Jij hebt ook heel positief meegedacht toen we helemaal plat lagenquote:
Uhm nee. En nee.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb sowieso een hekel aan "men" en dat mensen schitteren door afwezigheid kan gebeuren en dat weet je ook. Die mensen hebben daar goede redenen voor. Er is nu een goedlopende helplijn als er problemen zijn en die worden zo snel mogelijk opgelost en er wordt hier meestal even doorgegeven wat er aan de hand is.
Ja en toen ging iemand anders met de credits aan de haal toch?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt ook heel positief meegedacht toen we helemaal plat lagen
Hoezo? heb ik zelf via DM geregeld.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:46 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ja en toen ging iemand anders met de credits aan de haal toch?
schouders ophalen en doorgaan. Dat bedoel ik met een grote streep eronder zetten en aan een nieuw hoofdstuk beginnenquote:Op woensdag 28 september 2016 22:46 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ja en toen ging iemand anders met de credits aan de haal toch?
Geen idee of we over hetzelfde praten. Maar staat mij vaag iets bij dat iemand anders het toen deed voorkomen dat het zijn idee was.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? heb ik zelf via DM geregeld.
Ik ben niet degene die in het vorige hoofdstuk blijft hangen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
schouders ophalen en doorgaan. Dat bedoel ik met een grote streep eronder zetten en aan een nieuw hoofdstuk beginnen
Verwijten lossen niks op. Maar positief meedenken zou ook positief gewaardeerd mogen worden.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:43 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Uhm positief meedenken is wat ik deed. Werd weinig mee gedaan danwel gewaardeerd.
En de mensen die de boel "runnen" schitteren al maanden door afwezigheid. Draag de boel dan over ofzo.
Er is een goede helplijn, dat klopt. Maar de problemen met Gup zijn toch behoorlijk structureel van aard. Ze zijn er al maanden.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb sowieso een hekel aan "men" en dat mensen schitteren door afwezigheid kan gebeuren en dat weet je ook. Die mensen hebben daar goede redenen voor. Er is nu een goedlopende helplijn als er problemen zijn en die worden zo snel mogelijk opgelost en er wordt hier meestal even doorgegeven wat er aan de hand is.
Mooi zo, tijd voor een nieuw boekquote:Op woensdag 28 september 2016 22:50 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die in het vorige hoofdstuk blijft hangen.
Vooruit kijken, absoluut. En dan ook geen verwijten makenquote:Op woensdag 28 september 2016 22:50 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die in het vorige hoofdstuk blijft hangen.
dus geen opmerkingen meer over mijn leeftijdquote:Op woensdag 28 september 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij moet de vraag gewoon zijn: hoe krijgen we weer wat meer leven in de brouwerij bij Radio 49? En hoewel ik nog maar kort meedraai en lang niet alle ins & outs uit het verleden ken, denk ik dat we oud zeer achter ons moeten laten.
De problemen met Gup speelde al maanden toen ik hier nog actief was.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verwijten lossen niks op. Maar positief meedenken zou ook positief gewaardeerd mogen worden.
[..]
Er is een goede helplijn, dat klopt. Maar de problemen met Gup zijn toch behoorlijk structureel van aard. Ze zijn er al maanden.
Ik ben al in genoeg boeken bezig.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi zo, tijd voor een nieuw boek
proost !
dan drink ik daar ook opquote:Op woensdag 28 september 2016 22:56 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ik ben al in genoeg boeken bezig.
Sinds ik 40 ben, durf ik sowieso geen opmerkingen meer te maken over leeftijdquote:Op woensdag 28 september 2016 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
dus geen opmerkingen meer over mijn leeftijd![]()
![]()
grapje
![]()
Meer leven krijg je sowieso als mensen oud zeer achter zich laten, danwel oud zeer uitpraten met elkaar.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooruit kijken, absoluut. En dan ook geen verwijten maken
Volgens mij moet de vraag gewoon zijn: hoe krijgen we weer wat meer leven in de brouwerij bij Radio 49? En hoewel ik nog maar kort meedraai en lang niet alle ins & outs uit het verleden ken, denk ik dat we oud zeer achter ons moeten laten.
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sinds ik 40 ben, durf ik sowieso geen opmerkingen meer te maken over leeftijd
Heb de 60 al in zicht.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sinds ik 40 ben, durf ik sowieso geen opmerkingen meer te maken over leeftijd
Ik denk dat verwijten als "te groot ego" niet gaan helpen om een constructieve, toekomstgerichte discussie te voeren. Dat bepaalde dingen niet optimaal zijn geregeld en voor verbetering vatbaar zijn, wil niet zeggen dat de betrokkenen zich niet met ziel en zaligheid voor Radio 49 inzetten.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:55 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
De problemen met Gup speelde al maanden toen ik hier nog actief was.
De hulplijn is na mijn vertrek gekomen en zelfs dat gaat nog met een omweg geloof ik. Of misschien inmiddels niet meer, geen idee.
Ik vind/vond R49 geweldig, maar het gaat ten onder aan mensen met misschien een iets te groot ego.
En dat een nieuwkomer dezelfde problemen al enige maanden constateert vind ik gewoon vanuit mijn leuke tijd bij R49 gewoon jammer om te zien.
ik heb die hoop opgegevenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt. Ik hoop binnenkort eindelijk volwassen te worden
Het is geen verwijt. Eerder een constatering. Anders had men denk ik wel opengestaan voor ideeën van mensen uit het topic.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat verwijten als "te groot ego" niet gaan helpen om een constructieve, toekomstgerichte discussie te voeren. Dat bepaalde dingen niet optimaal zijn geregeld en voor verbetering vatbaar zijn, wil niet zeggen dat de betrokkenen zich niet met ziel en zaligheid voor Radio 49 inzetten.
Persoonlijk vind ik Gup totaal niet boeiend, eerlijk gezegd... Ik schakel alleen in als ik zie dat er een DJ draait. Maar als mensen wél waarde hechten aan Gup, dan moet het ding ook werken (en niet vrijwel wekelijks eruit knallen).
Volgens mij zijn drukte en gezondheidsproblemen de voornaamste redenen waarom mensen (soms) wat minder aanwezig zijn.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:03 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Het is geen verwijt. Eerder een constatering. Anders had men denk ik wel opengestaan voor ideeën van mensen uit het topic.
En de ziel en zaligheid, die mis ik dus van sommige mensen.
En Gup is inderdaad minder relevant. Maar die moet het inderdaad wel gewoon doen.
Ik ga immers ook niet naar winkels die dicht zijn.
En het meest jammere vind ik nog steeds dat men mij verweet dat ik vaak draaide. Ja dat was nou eenmaal omdat er anders veel lege avonden zouden zijn.
Ik heb vandaag weer in de meest onmogelijk houdingen in een tentje gelegen met de kabouter.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meer, je bent oma nu.
Zie mijn vorige post. Als mensen door ziekte of drukte weinig of geen tijd hebben, draag de boel over. Als je vanwege drukte al ruim 2 jaar amper je gezicht vertoont, dan moet je misschien toch eens nadenken of je het stokje niet zal overdragen.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn drukte en gezondheidsproblemen de voornaamste redenen waarom mensen (soms) wat minder aanwezig zijn.
Ik zou zelf ook niet graag het verwijt krijgen dat ik te veel draaide. Ik heb mezelf ook al een paar keer spontaan ingeroosterd. Gelukkig heeft me dat nog geen verwijten opgeleverd. Dat zou ik ook erg vervelend vinden.
jij draait doorquote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga maar niet optellen hoeveel uren ik al gedraaid heb.
wát valt er over te dragen? Ik weet dat mensen achter de schermen druk aan het werk zijn, misschien moeten zij dat duidelijk aangeven, dat weten wij ook wat er speelt.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post. Als mensen door ziekte of drukte weinig of geen tijd hebben, draag de boel over. Als je vanwege drukte al ruim 2 jaar amper je gezicht vertoont, dan moet je misschien toch eens nadenken of je het stokje niet zal overdragen.
Niet zo negatief nu we positief bezig zijnquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Mja. Roep me maar als de boel hier ten goede verandert is.
Mijn ideeën en meningen zijn al lang en breed bekend. Echter zie ik er de komende 100 jaar geen verandering in komen.
Helaas.
Wat valt er over te dragen? Mmm, als er niks valt over te dragen, waarom vinden mensen zichzelf dan mucho importante?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
wát valt er over te dragen? Ik weet dat mensen achter de schermen druk aan het werk zijn, misschien moeten zij dat duidelijk aangeven, dat weten wij ook wat er speelt.
Weinig negatiefs aan. Gewoon realistische blik op het geheel met daarbij de opmerking dat ik het jammer vind. Vandaar de helaas.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
Niet zo negatief nu we positief bezig zijn
Kijk, kan hier draaien wanneer ik zin en inspiratie heb, dat werkt bijna altijd prima.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Mja. Roep me maar als de boel hier ten goede verandert is.
Mijn ideeën en meningen zijn al lang en breed bekend. Echter zie ik er de komende 100 jaar geen verandering in komen.
Helaas.
Je komt na Gup op de tweede plaatsquote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga maar niet optellen hoeveel uren ik al gedraaid heb.
Dat is Knokkels volgens mij. alhoewel ik inloop de laatste tijd.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je komt na Gup op de tweede plaats
ik heb je de laatste tijd niet horen draaien ?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is Knokkels volgens mij. alhoewel ik inloop de laatste tijd.
Dat werkt vaak ook prima. En zeker in jouw geval. Want je draait eigenlijk bijna altijd spontaan en ook nog vaak op tijdstippen dat er onder andere DJ's weinig animo is.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk, kan hier draaien wanneer ik zin en inspiratie heb, dat werkt bijna altijd prima.
maar dat is, volgens mij, in goed overleg afgehandeldquote:Op woensdag 28 september 2016 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zat afgelopen maandag onbedoeld een collega-DJ in de weg die ook had willen draaien. Ik liet mezelf inroosteren omdat er nog niks stond. Overleg had dat kunnen voorkomen. Ik had probleemloos naar de dinsdag kunnen gaan. Dan had je beide avonden een uitzending gehad, nu maar één avond.
Draai sowieso zelden op christelijke tijden.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb je de laatste tijd niet horen draaien ?
die muts van je zou zich rot schrikken als je dat wel zou doenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai sowieso zelden op christelijke tijden.
Nee hoor, die is wel gewend.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
die muts van je zou zich rot schrikken als je dat wel zou doen
quote:Op woensdag 28 september 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
23:30 - 02:00 DJ PP duikt de nacht in.
quote:Op woensdag 28 september 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
23:30 - 02:00 DJ PP duikt de nacht in.
Mja ergens wel de fout van die andere DJ natuurlijk. Die had zichzelf in kunnen roosteren danwel laten roosteren.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat werkt vaak ook prima. En zeker in jouw geval. Want je draait eigenlijk bijna altijd spontaan en ook nog vaak op tijdstippen dat er onder andere DJ's weinig animo is.
Ik zat afgelopen maandag onbedoeld een collega-DJ in de weg die ook had willen draaien. Ik liet mezelf inroosteren omdat er nog niks stond. Overleg had dat kunnen voorkomen. Ik had probleemloos naar de dinsdag kunnen gaan. Dan had je beide avonden een uitzending gehad, nu maar één avond.
het is in ieder geval geen voute muziekquote:
Dus is beter overleg nodig / wenselijk.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:31 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Mja ergens wel de fout van die andere DJ natuurlijk. Die had zichzelf in kunnen roosteren danwel laten roosteren.
Ik heb het een paar keer gehad dat iemand 2 minuten voor 9 even binnenkwam met: ja ik had willen draaien.
Daar.kan je niks.mee
Daar heb ik weinig mee.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
het is in ieder geval geen voute muziek
quote:Op woensdag 28 september 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
en.
Onderdeel van een nieuwe website zou een beter planningssysteem kunnen zijn; of een bepaalde overlegfunctie achter de schermen. Zo kun je afstemmen over het slim inplannen van shows (zodat er elke avond vulling is) en wellicht ook over het samen samenstellen van shows.
Mja heeft weinig met betere planning te maken. Eerder met mensen die gewoon eerder moet aangeven wanneer ze willen draaien. Niet op het laatste moment en dan zeuren dat iemand je net voor is.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus is beter overleg nodig / wenselijk.
Wat niet nodig / wenselijk is, is dat mensen allerlei verwijten gaan maken. Daar ga je helemaal niks mee bereiken. Als we verbeteringen bij Radio 49 willen doorvoeren, zullen we als eerste iedereen die zich ervoor inzet in zijn / haar waarde moeten laten.
Onderdeel van een nieuwe website zou een beter planningssysteem kunnen zijn; of een bepaalde overlegfunctie achter de schermen. Zo kun je afstemmen over het slim inplannen van shows (zodat er elke avond vulling is) en wellicht ook over het samen samenstellen van shows.
In die tijd was dit helemaal fout.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het best meevallen, eigenlijk.
Die sound van toen is nu weer een beetje terugquote:Op woensdag 28 september 2016 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die tijd was dit helemaal fout.
Zal binnenkort weer een Italo disco show in elkaar flansen.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die sound van toen is nu weer een beetje terug
Op een christelijke tijd dan!quote:Op woensdag 28 september 2016 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal binnenkort weer een Italo disco show in elkaar flansen.
Kan nog prima op vroeger tijdstip toch?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Damn.... deze plaat had ik willen draaien in mijn Indian Summer-show. Ik heb het origineel hiervan nog overwogen.
Zekerquote:Op woensdag 28 september 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan nog prima op vroeger tijdstip toch?
valt nog wel mee hoorquote:
Ik kan het niet langer aanhorenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 00:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan het niet langer aanhoren
nee hoor, tijd om naar bed te gaan.
Bedankt voor deze positieve avond en welterusten
Idem en dit was ooit een hit.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Leuke track trouwens, Piet. Die stemmetjes zijn grappig.
Blijkt op Spotify vindbaar, dus ik heb 'm ergens in een mapje geknikkerd.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Idem en dit was ooit een hit.
Zal er idd vast wel opstaan. Gebruik zelf geen Spotify, alleen YT voor concerten meestal.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blijkt op Spotify vindbaar, dus ik heb 'm ergens in een mapje geknikkerd.
Spotify is toch wel een geweldige muzikale snoepwinkelquote:Op donderdag 29 september 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal er idd vast wel opstaan. Gebruik zelf geen Spotify, alleen YT voor concerten meestal.
Mijn HD's ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spotify is toch wel een geweldige muzikale snoepwinkel
Draaide dit soort dingen in homo disco in die jaren.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik trek dit soort muziek erg goed
Okéquote:Op donderdag 29 september 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draaide dit soort dingen in homo disco in die jaren.
Was een zeer populaire tent bij hetero vrouwen .quote:Op donderdag 29 september 2016 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké
Nou ja, ik vind die 80s sound gewoon erg leuk.
Het blijft lastig balanceren op het randje.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is wel een beetje fout. Hoog Modern Talking-gehalte.
Het luistert prettig weg.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft lastig balanceren op het randje.
Ieder heeft zo z'n eigen stijl. Ik heb wel verschillende muziekstijlen, maar ik probeer dat een beetje vloeiend over te laten lopen.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is mijn insteek ook met set draaien, van de hak op de tak is niet mijn ding.
Dat had ik dan weer niet doorquote:Op donderdag 29 september 2016 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms gooi ik die ertussen alhoewel het niet de originele was.
Vast wel.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet door
Ik luister nog steeds hoor, maar ik ga er zo wel een punt achter zetten. Ik merk dat ik moe begin te worden.quote:
Zo de last song.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds hoor, maar ik ga er zo wel een punt achter zetten. Ik merk dat ik moe begin te worden.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2016 03:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt, PietHet was leuk om naar te luisteren!
Niets mis met voute muziek.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
het is in ieder geval geen voute muziek
ja ja, komt goed.quote:Op donderdag 29 september 2016 07:49 schreef just me het volgende:
mogguh DDM concentreer je op jurken passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |