Ik moet hem sowieso binnenkort ff wassen, laatste keer was met oud & nieuw dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:37 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Kan je eens uploaden hoe je je auto schoonmaakt/wast?
De eerste video die ik aanklik duurt 37 seconden...quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Deze keer geen hele korte vlogs meer (Alles onder de minuut)
quote:
Als je gewoon niet klikt/kijkt/leest/reageert word je er ook niet mee 'lastig gevallen'.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:05 schreef Tjacka het volgende:
Waarom krijgen dit soort apaten een platform. Ga lekker met deezertje of die andere debiel lopen huilen in een slowchat oid. Dan val je mij er niet mee lastig.
Hoe triest is je leven als hij je lastig valt. Bovendien kun je ook gewoon uit het topic weg blijvenquote:Op dinsdag 27 september 2016 14:05 schreef Tjacka het volgende:
Waarom krijgen dit soort apaten een platform. Ga lekker met deezertje of die andere debiel lopen huilen in een slowchat oid. Dan val je mij er niet mee lastig.
Doe het dan met stijl en wacht die paar maanden nog even tot de volgende oud en nieuwquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik moet hem sowieso binnenkort ff wassen, laatste keer was met oud & nieuw dus dat komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |