Hij pest jou met dat je je teen tegen een spijker moet stoten, ik zou aangifte doen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:14 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat is geen opmerking maar een vraag; zie het vraagteken. Ik vroeg het me af omdat jijzelf ook zwakbegaafd bent.
Ben absoluut niet iemand die dat kanquote:Op dinsdag 27 september 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ga je columns schrijven?
En jij bent waarlijk te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:19 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Hij pest jou met dat je je teen tegen een spijker moet stoten, ik zou aangifte doen.
Wanneer ga jij een Q&A doen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Braad: waarmee is je vader gediagnosticeerd voordat ie tbs kreeg opgelegd?
Heb je enig idee hoeveel mensen met die achternaam er wonen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
nkn?quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:23 schreef IDkaart het volgende:
Er zit een dikzak in de trein. Wat doe je?
Mensen praten vaak over eigen ervaringen. Ha ha ha!quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel mensen met die achternaam er wonen?
Ja, godverdomme. Wil je nou neuken ofniet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 01:27 schreef IDkaart het volgende:
Stel je moeder heette Gerda. Zou je dan bij haar willen wonen?
GEEF NOU IS ANTWOORD FAG!!11quote:
Wat boeit mij dat.quote:
ben ongesteldquote:Op dinsdag 27 september 2016 01:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat.
Wil je neuken ofniet. Anders verlaat ik dit topic weer.
Gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |