Ik wacht wel hoorquote:Op woensdag 28 september 2016 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ga jij toch draaien. Ow wacht.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ga jij toch draaien. Ow wacht.
Nee, trein, trein, fietsquote:
Minder! Minder!quote:Op woensdag 28 september 2016 20:57 schreef just me het volgende:
Yeah!! ToT's vriendin is in Nederland !! Welkom
Goed om te horen.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:57 schreef just me het volgende:
Yeah!! ToT's vriendin is in Nederland !! Welkom
Ik zeg niksquote:Op woensdag 28 september 2016 21:40 schreef just me het volgende:
* just me heeft appje gestuurd aan de gupdokter !
* just me geeft pleisterquote:
ik heb daar totaal geen verstand vanquote:Op woensdag 28 september 2016 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het zijn volgens mij steeds dezelfde problemen die bij Gup de kop opsteken, of niet?
Die wachtrij lijkt zich steeds te vullen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb daar totaal geen verstand vanik geef alleen maar door
Ik had als test 2 nummers aangevraagd en die komen idd niet door. Morgen nog n keer doorgeven, kleine moeitequote:Op woensdag 28 september 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die wachtrij lijkt zich steeds te vullen.
Bedankt voor het doorgeven, trouwens
Het is sowieso een beetje te stil, de laatste 1-2 weken.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had als test 2 nummers aangevraagd en die komen idd niet door. Morgen nog n keer doorgeven, kleine moeite
als het stil blijft komt er helemaal niemand meer
Ik ben er ook niet altijd hoorquote:Op woensdag 28 september 2016 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is sowieso een beetje te stil, de laatste 1-2 weken.
Tailfox is weg... - ik hoop nog steeds dat -ie gewoon terugkomtquote:Op woensdag 28 september 2016 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet altijd hoor
Maar je ziet inderdaad veel minder mensen en al helemaal geen nieuwe mensen. Misschien zijn we niet altijd even aardig![]()
Ik vind het een kleine moeite, om als ik iemand in het topic zie binnenstappen, even gedag te zeggen.
Maar soms mis ik ook wel een binnenkomer.
Dat is niet alleen in dit topic zo en al wel langer gaande.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is sowieso een beetje te stil, de laatste 1-2 weken.
Knokkels is er minder, ik denk dat ToT voorlopig ondergedoken zit, Mad heeft aangegeven een drukke tijd te hebben, Muis en Lucky zijn al lang niet meer in het topic geweest enz. enz.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tailfox is weg... - ik hoop nog steeds dat -ie gewoon terugkomt![]()
Andere DJ's lijken ook minder aanwezig. En inderdaad: we zullen meer de boer op moeten.
Met de boer op gaan bedoel ik niet alleen spammen, maar ook gewoon de MUZ-users meer bij onze shows betrekken. Niet dat spammen / promoten niet goed is, trouwens.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Knokkels is er minder, ik denk dat ToT voorlopig ondergedoken zit, Mad heeft aangegeven een drukke tijd te hebben, Muis en Lucky zijn al lang niet meer in het topic geweest enz. enz.
De boer opgaan kan alleen als je een goed programma hebt en dat dan lang van te voren aangekondigd kan worden. Zoals ik vorig jaar met mijn eigen show gedaan heb, ik ben echt als een echte spamhoer aan het spammen geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |