Ik ga morgen vragen of dit ook magquote:Op maandag 26 september 2016 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
We bekijken je vlogss altijd op de beamer in de klas
Je hebt wel gelijk man.quote:Op maandag 26 september 2016 01:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nou, dan heb ik toch gelijk of niet? Als je het echt zo erg vond, had je niet gereageerd én had je ons aangesproken. Dan hadden we er samen kunnen uitkomen. Als je nu achteraf gaat zeggen dat je moedeloos wordt van Paul en mij, tsja.. Daar kunnen we niks mee.
[..]
Nouja, je hebt altijd zeikerds erbij zitten. Mensen reageren ook sneller iets negatiefs dan iets positiefs, dat merk ik vaak genoeg. Als ik alleen al kijk naar de views, zou ik niet zeggen dat mensen er niet op zitten te wachten.
[..]
Je moet sowieso even bedenken dat je filmpjes op de Weblog geplaatst zijn, die toevallig ook op de FP getoond worden. Maar de Frontpage is gewoon de Frontpage. Daar staat vanalles, nieuws, filmpjes, reviews, etc.
Nee oke, ik weet ook dat je het niet persoonlijk of verkeerd bedoeld, dat doe ik zelf ook niet. Onthoud dat ik je echt een toffe kerel vind en dat ik erg fijn met je kan praten.quote:Op maandag 26 september 2016 01:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk man.
Denk alleen dat het voornamelijk leedvermaak is.
En dat maakt mij gewoon chagrijnig om het hele gebeuren, is echt geen persoonlijke aanval man
quote:Had net die video opgenomen waarin ik meld dat ik een pauze neem i.v.m die privacy claim van die chick die ik aan m`n broek had hangen.
Had je daar in een video over verteld?quote:Op maandag 26 september 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daar gingen die spoilers over van net in dit topic
Oh haha.quote:Op maandag 26 september 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Komt er op neer dat ik een Q&A had, toen vroeg iemand waar ik het meeste spijt van had, toen zei ik dat het was toen ik * insert naam * Had gezoend op een feestje bij mij thuis.
Dat heeft ze gezien en toen heeft ze die claim ingediend
Niet zo hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had je daar in een video over verteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij maakt ook elke dag weer bijzondere dingen mee,quote:Op maandag 26 september 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Komt er op neer dat ik een Q&A had, toen vroeg iemand waar ik het meeste spijt van had, toen zei ik dat het was toen ik * insert naam * Had gezoend op een feestje bij mij thuis.
Dat heeft ze gezien en toen heeft ze die claim ingediend
quote:Op maandag 26 september 2016 01:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet zo hoor.
In die video zei ik:Misschien was dat ook niet heel slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Nee, was het ook nietquote:Op maandag 26 september 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien was dat ook niet heel slim.
En nu heb je ban op YT?quote:Op maandag 26 september 2016 01:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, was het ook niet![]()
Maar then again, ik noemde geen woonplaats, geen achternaam, had iedereen met die naam kunnen zijn, maar ze stuurde een berichtje met dat ze het niet tof vond, en had een Copyright claim ingediend
en wat was dat dan met die bassie en adriaan?quote:Op maandag 26 september 2016 01:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, was het ook niet![]()
Maar then again, ik noemde geen woonplaats, geen achternaam, had iedereen met die naam kunnen zijn, maar ze stuurde een berichtje met dat ze het niet tof vond, en had een Copyright claim ingediend
Je mag niet zomaar muziek gebruiken.quote:Op maandag 26 september 2016 01:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
en wat was dat dan met die bassie en adriaan?
Creatief lenen mag wel.quote:Op maandag 26 september 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je mag niet zomaar muziek gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |