek ook met set draaien, van de hak op de tak is niet mijn ding.
Dat had ik dan weer niet doorquote:Op donderdag 29 september 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms gooi ik die ertussen alhoewel het niet de originele was.
Vast wel.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet door
Ik luister nog steeds hoor, maar ik ga er zo wel een punt achter zetten. Ik merk dat ik moe begin te worden.quote:
Zo de last song.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds hoor, maar ik ga er zo wel een punt achter zetten. Ik merk dat ik moe begin te worden.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2016 03:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt, PietHet was leuk om naar te luisteren!
Niets mis met voute muziek.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
het is in ieder geval geen voute muziek
ja ja, komt goed.quote:Op donderdag 29 september 2016 07:49 schreef just me het volgende:
mogguh DDM concentreer je op jurken passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |