Nou... ik voel me een stoere vent. Trainingspak besteld voor de winterperiode.quote:
Niet verkeerd hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou... ik voel me een stoere vent. Trainingspak besteld voor de winterperiode.
http://www.plutosport.nl/(...)pak-heren-651377-013
Geil hoorquote:Op maandag 26 september 2016 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er gaat wel iets mis in je bedrijfsvoering als iedereen de hele tijd op elkaar moet wachten.quote:Op maandag 26 september 2016 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
In mijn sector niet, of je moet echt een kantoorbaan hebben. Las laatst ook een artikel over een werkdag van 4 uur, dat je dan even productief bent als in 8 uur. Leuk, maar kan niet echt als je de hele tijd moet wachten.
Tijd efficienter indelen.quote:Op maandag 26 september 2016 20:37 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Er gaat wel iets mis in je bedrijfsvoering als iedereen de hele tijd op elkaar moet wachten.
Wat heb jij voor wilde plannen als je aan het werk bent dan?quote:Op maandag 26 september 2016 20:13 schreef Rezania het volgende:
En dan lekker van negen tot vijf werken en iedere zaterdag met de kids naar Ikea.
Treintjes bouwen op zolder, want veel leuker dan Ikea.quote:Op maandag 26 september 2016 20:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat heb jij voor wilde plannen als je aan het werk bent dan?
Jij bent net zoals ik ook een modeltreinengek?quote:Op maandag 26 september 2016 20:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Treintjes bouwen op zolder, want veel leuker dan Ikea.
Bij de rijst?quote:
Oh nee, ik niet, maar ik zou Rez eens een dm sturen. Die is er gek op.quote:Op maandag 26 september 2016 20:45 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Jij bent net zoals ik ook een modeltreinengek?
En wat denkt ie dan? Dat je hem nu z'n zin gaat geven?quote:Op maandag 26 september 2016 18:30 schreef Renesite het volgende:
Eerste dag na de vakantie. 188 mailtjes in de inbox.
Vandaag behandeld: 270 stuks en 99 verzonden. Stapel met aantekeningen en een scheldkanonade "Ik zweer op je moeder vieze vuile teringkaaskop jullie kunnen allemaal kanker krijgen"
Okeeeeej.
Ik ben gewoon 5 dagen in de week aanwezig van 9 tot 5 en dat is eigenlijk al te kort. Ik snap waar je op doelt, maar de situatie is anders.quote:Op maandag 26 september 2016 20:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoeveel dagen werkte jij afgelopen week ook maar weer en wat zijn jouw uren ook maar weer? Of ben je ook gewoon bewust jezelf aan het dissen?
Deze ziet er nog wel normaal uit.quote:Op maandag 26 september 2016 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zal tegen mijn gist zeggen dat ze op moeten schieten voortaan.quote:Op maandag 26 september 2016 20:37 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Er gaat wel iets mis in je bedrijfsvoering als iedereen de hele tijd op elkaar moet wachten.
Niet hier zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 20:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat heb jij voor wilde plannen als je aan het werk bent dan?
quote:Op maandag 26 september 2016 20:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh nee, ik niet, maar ik zou Rez eens een dm sturen. Die is er gek op.
Druk uitoefenen. Dat werkt schijnbaar vaker bij diegene. Soort van 'overlevinginstinct' I don't care less.quote:Op maandag 26 september 2016 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En wat denkt ie dan? Dat je hem nu z'n zin gaat geven?
'Maar je krijgt inderdaad op een bepaald moment een dikke huid wat dat betreft...
Vond ik ook. Ik had nog wel een mooie van Adidas gezien die wat minder opvallend is. Maar maar L (quote:Op maandag 26 september 2016 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deze ziet er nog wel normaal uit.
Adidas komt toch standaard met die twee strepen? Vet lelijk imo.quote:Op maandag 26 september 2016 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Druk uitoefenen. Dat werkt schijnbaar vaker bij diegene. Soort van 'overlevinginstinct' I don't care less.
[..]
Vond ik ook. Ik had nog wel een mooie van Adidas gezien die wat minder opvallend is. Maar maar L () Anderen zijn rood groen geel blauw fluoriscerend.
![]()
Klopt. Drie.quote:Op maandag 26 september 2016 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Adidas komt toch standaard met die twee strepen? Vet lelijk imo.
geil. Heb je ook lekkere sneakers?quote:Op maandag 26 september 2016 21:07 schreef Kaas- het volgende:
Whehe, die heb ik (dan ook met de broek erbij)
[ afbeelding ]
Het was niet op jou gericht?quote:Op maandag 26 september 2016 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Druk uitoefenen. Dat werkt schijnbaar vaker bij diegene. Soort van 'overlevinginstinct' I don't care less.
Jup. Op mij. Ik weigerde degene iets.quote:Op maandag 26 september 2016 21:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het was niet op jou gericht?
Het is ook gewoon pure onmacht van zo'n persoon...
Als je zo'n sneakerfapper bent dan kom je hier wel van ja.quote:Op maandag 26 september 2016 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
geil. Heb je ook lekkere sneakers?
OMGquote:Op maandag 26 september 2016 21:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je zo'n sneakerfapper bent dan kom je hier wel van ja.
[ afbeelding ]
Nike free run 2
Als je ooit op komt dagen in dat trainingspak met die schoenen eronder doe ik de deur niet open, serieus.quote:Op maandag 26 september 2016 21:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je zo'n sneakerfapper bent dan kom je hier wel van ja.
[ afbeelding ]
Nike free run 2
Elke keer dat ik Rez zie is het eerste wat hij zegt dat 'ie ze lelijk vindt whehe. Even later volgt meestal nog wel een hoi.
Liever een simpel bordeauxrood vest. Sowieso bordeauxrood.quote:Op maandag 26 september 2016 21:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dat vest wel leuk als chillvest
quote:Op maandag 26 september 2016 21:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dat vest wel leuk als chillvest
quote:Op maandag 26 september 2016 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je ooit op komt dagen in dat trainingspak met die schoenen eronder doe ik de deur niet open, serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n gevoerde, veel fijnerquote:Op maandag 26 september 2016 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Tenminste als het van zo'n chille zachte stof is
Niet dat gladde waar sportboekjes van zijn enzo
Moet jij dat gist perse erin mieteren? Bovendien, je kunt natuurlijk ook nog andere nuttige doen hoop ik voor je.quote:Op maandag 26 september 2016 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 5 dagen in de week aanwezig van 9 tot 5 en dat is eigenlijk al te kort. Ik snap waar je op doelt, maar de situatie is anders.
[..]
Deze ziet er nog wel normaal uit.
[..]
Ik zal tegen mijn gist zeggen dat ze op moeten schieten voortaan.
[..]
Niet hier zijn.
[..]Alleen digitaal.
Aangezien ik stage loop en me met 1 experiment bezig hou... Nee, niet echt.quote:Op maandag 26 september 2016 21:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Moet jij dat gist perse erin mieteren? Bovendien, je kunt natuurlijk ook nog andere nuttige doen hoop ik voor je.
Rez kijkt ook altijd modepolitie?quote:Op maandag 26 september 2016 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je ooit op komt dagen in dat trainingspak met die schoenen eronder doe ik de deur niet open, serieus.
Snap snap. Guuuuuuuuurl!!!quote:Op maandag 26 september 2016 21:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Rez kijkt ook altijd modepolitie?
Wat?quote:Op maandag 26 september 2016 21:32 schreef G-Pier het volgende:
Nieuwe rooster is uit, ik mag weer terug naar de Europa-gates.
Dikke!quote:Op maandag 26 september 2016 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Twee taarten gemaakt, samen 10500 kcal.. Collega's vetmesten
Wat voor lieve dagboek verhalen heb jij nog te melden?quote:Op maandag 26 september 2016 21:32 schreef Kaas- het volgende:
Drie oninteressante dagbeschrijvingen op rij, hoppa!
Tijd voor sportverhalen inquote:Op maandag 26 september 2016 21:32 schreef Kaas- het volgende:
Drie oninteressante dagbeschrijvingen op rij, hoppa!
Heel goed. Zondag is om te rusten.quote:Op maandag 26 september 2016 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanochtend nog en zaterdag nog. Doordeweeks verder niet helaas.
Rustig aan jijquote:Op maandag 26 september 2016 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanochtend nog en zaterdag nog. Doordeweeks verder niet helaas.
Zo is dat.quote:Op maandag 26 september 2016 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heel goed. Zondag is om te rusten.
JIj ookquote:Op maandag 26 september 2016 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Oninteressante informatie. Fijne avond!
Ja dat is echt heerlijkquote:Op maandag 26 september 2016 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo'n gevoerde, veel fijner![]()
[ afbeelding ]
Viefentwantigeuro. Kon hem niet laten hangen.quote:Op maandag 26 september 2016 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is echt heerlijk
Hou alleen zelf niet zo van letters en teksten op kleren
Had net een prachtig en classy shirt voor je verjaardag gehaald.quote:Op maandag 26 september 2016 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is echt heerlijk
Hou alleen zelf niet zo van letters en teksten op kleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2016 21:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had net een prachtig en classy shirt voor je verjaardag gehaald.Ik deze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Superdry?quote:Op maandag 26 september 2016 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Viefentwantigeuro. Kon hem niet laten hangen.
Maar ben het wel redelijk eens met je. Heb alleen wel zo'n superdry ding!
Dat wat in de twee posts staan zeker doen!quote:Op maandag 26 september 2016 21:55 schreef TwisterNederland het volgende:
Kleren., weet er niks vanaf.
Ik ben echt zo'n modeleek en snap al die trends niet
quote:Op maandag 26 september 2016 21:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had net een prachtig en classy shirt voor je verjaardag gehaald.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet nog wel even aan m'n lichaam werken dan als ik de doorsnee persoon met dit soort shirts zie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ga squatten.quote:Op maandag 26 september 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha
Moet nog wel even aan m'n lichaam werken dan als ik de doorsnee persoon met dit soort shirts zie
Ik ben er nog niet echt weg van.quote:Op maandag 26 september 2016 21:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat wat in de twee posts staan zeker doen!
no-go
quote:Op maandag 26 september 2016 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]Oh ahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kende ik nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |