Met jou wel.quote:
Zoiets zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
is goed X maar niet braddie jaloers maken hoor
Nice xxquote:Op dinsdag 27 september 2016 01:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit doen.
Zie je vnv xx
Jij dan chef?quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:44 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Maar heb je je mongolengenen van je vader, je moeder of allebei?
Nog steeds geen DM😠quote:
Kut.quote:
Dat weet alleen jij met je grote bek. Nogmaals, ik heb schijt aan je vader.quote:
MIsschien nu.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat weet alleen jij met je grote bek. Nogmaals, ik heb schijt aan je vader.
Holleeder in da building.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
MIsschien nu.
Maar ik kan eventueel wel een foto van mijn pa scannen.
Geloof me gast je scheit 50 kleuren bagger.
Kun je er geen vlog over maken?quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
MIsschien nu.
Maar ik kan eventueel wel een foto van mijn pa scannen.
Geloof me gast je scheit 50 kleuren bagger.
Goeie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je er geen vlog over maken?
Braddie moet wel eens goed bij zichzelf te rade gaan om te ontdekken wat ie nu echt wil doen al dan niet met hulp.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Laat ze maar lekker lullen. De haters zouden zichzelf niet eens durven filmen, de onzekere droeftoeters
ik zit in de sprinter, kom zo aan en moet dan nog ff een stuk lopen oké?quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
WAAG HET EENS EEN AANKLACHT TEGEN MIJ IN TE DIENE.
als je zo stoer bent dan sta jij morgen om half 9 in de zinniastraat bij mijn vader voor de deur.
Kijken of je dan nog aan gifte kan doen(denk het zelf niet aangezien je dan door mijn vader waarschijnlijk 2 meter de grond in bent ge drukt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |