Ja, het woord is vlees geworden! Hij is onder ons zijn tent komen opslaan en we hebben zijn heerlijkheid gezien, de heerlijkheid die Hij als eniggeboren Zoon aan de Vader ontleende, vervuld als Hij was van genade en waarheid. - Johannes 1,14.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:20 schreef PSVCL het volgende:
Wat een domme onwetenheid..
"Among His Signs are the Night and the Day, and the Sun and the Moon. Adore not the sun and the moon, but adore God, Who created them, if it is Him ye wish to serve. (The Noble Quran, 41:37)"
God heeft de profeet Jezus zijn godelijke krachten ( de heilige geest ) gegeven zodat ie mensen kon genezen etc, om te bewijzen aan de koppige joden dat hij een profeet is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, het woord is vlees geworden! Hij is onder ons zijn tent komen opslaan en we hebben zijn heerlijkheid gezien, de heerlijkheid die Hij als eniggeboren Zoon aan de Vader ontleende, vervuld als Hij was van genade en waarheid. - Johannes 1,14.
Atheïstische gekkies nemen wij niet serieusquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Atheïsten noemen hem een hersenspinsel....
Jezus was meer dan profeet:quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
God heeft de profeet Jezus zijn godelijke krachten ( de heilige geest ) gegeven zodat ie mensen kon genezen etc, om te bewijzen aan de koppige joden dat hij een profeet is.
Daar geloven wij ook in.
Mensen die nadenken negerenquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Atheïstische gekkies nemen wij niet serieus
Hier mag je doen wat je wilt, het is klaagbaak, dus mijn zegen heb je...zo neem ik jou pas serieus als je eens een keer in staat bent om iets behoorlijks uit je toetsenbord te krijgen in een van de andere fora...quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Christenen geloven dat Jezus de Zoon van God de Vader is, niet dat hij een profeet zou zijn. Conclusie: jullie (wie dat ook moge zijn), geloven niet in hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
God heeft de profeet Jezus zijn godelijke krachten ( de heilige geest ) gegeven zodat ie mensen kon genezen etc, om te bewijzen aan de koppige joden dat hij een profeet is.
Daar geloven wij ook in.
Ik ben benieuwd wie die 'wij' zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wie is een vieze pedo?quote:
Vermoedelijk alleen het clubje van http://stevan.nlquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie die 'wij' zijn.
Jij kon het ook niet laten om even een reactie te geven?quote:
Een complete random scheldwoord in een willekeurig topic? Of bedoel je iets te zeggen? Dat was me dus niet duidelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:05 schreef halfway het volgende:
[..]
Jij kon het ook niet laten om even een reactie te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |