Omdat die andere 3 geen publieke radio zijn. Dan mag je lekker doen waar je zin in hebt. Bij 3 doen ze alsof ze lekker vooruitstrevend zijn want dat was ooit het doel, maar je hoort het echt niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:12 schreef Enowapi het volgende:
Waarom wordt 3FM zo hard aangepakt eigenlijk?
Vind 3FM tot een van de meest vooruitstrevende traditionele radiostations behoren, zowel qua muziekkeuze als het hele 'social radio' imago, online aanwezigheid en hun betrokkenheid bij veel festivals.
3FM krijgt op de een of andere manier alle klappen, terwijl 538, Q, Veronica en dergelijke véél conservatiever zijn als je het mij vraagt.
Daar staan ook investeringen in IT-systemen (van dik 800 mln) tegenover. En heel goed dat dit gebeurt. Procedures bij banken kunnen zoveel efficiënter.quote:Op maandag 3 oktober 2016 09:26 schreef Le1390achim het volgende:
Hoorde ik de topman van ING nou vanochtend verkondigen dat het ontslag van 2300 werknemers niet gezien moet worden als bezuiniging?
Desalniettemin kan ik me voorstellen dat deze uitspraak bij sommige, in iedere geval 2300, mensen niet heel goed ontvangen zal worden. Neemt natuurlijk niet weg op 3fm enkel die ene zin werd uitgezonden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar staan ook investeringen in IT-systemen (van dik 800 mln) tegenover. En heel goed dat dit gebeurt. Procedures bij banken kunnen zoveel efficiënter.
Betrokkenheid bij festivals? Dat is gewoon pure zelfprofilering van de zender in ruil voor wat extra publiciteit. Publiciteit waar die festivals 3fm helemaal niet voor nodig hebben. Het komt op mij altijd eerder wat wanhopig over, dat ze zich weer eens ingekocht hebben om maar "3fm presents ..." te mogen zeggen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:12 schreef Enowapi het volgende:
Waarom wordt 3FM zo hard aangepakt eigenlijk?
Vind 3FM tot een van de meest vooruitstrevende traditionele radiostations behoren, zowel qua muziekkeuze als het hele 'social radio' imago, online aanwezigheid en hun betrokkenheid bij veel festivals.
3FM krijgt op de een of andere manier alle klappen, terwijl 538, Q, Veronica en dergelijke véél conservatiever zijn als je het mij vraagt.
Dat zal zeker vervelend voor die mensen zijn. Maar het wordt eens tijd dat de bankenwereld opgeschud wordt. Als ik af en toe merk hoe bureaucratisch en ouderwets bepaalde zaken daar geregeld zijn..quote:Op maandag 3 oktober 2016 09:33 schreef Le1390achim het volgende:
[..]
Desalniettemin kan ik me voorstellen dat deze uitspraak bij sommige, in iedere geval 2300, mensen niet heel goed ontvangen zal worden. Neemt natuurlijk niet weg op 3fm enkel die ene zin werd uitgezonden.
Oh dat geloof ik meteen hoor. Weet er verder ook niet het fijne van, ik vond alleen de uitspraak niet heel handig.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal zeker vervelend voor die mensen zijn. Maar het wordt eens tijd dat de bankenwereld opgeschud wordt. Als ik af en toe merk hoe bureaucratisch en ouderwets bepaalde zaken daar geregeld zijn..
Wellicht dat er heel misschien toch een soort van god is?twitter:entertainnu twitterde op maandag 03-10-2016 om 10:41:25Coldplay slaat Nederland over tijdens nieuwe Europese tour https://t.co/yMeawTOjNv reageer retweet
Niks mis met Coldplay.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:44 schreef borisz het volgende:
Wellicht dat er heel misschien toch een soort van god is?twitter:entertainnu twitterde op maandag 03-10-2016 om 10:41:25Coldplay slaat Nederland over tijdens nieuwe Europese tour https://t.co/yMeawTOjNv reageer retweet
Haha, kritisch zijn op Coldplay in een 3fm topic gaat natuurlijk nooit werkenquote:Op maandag 3 oktober 2016 10:44 schreef borisz het volgende:
Ik wil je graag voorstellen aan SC, CG en Muis.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:51 schreef elplato het volgende:
[..]
Haha, kritisch zijn op Coldplay in een 3fm topic gaat natuurlijk nooit werken
quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wil je graag voorstellen aan SC, CG en Muis.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wil je graag voorstellen aan SC, CG en Muis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |