Brazilie lijkt me wel tof. En Peruquote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Zuid-Amerika lijkt me officieel niks
Familie van me zit voor de studie in Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brazilie lijkt me wel tof. En Peru
Wat voor studie?quote:Op donderdag 29 september 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Familie van me zit voor de studie in Zuid-Amerika.
Zuipen in je eentje is niksquote:
Ik doe het goed met de toto he Stijntje. Heb je nog een cadeautje voor me als ik win?quote:Op donderdag 29 september 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
technische bestuurskunde dacht ik
Eer.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe het goed met de toto he Stijntje. Heb je nog een cadeautje voor me als ik win?
Daarom was ik ook niet alleen.quote:
Lion King in de bios?quote:Op donderdag 29 september 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook niet alleen.
En voor het eerst The Lion King in de bioscoop geziendie ervaring pakt niemand mij meer af
Naisquote:Op donderdag 29 september 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Disneyweken
Was schitterend
Mwah, dat weet ik niet. Maar wel een van de betere ja. Vooral ook door de soundtrack, die is perfect gekozenquote:Op donderdag 29 september 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel kippenvel.
De openingsscene blijft de beste ooit in de filmhistorie.
De muziek is een groot deel waarom de film heerlijk is ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik niet. Maar wel een van de betere ja. Vooral ook door de soundtrack, die is perfect gekozen
Als wij samen in een topic posten is de kwaliteit gewaarborgdquote:Op woensdag 28 september 2016 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik zie mijn grote vriend Johannes Vermeer.
Mijn dag is weer goed
Stranger Thingsquote:Op donderdag 29 september 2016 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie nog tips welke nieuwe series leuk zijn om te volgen?
How to get away with murderquote:Op donderdag 29 september 2016 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie nog tips welke nieuwe series leuk zijn om te volgen?
Mensen die Baantjer verkiezen boven Game of Thrones moet je opheffen.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Stijn moet het echt maar bij voetbal houden ja
Heb je gehoord dat HBO Nederland stopt? Zo brengen ze de mensen wel op het illegale pad.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die Baantjer verkiezen boven Game of Thrones moet je opheffen.
?quote:Op donderdag 29 september 2016 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat HBO Nederland stopt? Zo brengen ze de mensen wel op het illegale pad.
Ik lees het net ja. Maar heb daar toch geen abbo want ik kijk alleen GoT bij HBO.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat HBO Nederland stopt? Zo brengen ze de mensen wel op het illegale pad.
Waarom? Te duur?quote:Op donderdag 29 september 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
HBO stopt in Nederland met uitzenden.
Huh ja, maar dat stopt dus.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees het net ja. Maar heb daar toch geen abbo want ik kijk alleen GoT bij HBO.
Godverdomme.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huistiran sinds zomer 2015.
Zonde. Mja. Wat betreft piraterij maaktr dit niet veel uit. Ook met HBO was GOT nog de meest gedownloade serie ter wereldquote:Op donderdag 29 september 2016 01:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
'financiële redenen' was het enige wat ze erover zeiden
Tegen studie opzien straks zelfde dus whehequote:Op donderdag 29 september 2016 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tegen school opzien straks, jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |