SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Eigenlijk ook achterlijk dat Ajax die hele Gudelj-kliek destijds heeft binnen gehaald. Iedereen wist van tevoren al dat het kleine broertje er heel weinig van kon. Volgens mij was er ook geen enkel positief scoutingsrapport over Nemanj destijds. Wel grappig dat die speler nu juist stennis lijkt te maken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze zomer in het vakantiehuisje van de familie Gudelj in Servië mocht verblijven en nu verplicht modder moet gooien als de cashcow van het gezin niet speelt.Groot fan van User Wotte![]()
In de winter lekker voor 11 miljoen naar Terek Grozni ofzo laten vertrekkenquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eigenlijk ook achterlijk dat Ajax die hele Gudelj-kliek destijds heeft binnen gehaald. Iedereen wist van tevoren al dat het kleine broertje er heel weinig van kon. Volgens mij was er ook geen enkel positief scoutingsrapport over Nemanj destijds. Wel grappig dat die speler nu juist stennis lijkt te maken.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Huilen van geluk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
In de winter lekker voor 11 miljoen naar Terek Grozni ofzo laten vertrekken![]()
Dan kom ik echt klaarquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
In de winter lekker voor 11 miljoen naar Terek Grozni ofzo laten vertrekkenGroot fan van User Wotte![]()
Dragisa mocht gisteren wel bank warmhouden bij Jong Ajax!!!quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eigenlijk ook achterlijk dat Ajax die hele Gudelj-kliek destijds heeft binnen gehaald. Iedereen wist van tevoren al dat het kleine broertje er heel weinig van kon. Volgens mij was er ook geen enkel positief scoutingsrapport over Nemanj destijds. Wel grappig dat die speler nu juist stennis lijkt te maken.![]()
Nou dan heeft hij toch wel stappen gemaakt in 1,5 jaar. Van wisselspeler van Jong Nac naar bankzitter bij Jong Ajax. Hebben de scouts van Ajax toch prima gezien dan. Oh nee er heeft geen enkele scout naar gekeken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dragisa mocht gisteren wel bank warm houden bij Jong Ajax!!!Groot fan van User Wotte![]()
Gewoon puur om Nemanja te pleasen, beetje Lodeiro-taferelen maar Lodeiro kon er tenminste nog wat vanquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou dan heeft hij toch wel stappen gemaakt in 1,5 jaar. Van wisselspeler van Jong Nac naar bankzitter bij Ajax. Hebben de scouts van Jong Ajax toch prima gezien dan. Oh nee er heeft geen enkele scout naar gekeken.![]()
http://www.transfermarkt.(...)1/plus/0?saison=2015quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dragisa mocht gisteren wel bank warmhouden bij Jong Ajax!!!
http://www.transfermarkt.(...)1/plus/0?saison=20161 of 2 officiele wedstrijden gespeeld in 1 seizoen
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Mike Verweijdebiel. Afvoeren die gast. Nooit meer over praten. Idioot.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zivkovic heeft ook maar een paar potjes gespeeld in Ajax 1 dus in dat opzicht is de vergelijking niet zo vreemd. Dolberg scoort al aan de lopende band, Zivkovic deed dat niet.quote:Op maandag 26 september 2016 16:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dolberg is verder op basis van een handvol potjes?
Wil niet zeggen dat ik hem liever bij Ajax zou zien slagen dan een Dolberg of een Cassiera. Puur omdat het een nederlander is. Verder zal het mij een worst zijn wie de beste is.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Wel weer typisch Ajax dat als het een keer 2 wedstrijden goed loopt er meteen andere spelers worden afgeserveerd (Gudelj, Dijks). Beetje jammer.
Zo moeilijk was het toch niet trouwens? Bosz heeft gewoon 2 grote fouten gemaakt: De spelers niet op de juiste plek zetten en Ziyech in eerste instantie niet kopen. De oorwassing tegen Rostov was achteraf gezien het beste wat jullie kon overkomen. Zonder Ziyech valt het geheel alsnog wel tegen namelijk.![]()
Waar baseer je dit nu weer op?quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:18 schreef nickhguitar het volgende:
Wel weer typisch Ajax dat als het een keer 2 wedstrijden goed loopt er meteen andere spelers worden afgeserveerd (Gudelj, Dijks). Beetje jammer.
Zo moeilijk was het toch niet trouwens? Bosz heeft gewoon 2 grote fouten gemaakt: De spelers niet op de juiste plek zetten en Ziyech in eerste instantie niet kopen. De oorwassing tegen Rostov was achteraf gezien het beste wat jullie kon overkomen. Zonder Ziyech valt het geheel alsnog wel tegen namelijk.
Groot fan van User Wotte![]()
Op verscheidene berichten op dit forum en andere media waar mensen kunnen reageren. Dijks is de gebeten hond samen met Gudelj, terwijl Sinkgraven linksback stond tegen een tegenstander die vrijwel niet op de helft van Ajax is geweest, tsjah. Ik vind het allemaal wat opportunistisch.quote:![]()
Dijks en Gudelj zijn al 1,5 jaar de gebeten hond.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Op verscheidene berichten op dit forum en andere media waar mensen kunnen reageren. Dijks is de gebeten hond samen met Gudelj, terwijl Sinkgraven linksback stond tegen een tegenstander die vrijwel niet op de helft van Ajax is geweest, tsjah. Ik vind het allemaal wat opportunistisch.Wat gewoon terecht is overigens hoor. Sinkgraven deed het leuk inderdaad tegen die twee ploegen maar er had in de zomer gewoon een vervanger voor Dijks gehaald moeten worden. Overmars heeft lopen slapen!!!!!
Groot fan van User Wotte![]()
Dit is al langer dan een jaar zo. Eerder realistisch dan opportunistisch dus.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Op verscheidene berichten op dit forum en andere media waar mensen kunnen reageren. Dijks is de gebeten hond samen met Gudelj, terwijl Sinkgraven linksback stond tegen een tegenstander die vrijwel niet op de helft van Ajax is geweest, tsjah. Ik vind het allemaal wat opportunistisch.
Dijks heeft beperkingen en Gudelj is leuk voor de middenmoot Eredivisie maar bij Ajax verwachten we meer en dat kan hij niet.wooblabalurg![]()
Je hebt toch ook spelers nodig voor de balans? Ziyech is met afstand de beste speler van de ED, maar laat wel veel meters liggen, zeker verdedigend. Dan heb je een Gudelj nodig die die meters wel wil maken. Ik vond hem nooit zo slecht eigenlijk, denk dat hij bij een Feyenoord bijv. gewoon ook basis zou staan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit is al langer dan een jaar zo. Eerder realistisch dan opportunistisch dus.
Dijks heeft beperkingen en Gudelj is leuk voor de middenmoot Eredivisie maar bij Ajax verwachten we meer en dat kan hij niet.![]()
Dijks kon initieel profiteren van het niet zijn van Boilesen, maar op een gegeven moment wordt er natuurlijk kritischer gekeken naar een speler zelf en dan is het wel wat pover voor een back bij Ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dijks en Gudelj zijn al 1,5 jaar de gebeten hond.Wat gewoon terecht is overigens hoor. Sinkgraven deed het leuk inderdaad tegen die twee ploegen maar er had in de zomer gewoon een vervanger voor Dijks gehaald moeten worden. Overmars heeft lopen slapen!!!!!
Gudelj is op zichzelf nog niet eens zo'n hele slechte speler, maar het probleem is dat je de creativiteit op het middenveld mist. Gudelj is de verpersoonlijking van dat gebrek aan creativiteit en heeft jonge spelers achter zich met dezelfde kwaliteiten en meer potentie die mensen liever zien spelen. Klaassen is misschien ook niet top, maar die heeft dan nog wel weer een behoorlijk scorend vermogen, ook als ie onzichtbaar staat te spelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Op het moment dat er betere spelers om je heen komen staan dan is het logisch dat er wordt gekeken naar wie de zwakste schakels zijn. Dat is op dit moment met alles respect Gudelj, Dijks en Younes![]()
Gudelj laat geregeld zijn man lopen dus ook dat is geen zekerheid. Hij speelt wel de vedette maar speelt niet als een vedette. Alleen al het opeisen van corners en hoekschoppen heeft ons zoveel punten gekost.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je hebt toch ook spelers nodig voor de balans? Ziyech is met afstand de beste speler van de ED, maar laat wel veel meters liggen, zeker verdedigend. Dan heb je een Gudelj nodig die die meters wel wil maken. Ik vond hem nooit zo slecht eigenlijk, denk dat hij bij een Feyenoord bijv. gewoon ook basis zou staan.
Verder zijn er spelers als Bazoer, Riedewald, VdBeek, Schone, Klaassen die de positie beter in kunnen vullen en of meer potentie hebben.
Ik zou Gudelj er niet inzetten voor El Ahmadi of Vilhena, wellicht jij wel, dat kan.wooblabalurg![]()
Klaassen is wel een stuk beter dan Gudelj, die laatste heeft ondanks een zekere basisplaats toch nooit het zelfvertrouwen gehad om risico's te nemen en dat breekt hem nu (eindelijk) op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dijks kon initieel profiteren van het niet zijn van Boilesen, maar op een gegeven moment wordt er natuurlijk kritischer gekeken naar een speler zelf en dan is het wel wat pover voor een back bij Ajax.
Gudelj is op zichzelf nog niet eens zo'n hele slechte speler, maar het probleem is dat je de creativiteit op het middenveld mist. Gudelj is de verpersoonlijking van dat gebrek aan creativiteit en heeft jonge spelers achter zich met dezelfde kwaliteiten en meer potentie die mensen liever zien spelen. Klaassen is misschien ook niet top, maar die heeft dan nog wel weer een behoorlijk scorend vermogen, ook als ie onzichtbaar staat te spelen.![]()
Net weer met een Bulgaarse taxi-chauffeur gesproken die het gouden Ajax uit de jaren '70 volledig kon opdrammen. 'Stoei', 'Hoelshef', 'Kroel', 'Moeren', 'Gaan', 'Niskes' en natuurlijk 'Krooif'AJAX
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Koop een dagboek.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:18 schreef Dven het volgende:
Net weer met een Bulgaarse taxi-chauffeur gesproken die het gouden Ajax uit de jaren '70 volledig kon opdrammen. 'Stoei', 'Hoelshef', 'Kroel', 'Moeren', 'Gaan', 'Niskes' en natuurlijk 'Krooif'AJAX
![]()
Had die taxi-chauffeur ook nog transfernieuwtjes, Leo?quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:18 schreef Dven het volgende:
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: