Dan had ik hem wel in Azie gekocht. Serieus nog over nagedacht ook.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan de Spaanse costa, zo`n nepperd voor 5 euro
Die spaarde ik vroeger altijd, Zidane, Beckham, Ronaldo,
Mij?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kan de man in kwestie als dank terug verwachten?
2 november zie ik de GOD in levende lijvenquote:Op woensdag 28 september 2016 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil alleen een Ronaldo shirt eigenlijk. Verder interesseert het me niet echt.Past nu nog mooi bij mijn Real Madrid sjaal.
lekker voor zequote:Op woensdag 28 september 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
City voor de 3de keer achterGvd zieke schijtploeg
Heel tofquote:Op woensdag 28 september 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 november zie ik de GOD in levende lijven
LEGIAquote:Op woensdag 28 september 2016 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel tofTegen wie moet Real spelen dan?
ik heb Portugal Ronaldo shirt. Recht vanuit Chinaquote:Op woensdag 28 september 2016 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil alleen een Ronaldo shirt eigenlijk. Verder interesseert het me niet echt.Past nu nog mooi bij mijn Real Madrid sjaal.
Voor 80 euro lijkt me dat geen slechte deal.quote:
Is ie mooi? Zit ie goed? Alibaba?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb Portugal Ronaldo shirt. Recht vanuit China
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor 80 euro lijkt me dat geen slechte deal.
Ik vermoed dat de aanbiedingen in je dm nu binnen zullen stromen
Vechten. Doet ie een vechtsport?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk niet dat hij kan.
Hij moet in november vechten
Ja maar qua pasvorm wel de minste tot nu toe die ik bij de heb gehaald,de kraag is wat krapquote:Op woensdag 28 september 2016 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is ie mooi? Zit ie goed? Alibaba?
speknekquote:Op woensdag 28 september 2016 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja maar qua pasvorm wel de minste tot nu toe die ik bij de heb gehaald,de kraag is wat krap
Aiii. Pittigquote:
Dat lijkt me super kut.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja maar qua pasvorm wel de minste tot nu toe die ik bij de heb gehaald,de kraag is wat krap
Ja doe je niks aan he.quote:
Gewoon matige spelers hebben.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
Hoe the fuck kun je elke pingel missen
Hou toch op. Gewoon spelers die normaal een penalty kunnen nemen hoor. Guardado en Propper zijn geen matige spelers hoorquote:Op woensdag 28 september 2016 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon matige spelers hebben.
mentaal zwakquote:Op woensdag 28 september 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
Is gewoon iets wat tussen hun oren zit. Nederlands elftal had toen met dat strafschoppenprobleem ook prima spelers namelijk
Dat zou kunnen ja.quote:
Zonder druk mist een voetballer die ook maar 3 keer een bal kan hooghouden nooit een penalty namelijkquote:
Nooit?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zonder druk mist een voetballer die ook maar 3 keer een bal kan hooghouden nooit een penalty namelijk
Een goede penalty is niet te houdenquote:Op woensdag 28 september 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit?
Tuurlijk welGenoeg keepers die er gewoon goed in zijn om ze regelmatig te stoppen
Als jij als keeper perfect naar dezelfde hoek gaat.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een goede penalty is niet te houden
Onmogelijk.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij als keeper perfect naar dezelfde hoek gaat.
Dit dus.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:10 schreef Sked het volgende:
als je de bal hard in de kruising schiet kan de keeper hem alleen hebben als hij er gaat staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |