Neh, vanavond niet. Morgen een feestjequote:
Escaleren!!!11quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neh, vanavond niet. Morgen een feestje
Als goede barman weet je altijd wat te doen in een sociale situatiequote:
Fap hok, waarom zit je niet gewoon binnen op je kamer ofzo? Als je wat wilt vreten moet je weer naar binnen zeker?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Net m`n verwarming maar even aangesloten (Heb zo`n caravan element geval) Begint goed koud te worden in m`n schuurtje
Gewoon tafel koelkast in de fapschuur en je hoeft er nooit meer uit te komenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Fap hok, waarom zit je niet gewoon binnen op je kamer ofzo? Als je wat wilt vreten moet je weer naar binnen zeker?
Binnen op m`n kamer?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Fap hok, waarom zit je niet gewoon binnen op je kamer ofzo? Als je wat wilt vreten moet je weer naar binnen zeker?
Waarom niet keer opknappen ?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Binnen op m`n kamer?
Te klein.
Daar past nu geen computer meer kan ik je melden
En dit schuurtje is toen gebouwd en geisoleerd i.v.m met m`n muziek hobby
Ga ik zéker een keer doen.quote:
Eerst nog even werk zoeken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ga ik zéker een keer doen.
Als ik op mezelf ga wonen ga ik het voor m`n ma weer helemaal opknappen. Zodat ze er gebruik van kan maken, ze wil er dan een soort kapperssalonnetje van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |