Waarom niet? Neem aan dat je niet zomaar tot dit experiment komt. Normaliter komt een baanbrekend experiment ook voort uit theorie. Anders is de NWO niet blij met je.quote:
Het waarom staat al in de inleiding. Is letterlijk 1 paragraaf van 30 woorden of zo.quote:Op maandag 26 september 2016 22:33 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waarom niet? Neem aan dat je niet zomaar tot dit experiment komt. Normaliter komt een baanbrekend experiment ook voort uit theorie. Anders is de NWO niet blij met je.
Frappant, normaal gesproken gaan academici er juist prat op dat alles voortbouwt op elkaar. Dat je niet zomaar iets gaat doen of een experiment uitvoert maar dat alles altijd voortkomt uit een eerder onderzoek. Body of knowledge enzo.quote:Op maandag 26 september 2016 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het waarom staat al in de inleiding. Is letterlijk 1 paragraaf van 30 woorden of zo.
Oh, het bouwt wel voort op iets hoor, maarmeeste van die data is ongepubliceerd en vertrouwelijk. Gelukkig boeit dat niet voor mijn verslag, is geen publicatie hè. De data die wel is gepubliceerd staat allemaal in mijn inleiding, die een A4tje is. Meer theorie zou averechts werken met zo weinig literatuur.quote:Op maandag 26 september 2016 22:42 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Frappant, normaal gesproken gaan academici er juist prat op dat alles voortbouwt op elkaar. Dat je niet zomaar iets gaat doen of een experiment uitvoert maar dat alles altijd voortkomt uit een eerder onderzoek. Body of knowledge enzo.
Dat het tussen opleidingen zo kan verschillen.quote:Op maandag 26 september 2016 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, het bouwt wel voort op iets hoor, maarmeeste van die data is ongepubliceerd en vertrouwelijk. Gelukkig boeit dat niet voor mijn verslag, is geen publicatie hè. De data die wel is gepubliceerd staat allemaal in mijn inleiding, die een A4tje is. Meer theorie zou averechts werken met zo weinig literatuur.
Oy!quote:Op maandag 26 september 2016 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Adidas komt toch standaard met die twee strepen? Vet lelijk imo.
Ah oke, ja wat twister ook al zegt zal wel heel erg verschillen per opleiding.quote:Op maandag 26 september 2016 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, het bouwt wel voort op iets hoor, maarmeeste van die data is ongepubliceerd en vertrouwelijk. Gelukkig boeit dat niet voor mijn verslag, is geen publicatie hè. De data die wel is gepubliceerd staat allemaal in mijn inleiding, die een A4tje is. Meer theorie zou averechts werken met zo weinig literatuur.
Dat, en veel pics zoals in de OP in het verslag stoppen.quote:Op maandag 26 september 2016 22:51 schreef Rezania het volgende:
Ik zou echt niet weten wat er nog meer in moet hoor. Het waarom, eerder werk en het hoe / de hypothese. That's it toch?
Zullen ze vast leuk vindenquote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat, en veel pics zoals in de OP in het verslag stoppen.
Moet je wel over de juiste licenties beschikken.quote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zullen ze vast leuk vinden
quote:Op maandag 26 september 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat, en veel pics zoals in de OP in het verslag stoppen.
quote:Op maandag 26 september 2016 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]Er komen hooguit wat grafieken in.
Don't be a.quote:Op maandag 26 september 2016 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik was jullie alweer bijna vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |