Dat moet helemaal nietquote:Op zondag 25 september 2016 22:18 schreef Kittekop het volgende:
Iewh bah nou moet je het doen met 25+ meisjes
Ben je bitch niet.quote:Op zondag 25 september 2016 22:19 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet![]()
Bitch
laatst in de gym was er zo'n 50 jarige vrouw strak in de yogapak naast mij op zo'n bankje bezig met dumbellsquote:
Ik ben ook wit, maar heb er geen problemen mee verder. Ik ben dan ook een adonisquote:Op zondag 25 september 2016 22:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wat is het zwaar om wit te zijnheb met je te doen
Die 18 jarige meisjes vinden oudere jongens met wat meer ervaring juist interessantquote:Op zondag 25 september 2016 22:18 schreef Kittekop het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ben ook wit, maar heb er geen problemen mee verder. Ik ben dan ook een adonis
quote:Op zondag 25 september 2016 22:14 schreef Rezania het volgende:
Je typt gelukkig nog als een puberaal debieltje van 11.
Geil verhaal.quote:Op zondag 25 september 2016 22:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
laatst in de gym was er zo'n 50 jarige vrouw strak in de yogapak naast mij op zo'n bankje bezig met dumbells
ik keek heletijd naar grond op 1 seconde na
zie ik haar zo verlekekrd met dr tong tussen dr lippen naar me kijken
ik voelde me echt ranzig
ja ik werd steeds lekkerder tot ik de 25 passeerdequote:Op maandag 26 september 2016 07:02 schreef Piger het volgende:
Ik word met de jaar lekkerder. Dat zeggen ze wel vaker met mannen, al jij daar niet onder ofzo?
Nee man, daarnaast beetje lekker wijf zit niet te wachten op een babyface en kale gladde borstkas.quote:Op maandag 26 september 2016 10:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik werd steeds lekkerder tot ik de 25 passeerde
Jij bent zeker nog 17 ofzo
Dus zelfs toen je jezelf helemaal compleet lekker vond had je nog niet genoeg zelfvertrouwen om treinmeisje aan te spreken?quote:Op maandag 26 september 2016 10:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik werd steeds lekkerder tot ik de 25 passeerde
Jij bent zeker nog 17 ofzo
ja rijpen als wijn is slechts voor een select groepjequote:Op maandag 26 september 2016 11:10 schreef Piger het volgende:
[..]
Nee man, daarnaast beetje lekker wijf zit niet te wachten op een babyface en kale gladde borstkas.
Ik verouder gewoon als een goede wijn.
nja had haar 2x aangesproken tochquote:Op maandag 26 september 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus zelfs toen je jezelf helemaal compleet lekker vond had je nog niet genoeg zelfvertrouwen om treinmeisje aan te spreken?
wow
just wow
Ja oke. Maar verder dus niks... je komt wel zeker over over jezelf over je uiterlijk. Dat is dan toch al een soort extra zelfverzekerdheid punt?quote:Op maandag 26 september 2016 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja had haar 2x aangesproken toch
Retroperspectief ja.quote:Op maandag 26 september 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
je komt wel zeker over over jezelf over je uiterlijk.
Ik heb 3 jaar geleden, op 22-jarige leeftijd geëxperimenteerd met Testosteron E, ter bevordering van mijn fysieke sportprestaties. Dom en ondoordacht natuurlijk. Tijdens en na de periode goede resultaten behaald, maar zoals verwacht vreselijke na-effecten. Ik ontwikkelende gynaecomastie aan mijn rechter borst en ben hier uiteindelijk voor geopereerd, ook heb ik een tijdje oestrogeenremmers gebruikt tegen de pijn en zwelling. Dit na een flinke dip laten bezinken, en nu, bijna 3 jaar later (denk ik), weer volledig de oude. Ik zit momenteel alleen met zeer veel klachten en problemen; ik heb een druk leven en sport vaak; en eet gezond en ben veel buiten maar… Ik slaap slecht en val zeer slecht in slaap, ’s ochtends ben ik brak en eigenlijk over de gehele dag een lamlendig en misselijk gevoel, tot dat ik weer in de sportschool ben, dit lijkt mijn meest fitte moment van de dag. Ik heb veel hoofdpijn, ben snel verzuurd en ben kortademig bij inspanning (rook niet). Ook is mijn concentratie / focus en zowel korte- als langetermijngeheugen vooral tijdens de studie, zeker niet meer wat het geweest is. Ik ben depressiegevoelig en voel me vaak terneergeslagen. Ik ben bang dat dit toch blijvende na-effecten zijn van de periode van toen. Ik heb mij laten testen: Testosteron: – 14,6 nmol/L, – Albumine: 49,000 g/L, – B12: 524,000 pmol/L… Ik heb nog altijd een klein knobbeltje aan mijn borst, kom moeilijk massa aan rond mijn armen en borst en heb moeite om mijn buik strak te krijgen/te houden. Ik ben nu 25 jaar.quote:Op maandag 26 september 2016 12:07 schreef Faeroer het volgende:
dima gewoon spuit test-e in je glute, beetje dbol, en AI on hand ja tog
quote:Op maandag 26 september 2016 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb 3 jaar geleden, op 22-jarige leeftijd geëxperimenteerd met Testosteron E, ter bevordering van mijn fysieke sportprestaties. Dom en ondoordacht natuurlijk. Tijdens en na de periode goede resultaten behaald, maar zoals verwacht vreselijke na-effecten. Ik ontwikkelende gynaecomastie aan mijn rechter borst en ben hier uiteindelijk voor geopereerd, ook heb ik een tijdje oestrogeenremmers gebruikt tegen de pijn en zwelling. Dit na een flinke dip laten bezinken, en nu, bijna 3 jaar later (denk ik), weer volledig de oude. Ik zit momenteel alleen met zeer veel klachten en problemen; ik heb een druk leven en sport vaak; en eet gezond en ben veel buiten maar… Ik slaap slecht en val zeer slecht in slaap, ’s ochtends ben ik brak en eigenlijk over de gehele dag een lamlendig en misselijk gevoel, tot dat ik weer in de sportschool ben, dit lijkt mijn meest fitte moment van de dag. Ik heb veel hoofdpijn, ben snel verzuurd en ben kortademig bij inspanning (rook niet). Ook is mijn concentratie / focus en zowel korte- als langetermijngeheugen vooral tijdens de studie, zeker niet meer wat het geweest is. Ik ben depressiegevoelig en voel me vaak terneergeslagen. Ik ben bang dat dit toch blijvende na-effecten zijn van de periode van toen. Ik heb mij laten testen: Testosteron: – 14,6 nmol/L, – Albumine: 49,000 g/L, – B12: 524,000 pmol/L… Ik heb nog altijd een klein knobbeltje aan mijn borst, kom moeilijk massa aan rond mijn armen en borst en heb moeite om mijn buik strak te krijgen/te houden. Ik ben nu 25 jaar.
Dat duurt voor hem nog ff. Eerst 40 jaar kutwerk doen, of als hij mazzel heeft het-gaat-wel-werk.quote:Op zondag 25 september 2016 22:48 schreef __Saviour__ het volgende:
En uiteindelijk verga je tot stof en zal niemand nog je naam herinneren.
Als ik het me goed herinner, dan is TS al blij als ie het überhaupt ooit met iemand mag doen...quote:Op zondag 25 september 2016 22:18 schreef Kittekop het volgende:
Deze man. Precies mijn redenatie.quote:Op zondag 25 september 2016 22:23 schreef Scuidward het volgende:
Zolang ik nog ID moet flashen bij slitto dan denk ik dat ik nog wel in safe-zone zit wat uiterlijk vertoon betreft.
Dat er nog mensen met meer dan 1 hersencel achter die malloot aanlopen:quote:
En dat allemaal door naar Erdogan te luisteren...quote:Op maandag 26 september 2016 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Retroperspectief ja.
[..]
Ik heb 3 jaar geleden, op 22-jarige leeftijd geëxperimenteerd met Testosteron E, ter bevordering van mijn fysieke sportprestaties. Dom en ondoordacht natuurlijk. Tijdens en na de periode goede resultaten behaald, maar zoals verwacht vreselijke na-effecten. Ik ontwikkelende gynaecomastie aan mijn rechter borst en ben hier uiteindelijk voor geopereerd, ook heb ik een tijdje oestrogeenremmers gebruikt tegen de pijn en zwelling. Dit na een flinke dip laten bezinken, en nu, bijna 3 jaar later (denk ik), weer volledig de oude. Ik zit momenteel alleen met zeer veel klachten en problemen; ik heb een druk leven en sport vaak; en eet gezond en ben veel buiten maar… Ik slaap slecht en val zeer slecht in slaap, ’s ochtends ben ik brak en eigenlijk over de gehele dag een lamlendig en misselijk gevoel, tot dat ik weer in de sportschool ben, dit lijkt mijn meest fitte moment van de dag. Ik heb veel hoofdpijn, ben snel verzuurd en ben kortademig bij inspanning (rook niet). Ook is mijn concentratie / focus en zowel korte- als langetermijngeheugen vooral tijdens de studie, zeker niet meer wat het geweest is. Ik ben depressiegevoelig en voel me vaak terneergeslagen. Ik ben bang dat dit toch blijvende na-effecten zijn van de periode van toen. Ik heb mij laten testen: Testosteron: – 14,6 nmol/L, – Albumine: 49,000 g/L, – B12: 524,000 pmol/L… Ik heb nog altijd een klein knobbeltje aan mijn borst, kom moeilijk massa aan rond mijn armen en borst en heb moeite om mijn buik strak te krijgen/te houden. Ik ben nu 25 jaar.
En je hebt haar niet afgevuld omdat...?quote:Op zondag 25 september 2016 22:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
laatst in de gym was er zo'n 50 jarige vrouw strak in de yogapak naast mij op zo'n bankje bezig met dumbells
ik keek heletijd naar grond op 1 seconde na
zie ik haar zo verlekekrd met dr tong tussen dr lippen naar me kijken
ik voelde me echt ranzig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |