quote:
Als je gewoon niet klikt/kijkt/leest/reageert word je er ook niet mee 'lastig gevallen'.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:05 schreef Tjacka het volgende:
Waarom krijgen dit soort apaten een platform. Ga lekker met deezertje of die andere debiel lopen huilen in een slowchat oid. Dan val je mij er niet mee lastig.
Hoe triest is je leven als hij je lastig valt. Bovendien kun je ook gewoon uit het topic weg blijvenquote:Op dinsdag 27 september 2016 14:05 schreef Tjacka het volgende:
Waarom krijgen dit soort apaten een platform. Ga lekker met deezertje of die andere debiel lopen huilen in een slowchat oid. Dan val je mij er niet mee lastig.
Doe het dan met stijl en wacht die paar maanden nog even tot de volgende oud en nieuwquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik moet hem sowieso binnenkort ff wassen, laatste keer was met oud & nieuw dus dat komt wel goed
quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Doe het dan met stijl en wacht die paar maanden nog even tot de volgende oud en nieuw
Welke van de twee? Die tot de huilende professor of die erna?quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:15 schreef butz0rs het volgende:
Ik zie dat je ook muziek maakt. Zou je de Bassie en Adriaan tune een keer kunnen spelen
Ik ken alleen Hallo vriendjes en vriendinnetjes...quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Welke van de twee? Die tot de huilende professor of die erna?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:25 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik ken alleen Hallo vriendjes en vriendinnetjes...
Maar doe eens gek en doe ze allebei
Boutje in m`n deurklink?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:06 schreef ambertje90 het volgende:
Doe eens een boutje in je deurklink.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:30 schreef Sander166 het volgende:
"En maak jullie geen zorgen, kanaal word niet meer verwijderd of wat dan ook"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |