abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2016 @ 15:17:12 #76
2738 Knut
Loyal Dog
pi_165728865
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:24 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Trinkets zijn altijd wel de uitzondering geweest, maar stats op trinkets zijn het dan vaak niet :P
Dat is ook wel weer waar. Al zijn trinkets deze expansion helemaal 'raar' met alle passive procs enzo.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_165729554
Toch ben ik het er niet mee eens dat Mythic dungeons en Mythic raids even moeilijk zijn.
Tuurlijk, als je puur op de content zelf kijkt wel misschien, maar de organisatie van Mythic raids komt wel iets meer bij kijken. Dat mag van mij ook extra beloond worden. Dat kan overigens ook met andere dingen dan de hogere ilvl gear. Pets, mounts of andere cosmetische items bijvoorbeeld.

Neemt niet weg dat ik de Mythic+ dungeons een tof concept vindt, die zeker een goede aanvulling op de end game is.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 3 oktober 2016 @ 15:54:11 #78
2738 Knut
Loyal Dog
pi_165729621
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch ben ik het er niet mee eens dat Mythic dungeons en Mythic raids even moeilijk zijn.
Tuurlijk, als je puur op de content zelf kijkt wel misschien, maar de organisatie van Mythic raids komt wel iets meer bij kijken. Dat mag van mij ook extra beloond worden. Dat kan overigens ook met andere dingen dan de hogere ilvl gear. Pets, mounts of andere cosmetische items bijvoorbeeld.

Neemt niet weg dat ik de Mythic+ dungeons een tof concept vindt, die zeker een goede aanvulling op de end game is.
Ik denk dat dit dezelfde soort discussie is als die je vroeger had tussen 10man en 25man. Het biedt alletwee een heel ander soort organisatie en het zijn beide toevoegingen aan de end game content.

Ik ben het met je eens dat mythic raiding de hoogste endgame is. En wat mij betreft haal je daar inderdaad extra dingen uit.

Er zit wel een verschil in trouwens, bij mythic raiding heb je per boss loot, en je moet wel HEEL goed zijn om op mythic+10 3 chests te krijgen.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_165730399
Hebben meer mensen probleem met de legion app? Ik krijg heel de dag te zien dat ik al ingelogd ben op dat character. Wisselen van char lukt niet. Opnieuw inloggen werkt niet. Op de pc inloggen op WoW en uitloggen werkt niet...
pi_165730488
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:34 schreef Najieto het volgende:
Hebben meer mensen probleem met de legion app? Ik krijg heel de dag te zien dat ik al ingelogd ben op dat character. Wisselen van char lukt niet. Opnieuw inloggen werkt niet. Op de pc inloggen op WoW en uitloggen werkt niet...
Werkt op m'n iPhone gewoon naar behoren.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165738778
Ik vind de endgame content eigenlijk wel prima zo. Geen zin meer om avonden tijd te verspillen aan progressie. Mythic + dungeon doen, kijken hoe ver je komt, en aardige gear krijgen. +6 hoogst atm.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:16:38 #82
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_165746660
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:54 schreef Knut het volgende:

[..]

Ik denk dat dit dezelfde soort discussie is als die je vroeger had tussen 10man en 25man. Het biedt alletwee een heel ander soort organisatie en het zijn beide toevoegingen aan de end game content.

Ik ben het met je eens dat mythic raiding de hoogste endgame is. En wat mij betreft haal je daar inderdaad extra dingen uit.

Er zit wel een verschil in trouwens, bij mythic raiding heb je per boss loot, en je moet wel HEEL goed zijn om op mythic+10 3 chests te krijgen.
+10 met huidige gear en affixis deze week is echt onmogelijk met 3 chests.
pi_165762655
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:16 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

+10 met huidige gear en affixis deze week is echt onmogelijk met 3 chests.
Die plague is echt vreselijk :(
heb de timer niet kunnen halen op +7 of +8 door dat ding ( met pug )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 5 oktober 2016 @ 14:22:25 #84
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_165769987
Exalted met Nightfallen en met de emissary box gelijk ook de Fox mount quest! ^O^ Today is a good day!
pi_165770201
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Exalted met Nightfallen en met de emissary box gelijk ook de Fox mount quest! ^O^ Today is a good day!
Nice! Ik ben echt zó klaar met rep farmen voor Nightfallen, wat een kutklus is dat. Vanavond mij er maar weer even toe zetten om alle WQ's voor hun te doen, en maar weer zoeken naar Ancient Mana om die fucking addicts weer een dagje vooruit te helpen.
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2016 @ 16:39:28 #86
159966 lifeblind
pi_165772035
Zodra ik genoeg rep had om Court Of Stars en The Arcway te doen ben ik er mee opgehouden, ik heb echt geen zin in nog een World of Dailycraft :')
  woensdag 5 oktober 2016 @ 16:46:55 #87
318361 Bienelientjee
pi_165772174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 14:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nice! Ik ben echt zó klaar met rep farmen voor Nightfallen, wat een kutklus is dat. Vanavond mij er maar weer even toe zetten om alle WQ's voor hun te doen, en maar weer zoeken naar Ancient Mana om die fucking addicts weer een dagje vooruit te helpen.
Onthoudt dan deze week de Darkmoon Fair exp buff. Plus er is een World Quest Bonus Event. Pik die quest op in Dalaran. En je krijgt wat extra rep als je die World Quests doet! Elk beetje helpt. :D
pi_165772449
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Onthoudt dan deze week de Darkmoon Fair exp buff. Plus er is een World Quest Bonus Event. Pik die quest op in Dalaran. En je krijgt wat extra rep als je die World Quests doet! Elk beetje helpt. :D
Je kon al bijna 2 weken een +10% buff krijgen voor 2 uur op het Brewfast terrein.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165772730
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:39 schreef lifeblind het volgende:
Zodra ik genoeg rep had om Court Of Stars en The Arcway te doen ben ik er mee opgehouden, ik heb echt geen zin in nog een World of Dailycraft :')
Exalted nightfallen is helaas nodig wil je ooit de pathfinder achievement voor legion doen :P
  woensdag 5 oktober 2016 @ 17:20:26 #90
318361 Bienelientjee
pi_165772734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 17:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kon al bijna 2 weken een +10% buff krijgen voor 2 uur op het Brewfast terrein.
Oh ja, die ook ja :D Maar die vervalt morgen weer!
pi_165772871
withere j'im is gewoon een world boss... wat een gek als WQ :(
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2016 @ 17:53:35 #92
159966 lifeblind
pi_165773189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 17:20 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Exalted nightfallen is helaas nodig wil je ooit de pathfinder achievement voor legion doen :P
Klopt, maar ik heb echt niet meer de behoefte om 't dagelijks zo snel mogelijk allemaal te doen nu. Als ik er zin in heb, doe ik 'm nu, zo niet, jammer dan :P
pi_165773242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:46 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ja, ik zag het net. Gelijk weer even 2000 rep getankt met de emmissary WQ's erbij. Nog 2000 tot ik de mythics heb unlocked en de questline verder af kan maken. De rest zal stukje bij beetje wel komen.

Ik kan er niet tegen om een rep niet op Exalted te hebben, dus ook deze moet er aan geloven, maar het is wel een kutklus.
pi_165773385
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 17:56 schreef Mystikvm het volgende:

Ja, ik zag het net. Gelijk weer even 2000 rep getankt met de emmissary WQ's erbij. Nog 2000 tot ik de mythics heb unlocked en de questline verder af kan maken. De rest zal stukje bij beetje wel komen.

Ik kan er niet tegen om een rep niet op Exalted te hebben, dus ook deze moet er aan geloven, maar het is wel een kutklus.
Eigenlijk valt het wel mee als je gewoon bepaalde worldquests wel en bepaalde niet doet. Doe je er wat langer over, maar laat je alle vervelende quests weg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165773549
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eigenlijk valt het wel mee als je gewoon bepaalde worldquests wel en bepaalde niet doet. Doe je er wat langer over, maar laat je alle vervelende quests weg.
Ja, dat is het ook. Uiteindelijk lukt het wel, maar ik wil nu eerst die dungeons unlocked hebben en de questline verder kunnen spelen en dan moet ik toch het kutwerk ook doen. Als dat eenmaal gelukt is kan ik de irritante quests overslaan en dan komt de rest vanzelf wel.
pi_165774004
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 17:53 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb echt niet meer de behoefte om 't dagelijks zo snel mogelijk allemaal te doen nu. Als ik er zin in heb, doe ik 'm nu, zo niet, jammer dan :P
Ik doe ze vooral omdat ik de prof recipes nodig heb, maar voordeel van Exalted is dat ik nu alleen de quests doe ik een leuke reward hebben. :D
pi_165784929
quote:

[..]

Is toch revered benodigd voor alle factions? Dat was in WoD ook. Of is Pathfinder 2 al gelekt?
  donderdag 6 oktober 2016 @ 10:25:45 #98
318361 Bienelientjee
pi_165785815
quote:

[..]

Zelfs als je casual speelt, dan ben je tegen de tijd dat ze dat eindelijk eens vrij geven, al maanden exalted
  † In Memoriam † donderdag 6 oktober 2016 @ 10:47:06 #99
159966 lifeblind
pi_165786110
Gisteren in een kleine 2 uur, 6/7 Emerald Nightmare normal mode gecleared met de guild, alles oneshotted, en weliswaar eindelijk gear gekregen *O* Progression met onze guild is momenteel niet heel snel, maar we zijn eindelijk goed op weg, de meeste mensen beginnen nu eindelijk een beetje fatsoenlijk gegeared te worden, en we hebben nu alle fights goed gezien. Volgende raid even Xavius omver schoppen en dan maar eens gaan beginnen aan wat heroic pogingen :7
pi_165786237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:26 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Is toch revered benodigd voor alle factions? Dat was in WoD ook. Of is Pathfinder 2 al gelekt?
Ja, reputationwise is het revered voor alle factions, maar je moet ook loremaster hebben. De loremaster van Suramar zit gated achter exalted en tenminste 1 lfr of hoger Xavius kill.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')