Volgens mij zijn drukte en gezondheidsproblemen de voornaamste redenen waarom mensen (soms) wat minder aanwezig zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:03 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Het is geen verwijt. Eerder een constatering. Anders had men denk ik wel opengestaan voor ideeën van mensen uit het topic.
En de ziel en zaligheid, die mis ik dus van sommige mensen.
En Gup is inderdaad minder relevant. Maar die moet het inderdaad wel gewoon doen.
Ik ga immers ook niet naar winkels die dicht zijn.
En het meest jammere vind ik nog steeds dat men mij verweet dat ik vaak draaide. Ja dat was nou eenmaal omdat er anders veel lege avonden zouden zijn.
Ik heb vandaag weer in de meest onmogelijk houdingen in een tentje gelegen met de kabouter.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meer, je bent oma nu.
Zie mijn vorige post. Als mensen door ziekte of drukte weinig of geen tijd hebben, draag de boel over. Als je vanwege drukte al ruim 2 jaar amper je gezicht vertoont, dan moet je misschien toch eens nadenken of je het stokje niet zal overdragen.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn drukte en gezondheidsproblemen de voornaamste redenen waarom mensen (soms) wat minder aanwezig zijn.
Ik zou zelf ook niet graag het verwijt krijgen dat ik te veel draaide. Ik heb mezelf ook al een paar keer spontaan ingeroosterd. Gelukkig heeft me dat nog geen verwijten opgeleverd. Dat zou ik ook erg vervelend vinden.
jij draait doorquote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga maar niet optellen hoeveel uren ik al gedraaid heb.
wát valt er over te dragen? Ik weet dat mensen achter de schermen druk aan het werk zijn, misschien moeten zij dat duidelijk aangeven, dat weten wij ook wat er speelt.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post. Als mensen door ziekte of drukte weinig of geen tijd hebben, draag de boel over. Als je vanwege drukte al ruim 2 jaar amper je gezicht vertoont, dan moet je misschien toch eens nadenken of je het stokje niet zal overdragen.
Niet zo negatief nu we positief bezig zijnquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Mja. Roep me maar als de boel hier ten goede verandert is.
Mijn ideeën en meningen zijn al lang en breed bekend. Echter zie ik er de komende 100 jaar geen verandering in komen.
Helaas.
Wat valt er over te dragen? Mmm, als er niks valt over te dragen, waarom vinden mensen zichzelf dan mucho importante?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
wát valt er over te dragen? Ik weet dat mensen achter de schermen druk aan het werk zijn, misschien moeten zij dat duidelijk aangeven, dat weten wij ook wat er speelt.
Weinig negatiefs aan. Gewoon realistische blik op het geheel met daarbij de opmerking dat ik het jammer vind. Vandaar de helaas.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
Niet zo negatief nu we positief bezig zijn
Kijk, kan hier draaien wanneer ik zin en inspiratie heb, dat werkt bijna altijd prima.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Mja. Roep me maar als de boel hier ten goede verandert is.
Mijn ideeën en meningen zijn al lang en breed bekend. Echter zie ik er de komende 100 jaar geen verandering in komen.
Helaas.
Je komt na Gup op de tweede plaatsquote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga maar niet optellen hoeveel uren ik al gedraaid heb.
Dat is Knokkels volgens mij. alhoewel ik inloop de laatste tijd.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je komt na Gup op de tweede plaats
ik heb je de laatste tijd niet horen draaien ?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is Knokkels volgens mij. alhoewel ik inloop de laatste tijd.
Dat werkt vaak ook prima. En zeker in jouw geval. Want je draait eigenlijk bijna altijd spontaan en ook nog vaak op tijdstippen dat er onder andere DJ's weinig animo is.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk, kan hier draaien wanneer ik zin en inspiratie heb, dat werkt bijna altijd prima.
maar dat is, volgens mij, in goed overleg afgehandeldquote:Op woensdag 28 september 2016 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zat afgelopen maandag onbedoeld een collega-DJ in de weg die ook had willen draaien. Ik liet mezelf inroosteren omdat er nog niks stond. Overleg had dat kunnen voorkomen. Ik had probleemloos naar de dinsdag kunnen gaan. Dan had je beide avonden een uitzending gehad, nu maar één avond.
Draai sowieso zelden op christelijke tijden.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb je de laatste tijd niet horen draaien ?
die muts van je zou zich rot schrikken als je dat wel zou doenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai sowieso zelden op christelijke tijden.
Nee hoor, die is wel gewend.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
die muts van je zou zich rot schrikken als je dat wel zou doen
quote:Op woensdag 28 september 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
23:30 - 02:00 DJ PP duikt de nacht in.
quote:Op woensdag 28 september 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
23:30 - 02:00 DJ PP duikt de nacht in.
Mja ergens wel de fout van die andere DJ natuurlijk. Die had zichzelf in kunnen roosteren danwel laten roosteren.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat werkt vaak ook prima. En zeker in jouw geval. Want je draait eigenlijk bijna altijd spontaan en ook nog vaak op tijdstippen dat er onder andere DJ's weinig animo is.
Ik zat afgelopen maandag onbedoeld een collega-DJ in de weg die ook had willen draaien. Ik liet mezelf inroosteren omdat er nog niks stond. Overleg had dat kunnen voorkomen. Ik had probleemloos naar de dinsdag kunnen gaan. Dan had je beide avonden een uitzending gehad, nu maar één avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |