Schmelzer gaat een asswoop krijgen, Piszczeck ook trouwens.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
So könnten sie spielen.
Ik denk eerder dat Real Madrid zich zorgen moet maken. Daar loopt het met alle respect niet bijster goed. Ik heb nog geen wedstrijd gezien waar ik qua spel dacht: ''wow, dit is goed''. Ja, tegen Sociedad maar dat elftal had je net zo goed terug kunnen vinden op de Wallen. Die waren te slecht voor woorden. Het is allemaal zo twijfelachtig en dan is BALANSBRENGER Casemiro ook nog geblesseerd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schmelzer gaat een asswoop krijgen, Piszczeck ook trouwens.
Dortmund valt me de laatste jaren wel wat tegen in Europa. Vorig jaar was echt een afgang en jaar daarvoor ook kansloos uit de CL. Hopelijk gaat het dit jaar wat beter.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Real Madrid zich zorgen moet maken. Daar loopt het met alle respect niet bijster goed. Ik heb nog geen wedstrijd gezien waar ik qua spel dacht: ''wow, dit is goed''. Ja, tegen Sociedad maar dat elftal had je net zo goed terug kunnen vinden op de Wallen. Die waren te slecht voor woorden. Het is allemaal zo twijfelachtig en dan is BALANSBRENGER Casemiro ook nog geblesseerd.
Ik zeg hier niet expliciet dat Dortmund gaat winnen, want je weet het nooit met Real Madrid.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Real Madrid zich zorgen moet maken. Daar loopt het met alle respect niet bijster goed. Ik heb nog geen wedstrijd gezien waar ik qua spel dacht: ''wow, dit is goed''. Ja, tegen Sociedad maar dat elftal had je net zo goed terug kunnen vinden op de Wallen. Die waren te slecht voor woorden. Het is allemaal zo twijfelachtig en dan is BALANSBRENGER Casemiro ook nog geblesseerd.
Ik zeg hier niet expliciet dat Dortmund gaat winnen, want je weet het nooit met Real Madrid.
Vorig jaar werden ze in Wolfsburg met 2-0 weggespeeld en het had zomaar erger kunnen zijn. Bij Manchester City uit, een gerust slecht draaiend elftal destijds, máár 0-0 spelen.quote:
Alleen verschilt Dortmund op veel posities van het vorige jaar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dortmund valt me de laatste jaren wel wat tegen in Europa. Vorig jaar was echt een afgang en jaar daarvoor ook kansloos uit de CL. Hopelijk gaat het dit jaar wat beter.
Ik ken ze nog niet zo goed. Al schijnt die Dembele donders goed te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen verschilt Dortmund op veel posities van het vorige jaar.
Alleen in zijn afronding nog niet enorm veel randement.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ken ze nog niet zo goed. Al schijnt die Dembele donders goed te zijn.
Ginter speelt ipv Bartra, verder allemaal zoals verwachtquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, Bartra is er niet bij volgens SportBILD
Omdat Guerreiro als linksbuiten speelt en Götze ook moet spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Waarom speelt de nieuwe hype Pulisic niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |