abonnement Unibet Coolblue
pi_165644791
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Is de raid dan eigenlijk niet te makkelijk als je in 17 uur alles al gedaan hebt :? Of ze zijn gewoon zo goed, dat kan ook.
Het vooraf gearen is gewoon veel te makkelijk. Vooral met warforged en titanforged gear. In principe zou een beetje hardcore speler al tussen de 860 en 870 kunnen zijn zonder heroic of mythic raid binnen te zijn geweest. Eigenlijk is dat absurd als mythic vervolgens "maar"880 dropt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165645090
Imo zouden world quests en mythic dungeons niet hoger moeten droppen dan 850. Ben je constant bezig met raiden, krijg je kutgeat of niet warforged en gekke Henkie die eens in de zoveel tijd LFR doet krijgt 880+ :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165645680
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Imo zouden world quests en mythic dungeons niet hoger moeten droppen dan 850. Ben je constant bezig met raiden, krijg je kutgeat of niet warforged en gekke Henkie die eens in de zoveel tijd LFR doet krijgt 880+ :')
Had je die rage gezien van gekke Henkie dat een bepaalde quest voor een skin (dus puur aesthetics) niet in LFR kon worden gedaan, alleen in normal, heroic, mythic? Hij ging nu stoppen met wow, zo woest was ie :D :D Maar er zijn altijd beloningen geweest puur en alleen voor wie bepaalde content doet. Doe je geen petbattles, krijg je bepaalde pets nooit. Doe je nooit aan pvp, zijn er mounts die je niet kan krijgen. Etc etc etc. Zooooo vaag. Die mensen die vinden dat ze overal maar recht op hebben zonder er ook iets voor te doen omdat ze nou eenmaal betalen voor het spel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165645716
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had je die rage gezien van gekke Henkie dat een bepaalde quest voor een skin (dus puur aesthetics) niet in LFR kon worden gedaan, alleen in normal, heroic, mythic? Hij ging nu stoppen met wow, zo woest was ie :D :D Maar er zijn altijd beloningen geweest puur en alleen voor wie bepaalde content doet. Doe je geen petbattles, krijg je bepaalde pets nooit. Doe je nooit aan pvp, zijn er mounts die je niet kan krijgen. Etc etc etc. Zooooo vaag. Die mensen die vinden dat ze overal maar recht op hebben zonder er ook iets voor te doen omdat ze nou eenmaal betalen voor het spel.
Ja. _O- massaal gedownvote. Je zou maar zelf een groep moeten vinden ipv op een knopje moeten klikken voor extra cosmetische opties. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165645938
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had je die rage gezien van gekke Henkie dat een bepaalde quest voor een skin (dus puur aesthetics) niet in LFR kon worden gedaan, alleen in normal, heroic, mythic? Hij ging nu stoppen met wow, zo woest was ie :D :D Maar er zijn altijd beloningen geweest puur en alleen voor wie bepaalde content doet. Doe je geen petbattles, krijg je bepaalde pets nooit. Doe je nooit aan pvp, zijn er mounts die je niet kan krijgen. Etc etc etc. Zooooo vaag. Die mensen die vinden dat ze overal maar recht op hebben zonder er ook iets voor te doen omdat ze nou eenmaal betalen voor het spel.
Irritante is wel dat Blizzard steeds meer toe geeft aan dit soort types. Kijk bijvoorbeeld hoe makkelijk het is om aan gear te komen, als je al voordat mythic raids openen 870 ilvl kan zijn.
Dat hadden ze beter wat meer kunnen reguleren, of vertragen. Of mij betreft onmogelijk moeten maken, mythic raids blijven nu eenmaal het moeilijkste pve aspect van het spel, dat mag dan ook zo beloond worden.
Mythic+ dungeons hebben ook echt hun plek wel, maar staat niet in vergelijking met 20 man raids als je het mij vraagt.

/ouwe lul modus uit
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165645995
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:25 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat waren Nihilum, Ensida en Sk gaming ook voor een lange tijd, die begrippen komen en gaan.
Ik kan me alleen Bovine Intervention van de Khadgar-server herinneren. Alleen Tauren waren welkom, daarom ook die guildnaam :D

Heb nooit in een echte diehard raiding guild gezeten, daarom zullen de meeste namen me niks zeggen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165646011
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:59 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Irritante is wel dat Blizzard steeds meer toe geeft aan dit soort types. Kijk bijvoorbeeld hoe makkelijk het is om aan gear te komen, als je al voordat mythic raids openen 870 ilvl kan zijn.
Dat hadden ze beter wat meer kunnen reguleren, of vertragen. Of mij betreft onmogelijk moeten maken, mythic raids blijven nu eenmaal het moeilijkste pve aspect van het spel, dat mag dan ook zo beloond worden.
Mythic+ dungeons hebben ook echt hun plek wel, maar staat niet in vergelijking met 20 man raids als je het mij vraagt.

/ouwe lul modus uit
Mythic+ moeten zelfs moeilijker kunnen dan de huidige Mythic raids, daar ze oneindig scalen. Ik vind dat ze dan ook de hoogst mogelijke gear moeten kunnen geven.
pi_165646163
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:02 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Mythic+ moeten zelfs moeilijker kunnen dan de huidige Mythic raids, daar ze oneindig scalen. Ik vind dat ze dan ook de hoogst mogelijke gear moeten kunnen geven.
Persoonlijk vind ik niet. Waarom moet overal een gear beloning aanhangen?
Zou alleen het spelen niet al voldoende moeten zijn? Persoonlijk vind ik dat mythic raiden de hoogste beloning zou moeten geven, ondanks dat ik er zelf weinig behoefte aan heb. Challenge modes gaven ook alleen cosmetische gear and mounts, toch waren ze erg leuk om te doen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165646246
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:02 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Mythic+ moeten zelfs moeilijker kunnen dan de huidige Mythic raids, daar ze oneindig scalen. Ik vind dat ze dan ook de hoogst mogelijke gear moeten kunnen geven.
Het is vele malen makkelijker om een groep van 5 mensen te vinden en bij elkaar te houden dan een groep van 20. Laat staan om een groep van 20 man te gearen.
Alleen al om die reden vind ik dat Mythic raids de beste gear rewards horen te geven.

Verder ook helemaal met Boris eens. Hang er lekker andere rewards aan.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165646485
Ik vind de mythic + een stuk leuker om te doen, en je krijgt mensen door de gear reward ook zover om mee te gaan. Ik ben niet die hard, maar ik zit op het niveau dat ik mythic+ 3 net aan zou moeten kunnen nu.

Ik vind het prettig dat die effort ook beloond wordt, ik weet dat de raid betere gear dropt, maar daar kom ik voorlopig nog niet aan de mythic dingen toe.

Voor mijn niveau spelers is mythic + Dus een welkome toevoeging :)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_165646564
Zal wel aan mij liggen maar ik ben blij het het huidige loot systeem :P
Ik heb geen zin om hardcore te raiden, en zo kan ik toch nog verder komen qua gear door dungeons te blijven toen of een normal raid te puggen.
Als dit systeem er niet was dan was ik al weer klaar met deze expansion want dan was er voor mij niks meer te halen in de vorm van progressie.

Oh ja wat betreft die jankert die zijn skin niet kon krijgen, die moet niet zeuren.
dat er bepaalde dingen alsnog locked zijn achter bepaalde content is prima, daar heb ik geen moeite mee.
Het is enkel cosmetisch dus hij mis niks in de vorm van progressie.

Het is nu gewoon zo dat raiden niet meer de enige vorm van endgame content is en daar ben ik blij om :P

[ Bericht 34% gewijzigd door DJ_ op 29-09-2016 14:33:47 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165646747
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:08 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik niet. Waarom moet overal een gear beloning aanhangen?
Zou alleen het spelen niet al voldoende moeten zijn? Persoonlijk vind ik dat mythic raiden de hoogste beloning zou moeten geven, ondanks dat ik er zelf weinig behoefte aan heb. Challenge modes gaven ook alleen cosmetische gear and mounts, toch waren ze erg leuk om te doen.
Challenge modes waren geweldig, maar de opzet van Mythic+ en Challenge modes zijn anders(En dan bedoel ik ook echt anders, niet beter/slechter).

Challenge modes werden niet moeilijker, je had alleen meer skill nodig om de gevraagde tijd te halen. Mythic+ scaled, waardoor gear ook doorslaggevend wordt. Op een gegeven moment wordt het met de huidige item-levels onmogelijk om hoger te gaan, hoe goed je ook bent. Ik vind dan ook, dat je, als je alleen maar mythic+ doet, dit niveau moet kunnen aantikken.

Natuurlijk is 20 man leiden, bij elkaar houden en gearen moeilijker dan een goede groep van 5 mensen te zoeken om ditzelfde te doen. Maar Mythic raiden wordt per reset makkelijker, omdat je groep langzaam geart. Mythic+ zou in theorie, steeds de gehele groep tot het uiterste moeten drijven. Bij Mythic raiden is dit (theoretisch) alleen van toepassing op de world first race.

Ik moet zeggen dat ik Mythic +10 nog niet gedaan heb, en (Mythic) raiden deze expansion heb ik ook nog niet gedaan. Daarom kan ik niet beoordelen, of het krijgen van hetzelfde itemlevel, ook net zo moeilijk is.
pi_165647164
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had je die rage gezien van gekke Henkie dat een bepaalde quest voor een skin (dus puur aesthetics) niet in LFR kon worden gedaan, alleen in normal, heroic, mythic? Hij ging nu stoppen met wow, zo woest was ie :D :D Maar er zijn altijd beloningen geweest puur en alleen voor wie bepaalde content doet. Doe je geen petbattles, krijg je bepaalde pets nooit. Doe je nooit aan pvp, zijn er mounts die je niet kan krijgen. Etc etc etc. Zooooo vaag. Die mensen die vinden dat ze overal maar recht op hebben zonder er ook iets voor te doen omdat ze nou eenmaal betalen voor het spel.
Deel van die frustratie zit hem geloof ik ook dat het in het spel niet aangegeven staat. Waar bij dungeons wel duidelijk aangegeven wordt dat het op mythic moet worden gedaan is dit hier niet het geval. Dus een hoop mensen die de questline hebben gedaan en gister vol vreugde LFR ingingen in de hoop met de rest te kunnen beginnen. Dat het dan anders is tja, dan kan ik me er wat bij voorstellen. :P
pi_165652396
:o ok je kan blijkbaar ook legendary's in LFR krijgen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165681109
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef DJ_ het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik ben blij het het huidige loot systeem :P
Ik heb geen zin om hardcore te raiden, en zo kan ik toch nog verder komen qua gear door dungeons te blijven toen of een normal raid te puggen.
Als dit systeem er niet was dan was ik al weer klaar met deze expansion want dan was er voor mij niks meer te halen in de vorm van progressie.

Oh ja wat betreft die jankert die zijn skin niet kon krijgen, die moet niet zeuren.
dat er bepaalde dingen alsnog locked zijn achter bepaalde content is prima, daar heb ik geen moeite mee.
Het is enkel cosmetisch dus hij mis niks in de vorm van progressie.

Het is nu gewoon zo dat raiden niet meer de enige vorm van endgame content is en daar ben ik blij om :P
Ik vind het ook allemaal prima zo. Heb enkele jaren van mijn leven geïnvesteerd in een Raid-schedule, maar ik zit (en kom) niet meer in een fase in mijn leven dat ik me wil verplichten tot 3-4-5 dagen raiding per week. Daarbij wil ik (met alle respect) niet me committeren aan dagen raiden met een groep die maar mediocre is, die dagen ben je hoe dan ook kwijt namelijk, dan moet je het gelijk goed doen.

Ik speel nu Mythic+ met een paar mensen en het is een ontzettend leuke manier om toch je best te moeten doen, en tegelijkertijd raid-kwaliteit gear te krijgen.

Overigens doe ik die raid wel op normal, maar dat is zonder verplichting op woensdag. Als er dan wat loot dropped is dat verder prima.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_165683113
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 23:51 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik vind het ook allemaal prima zo. Heb enkele jaren van mijn leven geïnvesteerd in een Raid-schedule, maar ik zit (en kom) niet meer in een fase in mijn leven dat ik me wil verplichten tot 3-4-5 dagen raiding per week. Daarbij wil ik (met alle respect) niet me committeren aan dagen raiden met een groep die maar mediocre is, die dagen ben je hoe dan ook kwijt namelijk, dan moet je het gelijk goed doen.

Ik speel nu Mythic+ met een paar mensen en het is een ontzettend leuke manier om toch je best te moeten doen, en tegelijkertijd raid-kwaliteit gear te krijgen.

Overigens doe ik die raid wel op normal, maar dat is zonder verplichting op woensdag. Als er dan wat loot dropped is dat verder prima.
Precies mijn insteek, en ben blij dat blizzard ook door heeft dat hun playerbase grotendeels volwassen is geworden en verplichtingen heeft en zich gewoon niet meer zo kan inzetten als 10 jaar geleden.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_165684021
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:26 schreef DJ_ het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik ben blij het het huidige loot systeem :P
Ik heb geen zin om hardcore te raiden, en zo kan ik toch nog verder komen qua gear door dungeons te blijven toen of een normal raid te puggen.
Als dit systeem er niet was dan was ik al weer klaar met deze expansion want dan was er voor mij niks meer te halen in de vorm van progressie.

Oh ja wat betreft die jankert die zijn skin niet kon krijgen, die moet niet zeuren.
dat er bepaalde dingen alsnog locked zijn achter bepaalde content is prima, daar heb ik geen moeite mee.
Het is enkel cosmetisch dus hij mis niks in de vorm van progressie.

Het is nu gewoon zo dat raiden niet meer de enige vorm van endgame content is en daar ben ik blij om :P
Vind ik ook. Ben dus weer begonnen na jaren niet gespeeld te hebben, zit na 3 weken spelen pas op ilvl 810 maar heb niet het idee dat ik iets hoef te missen omdat ik behoorlijk achterloop.

Ja, dat gezeik om ilvl en achievements is wel kut, maar dan maak je gewoon je eigen groep. Vroeger viste je zonder guild die op je wilde wachten gewoon achter het net.
pi_165723566
Account ook weer eens geactiveerd na een aantal jaren niet gespeeld te hebben maar ik ben onder de indruk :) Alles speelt lekker weg en ik amuseer me prima met levellen :)
  maandag 3 oktober 2016 @ 11:20:10 #69
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_165724962
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Imo zouden world quests en mythic dungeons niet hoger moeten droppen dan 850. Ben je constant bezig met raiden, krijg je kutgeat of niet warforged en gekke Henkie die eens in de zoveel tijd LFR doet krijgt 880+ :')
niet mee eens, je moet niet weer de "raid or die" mentaliteit krijgen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_165725307
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2016 11:20 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

niet mee eens, je moet niet weer de "raid or die" mentaliteit krijgen
persoonlijk begrijp ik die fixatie op gear niet zo. Zou je niet in de eerste plaats wat lol moeten hebben als je een computerspel aan het spelen bent. Waar is de leuk factor ipv de gear factor die je overal tegenkomt. Steeds dat gezeur over gear of legenday's begint vervelend te worden. Doe gewoon je ding als je aan het spelen bent en als je daarbij wat leuke gear krijgt is dat altijd mooi meegenomen. Maar als gear krijgen het hoofddoel wordt, begint het tijdverdrijf wat op werk te lijken
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 3 oktober 2016 @ 12:04:57 #71
2738 Knut
Loyal Dog
pi_165725833
Gear == Progression

Zonder geardrops kom je op een gegeven moment gewoon niet verder in de raid/mythic+ content. Met 840 gear doe je op zich nog wel een mythic + maar in Mythic +8 ga je het niet meer trekken. Dan is er door je gear, hoe hoog je skill ook is, gewoon geen groeimogelijkheid.

Hetzelfde geld voor Normal/Heroic/Mythic raid. Als je lage gear hebt, dan kom je niet voorbij de normal versie. En het is toch leuker om hoger op te komen met de moeilijkheidsgraad.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_165726538
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 12:04 schreef Knut het volgende:
Gear == Progression

Zonder geardrops kom je op een gegeven moment gewoon niet verder in de raid/mythic+ content. Met 840 gear doe je op zich nog wel een mythic + maar in Mythic +8 ga je het niet meer trekken. Dan is er door je gear, hoe hoog je skill ook is, gewoon geen groeimogelijkheid.

Hetzelfde geld voor Normal/Heroic/Mythic raid. Als je lage gear hebt, dan kom je niet voorbij de normal versie. En het is toch leuker om hoger op te komen met de moeilijkheidsgraad.
Tuurlijk, maar als je normaal speelt, wordt je al bedolven onder epics. En dan nog steeds ontevreden zijn. het is echt niet moeilijk om 840 ilevel te worden zonder echt veel inspanning.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165726822
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 12:50 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar als je normaal speelt, wordt je al bedolven onder epics. En dan nog steeds ontevreden zijn. het is echt niet moeilijk om 840 ilevel te worden zonder echt veel inspanning.
Het is juist omdat ik die fixatie haat, dat ik wil dat hetzelfde item-level dropt in Mythic+ of bij gladiator level pvp. Mythic+(10?Ben hier niet zeker van, ik heb het niveau nog niet geprobeerd te halen), Mythic raiden en high rated pvp zijn de moeilijkste niveau's in het spel. Ze zijn, ook allemaal gelijkwaardig, dus moeten ze dezelfde rewards geven.
Het is enorm oneerlijk om de mensen die liever het één doen, te straffen op hun eigen onderdeel, omdat ze het verkeerde leuk vinden.

Overigens zijn epics al totaal niet meer interessant sinds WotLK. Gearscore/Itemlevel is sindsdien allesbepalend, omdat iedereen die langer dan een week max level is(En een paar uur per dag speelt), ruim de kans heeft om full epic te zijn(Die fixatie op het kleurtje is echt net zo haatwaardig, als de fixatie op itemlevel)
  maandag 3 oktober 2016 @ 13:39:28 #74
2738 Knut
Loyal Dog
pi_165727332
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 12:50 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar als je normaal speelt, wordt je al bedolven onder epics. En dan nog steeds ontevreden zijn. het is echt niet moeilijk om 840 ilevel te worden zonder echt veel inspanning.
Het kleurtje van de gear geeft eigenlijk niets meer aan tegenwoordig, het is alleen een globale indicatie van het gearlevel

Green=Kut
Blue = Matig
Paars = Redelijk - Goed

Het itemlevel van het betreffende item is veel relevanter. Een 835 epic is 'kut' een 875 daarintegen is hoogstwaarschijnlijk goede gear.

Al heb ik ook wel enes een 850 trinket in mijn bags gelaten omdat de stats van de 835 veel beter zijn.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_165728074
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:39 schreef Knut het volgende:

[..]

Het kleurtje van de gear geeft eigenlijk niets meer aan tegenwoordig, het is alleen een globale indicatie van het gearlevel

Green=Kut
Blue = Matig
Paars = Redelijk - Goed

Het itemlevel van het betreffende item is veel relevanter. Een 835 epic is 'kut' een 875 daarintegen is hoogstwaarschijnlijk goede gear.

Al heb ik ook wel enes een 850 trinket in mijn bags gelaten omdat de stats van de 835 veel beter zijn.
Trinkets zijn altijd wel de uitzondering geweest, maar stats op trinkets zijn het dan vaak niet :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')