abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7149022
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:29 schreef VAK het volgende:

[..]

Nog wat preciezer is dat 'Arya' (waar ariër van afgeleid is) een term uit de Veda's (hoofdboeken van het hindoeïsme) is en 'nobel' betekent.

Britse historici interpreteerden dat echter raciaal om zo een 'verklaring' te geven voor het kastenstelsel.

Moraal van het verhaal: 1 e.a. is gebaseerd op pseudo-wetenschappelijk geraaskaal...
I´m back.
pi_7149115
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moraal van het verhaal: 1 e.a. is gebaseerd op pseudo-wetenschappelijk geraaskaal...

Durf jij de esoterische wetenschappen als geraaskal af te doen?
Laat de vrijmetselaars er niet achter komen.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_7149416
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:35 schreef julekes het volgende:

[..]

Durf jij de esoterische wetenschappen als geraaskal af te doen?
Laat de vrijmetselaars er niet achter komen.

Och, in TRU kennen ze me ook al...
I´m back.
pi_7158548
Hitler dronk nooit alcohol
٩๏̯͡๏)۶
pi_7159342
Hitler had ook een moeder die van hem hield.
Unox, the worst operating system.
  donderdag 5 december 2002 @ 22:53:10 #81
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_7168519
Hitler was de Führer!!!!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_7168873
Dolf had een gele snavel, maar hij maakte hem zwart met schoensmeer. Op deze manier wist hij het volk te misleiden, want het dacht dat hij een echte kraai was.

Ordinaire merel.

vrijdag 6 december 2002 @ 21:41:07 #83
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7185312
quote:
Op woensdag 4 december 2002 20:49 schreef beeer het volgende:

[..]

....En beide droegen een vieze snor.

En beide waren van joodse afkomst (ja, u leest het goed; ik kan het ook niet helpen).
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_7185411
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 20:21 schreef Tsjernobelg het volgende:
Hitler was kunstschilder (van beroep, hij zat op de kunstacademie)
Klopt niet, want hij werd niet toegelaten als ik me niet vergis. Toen ging hij portretten schilderen in Berlijn (op straat)
De nieuwe muziekwebsite --> Edim.nl
pi_7185422
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:07 schreef beeer het volgende:
Dolf had een gele snavel, maar hij maakte hem zwart met schoensmeer. Op deze manier wist hij het volk te misleiden, want het dacht dat hij een echte kraai was.

Ordinaire merel.

Hahahaahaaahahahaha...
De nieuwe muziekwebsite --> Edim.nl
  vrijdag 6 december 2002 @ 21:48:43 #86
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7185438
Hitler maakte elke dag een bergwandeling.
Gezond van lichaam is dus niet altijd gezond van geest.

Jawohl

I don't even know what I'm doing here.
pi_7186529
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:48 schreef Skull het volgende:

Jawohl

Elke dag op de Berghof dezelfde 3 km naar het theehuisje, waarin hij zichzelf, en zijn toenoorders, verloor in monologen met een sik van op z'n minst 2 meter volgens getuigen... (én omdat zijn toehoorders toch gestaalde nazi's waren is dat een hele prestatie... Hitler was niet voor niets de topdog onder de nazi's... He could bore anyone to death)...
I´m back.
  zaterdag 7 december 2002 @ 00:16:56 #88
959 opa
De man met de witte shawl
pi_7187918
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 20:21 schreef Tsjernobelg het volgende:
Hitler was kunstschilder (van beroep, hij zat op de kunstacademie)
Meteen de Kunstacademie afschaffen met al die gelijkvormige studenten.
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zaterdag 7 december 2002 @ 03:05:25 #89
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_7189470
Hitler heeft ene Indiana Jones ooit nog zn handtekening gegeven
Nobody fucks with The Jesus
  zaterdag 7 december 2002 @ 03:08:35 #90
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_7189480
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:48 schreef Skull het volgende:

Jawohl

tegen het einde van de oorlog was ie toch niet meer zo gezond.....

de oorlog heeft hem letterlijk kapot gemaakt
er zijn beelden dat je zn handen ziet trillen alsof ie de 100 jaar bijna bereikt heeft

verder was zn snor in zn jongere jaren(rond zn 20e) NOG mooier dan op latere leeftijd, hij had zo'n leuke gekrulde punten tot aan zn oren

Nobody fucks with The Jesus
pi_7189532
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 03:08 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

tegen het einde van de oorlog was ie toch niet meer zo gezond.....

de oorlog heeft hem letterlijk kapot gemaakt
er zijn beelden dat je zn handen ziet trillen alsof ie de 100 jaar bijna bereikt heeft

De eerste WO heeft hem kapot gemaakt bedoel je. Toen hij vergast werd in de loopgraven, hij tijdelijk blind werd, zijn halve geheugen verloor en weet ik wat met zijn hersenen is gebeurd.

Vrij ironisch dat hij door die ervaring geen gifgas wilde inzetten tijdens de 2e WO maar ondertussen de zigeuners, joden en andere 'inferieure minderheden' uitroeide met Zyclon-B.

Nog een leuk scenario voor een boek of film btw. Wie weet welke duistere entiteit aan hem verscheen in zijn door het chloorgas geinduceerde hallicunaties?

Thunder announces that the storm is coming
pi_7189719
Hitler pleegde geen zelfmoord, maar ontsnapte per U boot naar New Schwabenland op Antarctica, waar hij onder de grond in Base-211 ook wel Nieuw Berlijn woonde, en na 1944 tig UFO meldingen zijn geweest...
  zaterdag 7 december 2002 @ 16:19:54 #93
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7193994
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 04:11 schreef ganzegal het volgende:
Hitler pleegde geen zelfmoord, maar ontsnapte per U boot naar New Schwabenland op Antarctica, waar hij onder de grond in Base-211 ook wel Nieuw Berlijn woonde, en na 1944 tig UFO meldingen zijn geweest...
Dit is interessant, daar wil ik beslist meer van weten ?
Is er nu wel of niet een ondergrondse Nazi-basis op de Zuidpool ?
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_7194187
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 03:19 schreef FROSTBITE het volgende:

[..]

De eerste WO heeft hem kapot gemaakt bedoel je. Toen hij vergast werd in de loopgraven, hij tijdelijk blind werd, zijn halve geheugen verloor en weet ik wat met zijn hersenen is gebeurd.

Vrij ironisch dat hij door die ervaring geen gifgas wilde inzetten tijdens de 2e WO maar ondertussen de zigeuners, joden en andere 'inferieure minderheden' uitroeide met Zyclon-B.
Er is overigens wel een ondergrondse Nazi-basis op de Zuidpool, maar Hitler vertoeft doorgaans in Buenos Aires. (Mercedes Benz, nummerplaat JODELAHITI).

Nog een leuk scenario voor een boek of film btw. Wie weet welke duistere entiteit aan hem verscheen in zijn door het chloorgas geinduceerde hallicunaties?

Nu ja, hij werd niet echt met opzet vergast, maar de briljante OHL ha er blijkbaar geen rekening mee gehouden dat de wind ook wel eens de andere kant op kon gaan staan.
Overigens is er inderdaad een ondergrondse basis, maar Hitler vertoeft doorgaans in Buenos Aires (Mercedes Benz, nummerplaat JODELAHITI).
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7194688
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 04:11 schreef ganzegal het volgende:
O die ene basis waar ook Kennedy, Elvis en Pim Fortuyn verblijven?
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_7194988
quote:
Op woensdag 4 december 2002 20:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn oorspronkelijke naam die van zijn moeder afkomstig was, was Schickelgrüber....

Verklaart dat waarom Lieutanant Grüber van 'Allo 'Allo zo heet
"If flesh could crawl, my skin would roll off from my bones and run away from here, as far from God as heaven is wide, as far from God as angels can fly"
pi_7195554
Willen jullie niet zo over mij roddelen?
pi_7195642
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 18:26 schreef Hitler het volgende:
Willen jullie niet zo over mij roddelen?
Vertel eens Hitler, welke wet hebbie ook weer bedacht om het Duitse volk te laten voortbestaan ?Rijksdag enzo...
pi_7195706
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 18:32 schreef fatima het volgende:

[..]

Vertel eens Hitler, welke wet hebbie ook weer bedacht om het Duitse volk te laten voortbestaan ?Rijksdag enzo...

Check m'n profiel voor info
pi_7195768
Zal dit een verbanning in recordtijd opleveren?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')